loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 171 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

گربه سخنگو 2 | 2 Talking cat

 

توضیحات بازی : بازی Talking Tom Cat یک بازی جالب و سرگرم کننده می باشد. این گربه بامزه قادر است سخنان شما را تکرار کند و حرکات جالب و بامزه ای را انجام دهد. این بازی با نسخه فلش اجرا می‌شود. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

گربه سخنگو 2 | 2 Talking cat

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 


 

» راهنمای اجرا : فایل Swf را بر روی یک اکسپلورر (موزیلا،گوگل کروم)، اجرا نمایید.

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۶ MB

 

گربه سخنگو 2 | 2 Talking cat

محمد جواد بازدید : 204 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی استراتژیکی زیبای روموپولیس | Romopolis+ کم حجم شده

 

روموپولیس | Romopolis

 

توضیحات بازی : روموپلیس ( Romopolis ) یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک استراتژیک و مدیریتی بوده که در آن به مدیریت شهر یا همان قبیله ای باستانی می پردازید. در این بازی برای مدیریت میبایستی قبیله را از جنبه های اقتصادی , نظامی , اجتماعی , مذهبی و… تقویت کرده و به خصوص از لحاظ نظامی ارتشی را برای خود فراهم آورده تا در جنگ هایی که به وقوع می پیوندد , سربلند باشید. بازی Romopolis با وجود حجم بسیار کمی و گرافیک مناسبی که داشته , فوق العاده سرگرم کننده بوده و می تواند ساعت ها بازی خور را پشت سیستم کامپیوتر میخکوب کند !

 

روموپولیس | Romopolis

 

روموپولیس | Romopolis

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 


 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۱۸ MB

 

روموپولیس | Romopolis

محمد جواد بازدید : 342 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (1)

مجموعه بازی‌های کارت | SolSuite Solitaire 2012

 

توضیحات بازی : Solsuite یک مجموعه بسیار کامل و جذاب از سری بازی های کارت می باشد که می توانید از سایت پاکت گیمز دریافت نمایید. این مجموعه از بازی های کارت شامل ۵۱۵ بازی مختلف مانند solitaire, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Yukon, Monte Carlo, Canfield, Gaps, Forty Thieves, Four Seasons, Napoleon, Diplomat, La Belle Lucie, Flower Garden, Rouge می باشد که همگی در یک محیط جذاب تر و به مراتب زیباتر گرد آوری شده اند و همواره طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده اند. این پکیج شامل ۵۱۵ بازی کارت با کیفیت بالا و در محیطی جذاب میباشد. بازی های موجود در این پکیج بصورت اصلی بوده و تمامی قوانین و قواعد بازی های واقعی را دنبال می کنند. از ویژگی های جالب و قابل توجه این پکیج ویراستار قدرتمند آن می باشد که کاربر را قادربه اعمال ویرایشات مورد نظر خود در قوانین بازی ها می سازد. البته گرافیک این بازی بسیار بالا و حرفه ای می باشد و شامل بیش از ۸۰ بازی کارت معروف , ۳۰۰ طرح جذاب و متنوع از کارت ها و شامل ۱۰۰ بک گراند مختلف می باشد که گیمر در زمان بازی خسته نشود.

 

مجموعه بازی‌های کارت | SolSuite Solitaire 2012

 

مجموعه بازی‌های کارت | SolSuite Solitaire 2012

 

مجموعه بازی‌های کارت | SolSuite Solitaire 2012

 

مجموعه بازی‌های کارت | SolSuite Solitaire 2012

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 


 

» روش رجیستر بازی با استفاده از Keygen:

اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب بازی نمایید. در مرحله ی آخر از نصب بازی با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از بازیها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن بازی وارد پوشه ی Keygen شده و فایل موجود در آنرا اجرا کنید و منتظر پیغام تایید بمانید.

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۲۰ MB

 

مجموعه بازی‌های کارت | SolSuite Solitaire 2012

محمد جواد بازدید : 190 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)


جعبه ابزار

همیشه برای استفاده از فتوشاپ و خلق یک اثر گرافیکی قوی، دانش این نرم افزار و تجربه کاری کافی نیست!
خیلی وقت ها می شود که ما از کاری مانند رتوش یا از جدا کردن بک گراند از یک عکس خسته می شویم یا در ساخت یک افکت ویژه تصویری یا متنی عاجز می مانیم وبه دنبال این می گردیم که با جعبه ابزار فتوشاپ 2014استفاده از یک نرم افزار خاص این کارها را تنها با چند کلیک انجام دهیم.
پلاگین ها در واقع همین نرم افزارها هستند، که یک سری عملیات حرفه ای در فتوشاپ را با سرعت و کیفیت بسیار بالا، بدون خطا تنها با چند کلیک برای ما انجام می دهند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 16.800 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 254 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی زیبای طوفان در فنجان چای Storm in a Teacup با ژانر Arcade که از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است داستانی از جن و پری های شگفت انگیز است که در ماجرایی گرفتار شده اند. این بازی زیبا را از دسترس کودکان دور نگه دارید زیرا موجوداتی همچون جن و پری در آن وجود دارند. این بازی کامپیوتر داستانی شگفت انگیز از جن و پری است که شما را به کشف و جست و جو وا می دارد. شما باید معمای این بازی کامپیوتری را حل کنید که بازی خور های موبایل با آن آشنایی کامل دارند.

Storm in a Teacup 2012 PC Game - دانلود بازی کامپیوتر طوفان در فنجان چای

برخی از ویژگی های این بازی افسانه ای

  • حل پازهایی مبتنی بر مسائل فیزیکی
  • کاوش و سطح 50 مرحله جادویی
  • دارای گرافیک بالا و پر زرق و برق
  • پشتیبانی از دسته های بازی
  • 5 حالت برای زنده نگه داشتن خود در بازی و ...

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP / Vista / 7
  • پردازنده: 1.5GHz
  • حافظه رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: OpenGL

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر طوفان در فنجان چای (حجم : 17.9 مگابایت)
در صورتی که با خطایی مواجه شدید که فایل OpenAl32.dll وجود ندارد این فایل را دانلود کنید و نصب کنید.
دانلوددانلود OpenAl Installer (حجم : 790 کیلوبایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Storm in a Teacup Storm in a Teacup

 

محمد جواد بازدید : 153 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

همه شما تا به حال به دنبال یک مدیریت فایل قدرتمند قفل گذاری روی فایل های خود و یا مخفی کردن فایل ها از دسترس دیگران و فشرده سازی برای اندروید خود بوده اید. نرم افزار AndroXplorer Pro File Manager قابلیت قفل گذاری و مخفی کردن فایل های شما را دارد. این به گونه ای طراحی شده که زمینه آن مانند ویندوز است و شما در حین کار با آن احساس کار با ویندوز به شما دست خواهد داد. این نرم افزار اندروید قابلیت های بی شماری دارد. در پایان لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید با فرمت 2.2 به بالا سازگار می باشد. شما می توانید این نرم افزار مدیریت فایل اندروید را به صورت رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

AndroXplorer Pro File Manager 4.6.2.3 Android App - برنامه مدیریت فایل اندروید

برخی از ویژگی های نرم افزار مدیریت فایل اندروید

  • گذاشتن رمز عبور بر روی فایل ها
  • تنظیماتی شبیه به ویندوز
  • فشرده سازی فایل ها
  • ارسال فایل ها با بلوتوث
  • مخفی سازی فایل ها
  • محیطی زیبا و قابل تغییر
  • فشرده سازی در فرمتهای Zip, 7Z, GZIP, TAR, BZIP2, XZ, WIM
  • بازکردن فایلهای فشرده LZH**, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS*, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR, Z

دانلوددانلود رایگان برنامه مدیریت فایل اندروید (حجم : 3.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 196 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر با فلش آشنا باشید می دانید که کاربرد فراوانی در زمینه وب و رایانه داشته و بسیار انعطاف پذیرند و فرمت این فایل ها عموما SWF می باشد. نرم افزار Thundersoft Flash Slideshow Factory که امروز در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان با معرفی آن در خدمت شما هستیم یک نرم افزار در زمینه فلش می باشد و همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید در زمینه طراحی اسلایدشو با فلش است. بسیاری از افراد دوست دارند تا بتوانند از عکس های خود یک اسلاید شو برای خود با فلش بسازند ولی چون با فلش و نرم افزار های پیچیده در این زمینه آشنایی ندارند، از این رو نمی توانند این کار را انجام دهند.
نرم افزار ساخت اسلاید فلش Thundersoft Flash Slideshow Factory این مشکل را از سر راه شما برداشته و شما می توانید بدون داشتن هیچ دانش خاصی از فلش، اسلایدشو های فوق حرفه ای را در این نرم افزار ساخته و از آنها لذت ببرید. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای دارد که آن را به نرم افزاری محبوب در این زمینه مبدل کرده است. در این نرم افزار شما فقط کافیست عکس های خود را انتخاب و به نرم افزار اضافه نمایید، بانک اطلاعاتی فوق العاده از بهترین افکت های تعویض تصویر به شما کمک خواهد کرد تا شکیل ترین و زیباترین اسلاید شو را بسازید.

Thundersoft Flash Slideshow Factory 2.8.2 - نرم افزار ساخت اسلاید فلش از تصاویر

در این نرم افزار می توانید موزیک، کلیپ آرت و حتی فیلم را به اسلاید شوی خود اضافه و برای هر تصویر شرح آن را بنویسید. این نرم افزار واقعا کاربرد آسانی دارد و هر کاربر عادی که تنها کار با رایانه را بلد باشد می تواند از آن استفاده و بهترین اسلاید شو ها را بسازد؛ شما همچنین قادرید پس از ساخت اسلایدشو ها آنها را از طریق راه های ارتباطی مانند ایمیل با دیگران و خانواده خود به اشتراک بگذارید که از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می رود. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

امکانات و گزینه های اصلی نرم افزار ساخت فلش

  • ساخت اسلاید شو های جالب و دیدنی با افکت های بی نظیر
  • نمونه تصویر کوچک زیر اسلاید شو برای پیش نمایشی از تمام تصاویر در اسلاید شوی عکس
  • امکان استفاده از اسلاید شو برای screensaver رایانه
  • امکان بارگذاری اسلاید شو ها بر روی اینترنت و در صفحات وب
  • امکان قرار دادن اسلاید شو به صورت ویدیو در سایت های به اشتراک گذاری ویدئو همانند Youtube
  • امکان ساخت فلش بنر به صورت اسلایدی برای وب سایت شما
  • بیش از 70 نوع افکت فوق العاده برای انتقال بین تصاویر در اسلاید شو
  • بیش از 50 تمپلیت انیمیشن مختلف
  • قابلیت خروجی به صورت Flash / HTML, EXE, Screensaver, یا Video

 

محمد جواد بازدید : 203 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از سایت دانلود رایگان بازی پرطرفدار و هیجان انگیزی رو برای شما کاربران آماده کرده ایم. بازی Be Richest به صورت اکشن و ماجراجویی بوده و داستان خیلی عجیب و مهیجی دارد. بازی ثروتمندترین باشید از جمله بازی های پرطرفدار کاربران است. شما در این بازی استراتژیک نقش اول را برعهده دارید شخصی که خود را به آب و آتش میزند تا شهر خود را از دست مزدوران رهایی دهد. شهرتان در ضلالت است و به دست یکی از مقامات فاسد افتاده و این گروه شهر را از وضعیت عادی خود خارج کرده و در شهر هرج و مرج رواج داده اند و از مردم آرامش را سلب کرده اند. شما باید خانه های ویران را بازسازی کنید و به صاحبانشان برگردانید. شهر از کسب و کار افتاده و شما باید کسب و کار و آرامش را به شهر باز گردانید. شهردار سابق را به عنوان مجری عدالت به پست خود برگردانید. شما چنان باید تلاش کنید تا به محبوب ترین و ثروتمند ترین آدم شهر تبدیل شوید. همه چیز برای محبوبیت آماده است فقط باید تلاش کنید تا بازی استراتژیک ثروتمندترین پیروز شوید.

Be Richest 1.0 PC Game - بازی استراتژیک ثروتمندترین باشید

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
  • پردازنده: 1.0 GHz
  • حافظه رم: 1024 MB
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 8.0

دانلوددانلود رایگان بازی استراتژیک ثروتمندترین باشید (حجم : 243 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Be Richest Be Richest Be Richest Be Richest

 

محمد جواد بازدید : 202 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

به یاد گذشته ها که می افتیم یاد کنسول های بازی قدیمی همچون آتاری, میکرو و سگا می افتیم. بازی های بسیار زیادی بودند که ما را ساعت ها با آن گرافیک پایین خود پای دستگاه خود می نشاندند. از جمله این بازی ها می توان به بازی هویج خور , کمبت , رامبو , سوپرمن , جیمز باند , پارک ژوراسیک و ... اشاره کرد. این مجموعه بازی رایگان که سایت دانلود رایگان برای شما تهیه دیده شامل 30 بازی سگا است. این بازی ها محصول SEGA GAMES هستند و فکر نکنم نیاز به توضیح زیادی باشد پس در زیر لیست کامل این بازی ها را قرار میدهم.

30 Sega Game - 30 بازی سگا

بازی های سگا که داخل این مجموعه هستند

  • addams family
  • adventures of batman and robin
  • aladdin
  • death and return of superman
  • immortal
  • incredible hulk
  • james bond the duel
  • jungle book
  • jurassic park
  • jurassic park 2 the lost world
  • jurassic park rampage edition
  • knuckles in sonic 2
  • lion king
  • mcdonalds treasure land adventure
  • mortal kombat
  • mortal kombat 2 32x
  • pocahontas
  • rambo 3
  • Smurfs
  • sonic and knuckles sonic 3
  • sonic the hedgehog
  • streets of rage
  • streets of rage 2
  • streets of rage 3
  • street fighter 2 plus champion edition
  • terminator 2 the arcade game
  • tiny toon adventures busters hidden treasure
  • toy story
  • ultimate mortal kombat 3
  • wwf raw 32x

توجه : شما باید تمامی فایل ها را دانلود کنید و در یک پوشه قرار دهید و سپس بر روی فایل 30-SEGA-Games-www.FDL.ir.part1.exe کلیک کنید و روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان مجموعه 30 بازی سگا (حجم کل : 55.9 مگابایت) : بخش اول | بخش دوم
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

Copyleft © freedownload.ir

 

محمد جواد بازدید : 177 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست میخواهیم یک بازی جدید ماجرایی بسیار زیبا و جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی زیبای Adventure Pinball: Forgotten Island همانطور که از نامش پیداست یک بازی ماجرایی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد. در این گیم شما با طلسمی از طرف یک شیطان مبارزه خواهید کرد و باید جزیره ی خود را نجات دهید. در این طلسم شما با اژدها ، آتشفشان های فعال ، کوسه های خون آشام اطراف جزیره و غیره مبارزه می کنید و در آخر می بایست طلسم را شکسته و بازی را به پایان ببرید.
در این بازی کامپیوتری دقت و به کار بردن هوش بسیار اهمیت دارد و هر عمل شما عکس العملی خواهد داشت که باید با تفکر همراه باشد. در بازی، شما رقابت هایی نیز با توپی نقره ای خواهید داشت که بقای شما در بازی به این رقابت ها بسته است پس سعی کنید بازی را هوشمندانه دنبال کنید. این بازی پین بال ماجراجویی از نظر گرافیک نیز بسیار خوب بوده و به صورت سه بعدی طراحی گشته است و عموما مورد علاقه و توجه کاربران بوده است. این Game که سایت نرم افزار دانلود رایگان آن را برای شما عزیزان مهیا نموده است به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نداشته و می توان گفت بر روی تمام pc ها قابل اجراست و برای تمام سنین مناسب می باشد.

Adventure Pinball: Forgotten Island - بازی پین بال ماجراجویی در جزیره دور افتاده

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی:

  • ویندوز: 95 / 98 / 2000 / Me
  • پردازنده: پنتیوم 2 800MHz یا معادل
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0
  • کارت گرافیک: 16 MB (سازگار با DirectX 8.0)

دانلوددانلود رایگان بازی پین بال ماجراجویی در جزیره دور افتاده (حجم : 59.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

محمد جواد بازدید : 149 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem که به اختصار P.A.M خوانده می شود یکی از بازی های مسابقات مرگ آور است که ما را یاد بازی ماشین جنگی پلی استیشن سونی می اندازد. بازی ماشین جنگی با ماشین های سنگین که به ابزارهای کشنده و انواع و اقسام بمب ها مجهز شده اند دارای ابزارهای بسیاری می باشند. بازی دارای قابلیت بازی چند نفره (حداکثر 6 نفر آنلاین) نیز می باشد. بازی دارای 3 زمین مسابقه است که دارای موانع پیچیده و همچنین دارای چندین راه مخفی است. بازی در پایان هر مرحله و در حین انجام آن دارای رکوردهایی است که اگر شما به آنان دست پیدا کنید که البته مهارت بالایی می خواهد به شما تا 35 مدال افتخار می دهد که مراحل و ماشین های جدید را باز می کند. از دانلود بازی لذت ببرید.

Post Apocalyptic Mayhem PC Game - بازی ماشین جنگی

مشخصات بارز بازی ماشین جنگی P.A.M

  • محیط بسیار هیبت انگیز و حالت آخر الزمانی
  • مسیرهای مختلف و پیچیده در زمین های مختلف بازی
  • دارای مسیرهای تنگ و باریک برای عبور از دیگر ماشین ها
  • پرش های بسیار هیجان انگیز و بزرگ
  • بازی مرحله مرحله و مراحل هیجان انگیز
  • انواع سلاح های مختلف که مختص هر ماشین خاص می باشد
  • 35 مدال دریافت کردنی که برای هر مهارت خاص در نظر گرفته شده است.
  • قابلیت ثبت رکورد به صورت آنلاین و دیدن رکوردهای آنلاین

نیازهای سخت افزاری بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem

  • ویندوز xp, ویندوز 7 و ویندوز ویستا
  • پردازنده : Intel Pentium® 4 3.0 GHz, AMD Athlon™ 64 یا بالاتر
  • کارت گرافیک : nVidia GeForce 6800 Ultra, ATi Radeon X1800 XT یا بالاتر
  • نیاز به : DirectX® 9.0c, June 2010 update یا بالا تر
  • رم : 512 مگابایت در ویندوز اکسپی, 1 گیگابایت در ویندوز ویستا, 1 گیگابایت در ویندوز سون
  • کارت صدای سازگار با : DirectX® 8.1c
  • فضای دیسک جهت نصب : 1.0 GB
  • نیاز به : صفحه کلید , موس و در صورت تمایل دسته بازی
  • اینترنت پرسرعت جهت بازی آنلاین چند نفره و ثبت رکورد ها

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل P.A.M-www.fdl.ir.part01.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید. سپس فایلی با پسوند .ISO ایجاد می شود که آن را با نرم افزار رایت کنید یا با نرم افزاری مثل UltraISo یا Daemon Tools مونت ( mount ) کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی ماشین جنگی (حجم : 420.67 مگابایت)

دانلود بخش اول | دانلود بخش دوم | دانلود بخش سوم | دانلود بخش چهارم | دانلود بخش پنجم | دانلود بخش ششم | دانلود بخش هفتم | دانلود بخش هشتم | دانلود بخش نهم |

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

P.A.M. P.A.M. P.A.M. P.A.M. P.A.M. P.A.M. P.A.M. P.A.M. P.A.M.

 

 
محمد جواد بازدید : 417 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Ignite یک بازی کامپیوتر ماشین مسابقه ای بسیار هیجان انگیز با گرافیک بسیار قابل قبول با حجم نسبتا کمی است. بازی توسط شرکت namesys games توسعه داده شده و تحت steam قابلیت بازی مالتی پلیر دارد. سایت دانلود رایگان این بازی را همراه با کرک در اختیار شما قرار میدهد.

در بازی Ignite 2011 هر مرحله یک تجربه جدیدی به کاربر می دهد. بازی دارای سبک های متخلف مانند مسابقه مرحله ای, مسابقه حذفی, مسابقه در فرار, مسابقه حذف آخرین نفر یا ناک اوت کردن نفر آخر و ... است. بازی دارای یک سیستم امتیاز دهی خاص است. تاکتیک اول برخورد با موانع است که به شما امتیاز میدهد و تاکتیک دوم دریفت کردن و چرخش و پشت سر گذاشتن نفر جلویی است. با گرفتن امتیاز بالای 1000 به شما نیترو داده می شود که سرعت سرسام آوری به شما هدیه داده می شود تا از هیجان رانندگی و مسابقه از پای رایانه شخصی تان تکان نخورید. امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

Ignite 2011 PC Game - بازی ماشین مسابقه ای آتشین

مشخصات بازی Ignite :

  • بازی تک نفره و چند نفره
  • 35 مسیر در 7 مکان مختلف قابلیت بازی تا 5 نفر همزمان
  • دارای 3 سبک ماشین : کلاسیک - ماشین های خیابانی معمولی و ماشین های اسپرت ریسینگ
  • دارای 30 جایزه و مدال که با رعایت تاکتیک ها و مهارت های خاصی در حین بازی به شما تعلق می گیرد.
  • دارای نقشه مسیر در سمت چپ صفحه نمایش
  • دارای نمایشگر سرعت
  • دارای آیینه عقب
  • قابلیت تعویض دوربین
  • قابلیت نیترو سرسام آور
  • تابلو لیدربورد (نمایش نفرات اول تا آخر به صورت زنده و تغییر لحظه ای)
  • دارای راهنمای صفحه کلید حین بازی
  • نمایش امتیازات حاصل از دریفت و چرخش و نیترو در بالاس صفحه نمایش
  • دارای سیستم صدمه دیدن ماشین که نسبت به سالم بودن و صدمه دیدن , ماشین قابل کنترل تر است.
  • تعویض رندم آب و هوا برای هر مسیر.
  • قابلیت آزاد کردن مسیر های جدید و ماشین های جدید
  • دارای جدید ترین و مدرنترین ماشین ها : بوگاتی, مک لارن, سوبارو, فراری و ...

سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی Ignite 2011 PC Game:

  • سیستم عامل : Windows XP, Vista, Windows 7
  • سی پی یو :پنتیوم 4 3.0 گیگاهرتز (تک هسته ای) یا بالا تر
  • رم: 256 مگابایت (512 مگابایت در ویندوز 7)
  • فضای خالی هارد دیسک : 950 مگابایت
  • کارت گرافیک: 512 مگابایت و بالاتر با قابلیت سازگاری با DirectX 9.0c
توجه : شما باید تمامی لینک ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Ignite-PC-Game-2011-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلود دانلود بخش اول | دانلود بخش دوم | دانلود بخش سوم (حجم : 569.20 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

ignite ignite ignite ignite ignite ignite

 

محمد جواد بازدید : 203 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

یک بازی استراتژیک تک نفره و علمی، تخیلی در جهان آینده می باشد که از سایت نرم افزاری دانلود بازی رایگان می توانید دانلود کنید. شما باید در این بازی کامپیوتر با استخراج منابع و تجهیزات مورد نیاز خود به ساخت و ساز بپردازید و برای جنگ با دشمنان آماده باشید. باید توجه داشته باشید که ماموریت های شما در کهکشهان های مختلف می باشد پس باید مواد و تجهیزات مورد نیاز ماموریت خود را از معادن استخراج کنید. در شروع بازی اکتشاف ستاره ای بازیکن وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب می کند، باید دقت داشته باشید که از این تجهیزات در طول بازی باید برای انتقال موارد از معادن با انبار ها و وسایل جنگی خود استفاده کنید. این بازی کامپیوتری دارای ماژول های متعددی است که همگی قابلیت ارتقاء را دارند. در هر مرحله بازیکن مهارت و دسترسی به واحدهای جدید، ساختمان ها و اقلام بیشتری را خواهد داشت.

Star Prospector 1.1a PC Game - بازی استراتژیک اکتشاف ستاره ای

ویژگی های بازی اکتشاف ستاره ای

  • دارای صد مرحله منحصر به فرد می باشد که به صورت تصادفی برای بازیکن انتخاب می شود.
  • کسب تجربه، مهارت و اعتبار از ماموریت های قبلی برای خرید و ارتقا سلاح ها و تجهیزات در مراحل بعدی
  • دفاع از برج های دفاعی، ساخت چاه ها برای جمع آوری سوخت و بنا کردن معادن از ویژگی های این بازی می باشد.
  • شما باید نیرو های خود را با استفاده از سلاح ها و امکانات جدید تجهیز کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی استراتژیک اکتشاف ستاره ای (حجم : 138 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Star Prospector Star Prospector Star Prospector Star Prospector

 

محمد جواد بازدید : 193 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری که حالا می خواهیم به شما و تمام گیمر ها معرفی کنیم بازی منحصر به فردی است که تمام توجه گیمر ها را به خود جلب کرده است و دهان منتقدان را بسته است. بازی زیبا و هیجان انگیز 1953 - KGB Unleashed از هر لحاظ گفتنی های زیادی دارد اما حالا می خواهیم داستان و از ویژگی این بازی بگوییم تا شما و دیگر گیمر ها با این بازی زیبا آشنایی پیدا کنید و از بازی کردن آن لذت ببرید. این بازی اکشن تا حالا برای کنسول بازی pc منتشر شده است و داستان جالب و واقعی پروژه سری شوروی را در سال 1953 دنبال می کند.
داستان از این قرار است که دانشمندانی هستند که بر روی مغز های انسان ها ترس را به وجود آورده اند و باعث تاثیر بر روان انسان ها شده اند. بعضی از مردم حتی به موجوداتی تبدیل شده اند که باعث وحشت شده اند. دانشمندان که باعث ایجاد این موضوع شده اند اهل شوروی هستند و در سال 1953 این اتفاق افتاده است. آنها با کشف ماده ای توانسته اند این اوضاع را به وجود آورند. وظیفه شما در این بازی این است که به این وضع پایان بدهید و مانع دانشمندان شوید. بازی از گرافیک بالایی بر خوردار است و گیم پلی بازی از نظر انیمیشن حرف ندارد. جنگ ها و محیط بازی به وسیله طبیعی بودنشان به بازی زیبایی خاصی بخشیده اند. در نهایت می توان گفت هر کسی که این بازی را بازی کند حتما شیفته آن خواهد شد. شما می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلود بازی رایگان دانلود و از بازی کردن آن لذت ببرید.

1953 KGB Unleashed PC Game - بازی پروژه سری شوروی 1953

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Win Xp 32
  • پردازنده: Core 2 Duo E4300 1.8GHz یا Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
  • کارت گرافیک: GeForce 8800 GS یا Radeon HD 2900 GT
  • حافظه رم: 1.5 GB
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل 1953-KGB-Unleashed-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلوددانلود بخش اول | بخش دوم (حجم : 746 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

1953 KGB Unleashed 1953 KGB Unleashed 1953 KGB Unleashed 1953 KGB Unleashed

 

محمد جواد بازدید : 156 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

بار دیگر شاهد شاهکار جدیدی از کمپانی Dreampainters هستیم که سایت دانلود رایگان آن را به اشتراک گذاشته است. این کمپانی بسیار بزرگ بار دیگر از یک بازی کامپیوتر جدید رونمایی کرده که از سوی منتقدان زیادی مورد نقد قرار گرفته است. Anna یک بازی با ژانر ترسناک، Indie و اشاره و کلیک می باشد. این بازی آنلالیز یافته از عکس العمل گیمر است. پس باید بدانید این شما هستید که مسیر بازی را مشخص می کنید و تعیین می کنید که بازی به کدام سمت برود. بازی Anna سه پایان متفاوت دارد که شما آن راتعیین می کنید وقتی این بازی را انجام دهید متوجه یک سبک جدید در بازی خواهید شد. گرافیک و نورپردازی بازی در حد مطلوبی است و این بازی می تواند گیمر را ساعت ها پای داستان جذاب آن نگه دارد. داستان و موسیقی بازی نیز به سبک جدیدی است. در کل شما با انجام بازی ترسناک آنا می توانید مسیر داستان خود را هر گونه که دوست دارید رقم بزنید.

Anna 1.0 full PC Game - بازی ترسناک آنا

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Win Xp 32 / Win 7 32
  • پردازنده: Pentium 4 3.0GHz یا Athlon 64 FX-74
  • حافظه رم: 1 GB باری ایکس پی و 2 GB برای 7
  • کارت گرافیک: GeForce 6600 GT یا Radeon X850 Series
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0

دانلوددانلود رایگان بازی ترسناک آنا (حجم : 400 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Anna Anna Anna Anna

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,948
  • بازدید ماه : 7,530
  • بازدید سال : 64,472
  • بازدید کلی : 789,701