loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 223 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی زیبای آندروید که امروز در سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای شما دوستان مهیا کرده ایم بازی زیبای Inertia Escape Velocity می باشد که یکی از بازی های زیبا و بی نظیر تحت سیستم عامل اندروید است. در این بازی فکری اندروید شما فضا را تجربه خواهید کرد! شما در پایگاه ناسا ماموریت دارید تا با ساخت سفینه های فضایی امتیاز کسب کنید و برای تمام کردن بازی باید 35 مرحله ی سخت را پشت سر بگذارید. وجود تجهیزات مختلف و زباله های فضایی شما را مجبور می نماید تا با فکر عمل کنید در غیر اینصورت با شکست مواجه خواهید بود. این بازی اندروید انرژی گریز به صورت HD بوده و از گرافیک و طراحی خوبی برخوردار است و موسیقی متن بازی هر کاربری را به خود جذاب می کند. هم اینک می توانید بازی جدید اندروید Inertia Escape Velocity HD را از سایت ما دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.

Inertia Escape Velocity HD 1.7 FULL Android Game - بازی اندروید انرژی گریز در فضا

خصیصه اصلی بازی اندروید فکری انرژی گریز در فضا

  • تجربه ی واقعی بازی در فضا و مخالف با قانون های فیزیکی
  • اکتشاف و ساخت ایستگاه های فضایی
  • مشکلات و مانع های عمده از جمله تجهیزات مختلف و زباله های فضایی
  • سبک فکری و بسیار مشکل بازی
  • داری 35 مرحله ی مختلف بازی

دانلوددانلود رایگان بازی اندروید انرژی گریز در فضا (حجم : 46.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 142 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

Hippo animator یک برنامه گرافیکی از سایت دانلود رایگان نرم افزار است که با استفاده از آن می توانید فیلم هایی با کیفیت بالا ساخت انیمیشن برای قرار دادن روی وب سایت تولید کنید. این انیمیشن ها با 99% مرورگر های امروزی سازگار است. ساخت فیلم سازگاری با مرورگر ها شامل 6 ،7،8 IE و 9،Firefox، Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone and Android می باشد، حتی بدون اینکه نیازی به دانلود و نصب پلاگین ها و یا دانش اسکریپت داشته باشید. فیلم هایی که می سازید حجم کمی دارند و قابلیت ایجاد افکت هایی مثل چرخاندن و یا شفاف سازی را نیز دارند. به راحتی می توانید فیلم هایتان را به سادگی با این نرم افزار ایجاد کنید و از آن برای قرار دادن در HTML خروجی بگیرید.
Hippo یک نرم افزار ساخت انیمیشن برای سایت برای کسانی است که قصد ایجاد انیمیشن مورد استفاده در HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، JavaScript، VML، GIF، banner animation، canvas animation، تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به avi، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و هر نوع انیمیشن تحت وبی را دارند.

Hippo Studios Hippo Animator 1.6.4480 - نرم افزار ساخت انیمیشن برای سایت

 

محمد جواد بازدید : 357 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

تمام بخش ها را دانلود کنیددانلود
حجم کل: 1.16 GB
 
لینک دانلود حجم
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl108/Sid-Meiers-Civilization-III-Complete-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe)دانلود بخش اول 500 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl108/Sid-Meiers-Civilization-III-Complete-PC-Game-www.fdl.ir.part2.rar)دانلود بخش دوم 500 MB
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl108/Sid-Meiers-Civilization-III-Complete-PC-Game-www.fdl.ir.part3.rar)دانلود بخش سوم 187 MB

رمز عبور فایل : www.fdl.ir

در این ساعات از سایت دانلود رایگان نسخه کامل بازی Sid Meiers Civilization III که توسط گروه PROPHET برای استفاده نامحدود کرک شده است را آماده دانلود قرار دادیم. سبک این بازی استراتژی و حالت مدیریتی دارد و توسط شرکت 2K Games منتشر شده است. بازی استراتژیک تمدن مایر نسخه سوم از سری بازی های Civilization است که این نسخه با بهبود و ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی منتشر شده است. در بازی شما باید یک قوم جدید مایر را رهبری کنید. آینده یک قوم و ملیت که در حال گسترش هستند در دستان شماست و شما باید آنها را هدایت کنید. باید از زمان بخوبی استفاده کنید و ملیت قومی را بروز تر کنید و از تمامی عواملی که در محیط و در کل بازی وجود دارد میتوانید برای بهره برداری استفاده کنید. هم اکنون میتوانید نسخه کامل بازی کامپیوتر Sid Meiers Civilization III Complete را از دانلود رایگان دریافت کنید.

بازی استراتژیک تمدن مایر 3 - Sid Meier's Civilization III PC Game

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows 98/ME/2000/XP
  • پردازشگر: Pentium® II 400 MHz
  • گرافیک: 128MB
  • حافظه: 128MB
  • فضای مورد نیاز هارد: 1.7GB
  • نرم افزار آداپتور صوتی گرافیکی: DirectX 9.0b

توجه:
- شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در کنار هم قرار دهید سپس فایل اول را اجرا و بر روی Extract کلیک کنید.
- حجم کل 1.16 گیگابایت
- در صورت مشکل در دانلود راهنمای سایت را مطالعه کنید.

 

لینک دانلود بالاتر سمت چپ مطلب می باشد. جدید ترین ورژن برنامه بالاترین لینک دانلود است.

به اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

محمد جواد بازدید : 173 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 
لینک دانلود حجم
دانلود رایگان از لینک (http://dl.fdlserver.com/dl109/God-Of-Blades-PC-Game-www.fdl.ir.exe)دانلود بازی خدای شمشیر 155 MB

رمز عبور فایل : www.fdl.ir

God of Blades یک بازی کم حجم جدید است که به تازگی نسخه PC آن منتشر شده است. این بازی ابتدا برای سیستم عامل های iOS ارائه شده بود ولی به دلیل استقبال بیش از حد شرکت White Whale Games آن را برای PC منتشر نمود. بازی با یک داستان فانتزی رو نمایی میشود و شما نقش پادشاه را ایفا میکنید که برای نجات سیاره خود دفاع میکنید و نباید بگذارید دشمنان بر شما غلبه کنند. فرهنگ و تمدن در خطر است و همچی در دستان شماست و شما با مبارزات شمشیر خود میتوانید همه چیز را زنده کنید. مجموعه ای از سلاح هایی که قفل هستند و دشمنان وحشیانه برای نابودی شما و تسخیر سیاره جو بازی را کاملا تغییر میدهد. بازی دارا گرافیک 2 بعدی است و گیم پلی جذاب بازی همراه با چالش کشیدن های فراوان و یک شخصیت جنگجوی واقعی از ویژگی های این بازی کامپیوتری است. هم اکنون میتوانید این بازی را بصورت مستقیم از سایت اف دی ال دریافت کنید.

بازی کامپیوتر خدای شمشیر - God Of Blades PC Game

 

لینک دانلود بالاتر سمت چپ مطلب می باشد. جدید ترین ورژن برنامه بالاترین لینک دانلود است.

به اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

محمد جواد بازدید : 200 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود RealPlayer یکی از پلیر های محبوب در زمینه پخش فایل صوتی و ویدویی است. این نرم افزار مالتی مدیا با دارا بودن حالت وب پرتال RealNetwork به کاربر این امکان را میدهد تا در اینترنت در هنگام مشاهده ویدیو های آنلاین از این نرم افزار نهایت بهره را ببرند چرا که این نرم افزار Real Player شما را قادر میسازد تا فیلم های و کلیپ های موجود در اینترنت از قبیل سایت یوتوب را دانلود کنید و در سیستم خود ذخیره کنید.
نرم افزار RealPlayer در پخش فایل هایی همچون QuickTime، ویندوز مدیا، MPEG، DVD و فایل های VCD بسیار قدرتمند است. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی برای نصب پلاگین های مختلف است که شما با نصب پلاگین های متعدد میتوانید این پلیر را به یک پلیر محبوب برای خود تبدیل کنید. هم اکنون شما میتوانید جدیدترین پلیر ها و نرم افزار های پخش کننده را از سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار دانلود ریل پلیر کنید.

RealPlayer 15.0.1.13 Final - دانلود ریل پلیر نرم افزار صوتی تصویری

ویژگی های نرم افزار ریل پلیر

  • دارای مرورگر رسانه برای پخش ویدیو ها در اینترنت اکسپلور
  • دارای لیست پخش با پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن فایل ها
  • دارای قابلیت پخش مداوم آهنگ
  • انتخاب فایل ها به عنوان فایل مورد علاقه (BookMark)
  • کنترل اکولایزر و نحوه پخش ویدئو
  • دارای کتابخانه ای برای سازماندهی فایل های صوتی و تصویری بر اساس تگ های آلبوم، نام خواننده و ...
  • بافر جریان ویدیویی حتی در حالت توقف (pause)
  • رایت سی دی های صوتی
  • Rip کردن فایل های صوتی از سی دی به سیستم
  • قابلیت نصب پلاگین های مختلف
  • دانلود فیلم ها از اینترنت همانند سایت یوتوب و ...

 

محمد جواد بازدید : 332 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بتلفیلید ۱۹۴۲ | Battlefield 1942 Pc Game

| دانلود بازی بتلفیلید ۱۹۴۲ | Battlefield 1942 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

بتلفیلید 1942 | Battlefield 1942

 

توضیحات بازی: Battlefield دقیقا به سراغ احساسات شما می رود حال فرق نمی کند که شما یک تک تیر انداز ارتش آلمان باشید یا یا یک تخریبچی روس باشید. زمانی که یک ویتکونگ هستید هم همین احساس بر علیه تفنگداران آمریکایی با شماست . در همین حال حس شماست که جادوگران EA را بسیار خوشنود می کند. نخست با نسخه ۱۹۴۲ کار خود را آغاز کرد ، این نسخه شاید اثر گذار ترین سناریوی این بازی باشد کسانی که این بازی را به پایان رسانده اند می دانند که صدای تق تق کردن چکاندن اسلحه در مقابل مشتی سرباز آلمانی  دیوانه به چه معناست سرعت بالای تصمیم گیری ، حرکات سریع و چالاک ، چک کردن دائمی حرکات و مواضع دشمن در نقشه و به خصوص فتوحات و پرچم ها بسیار حائز اهمیت است . در این بازی حرکات و استراتژی شما تعیین کنندهی میزان دلاوری هم تیمی های شماست. مخفی شدن و در کمین نشستن دردی را از شما دوا نخواهد کرد و سر انجام محکوم به مرگ خواهید بودپس حواستان را خوب جمع کنید. یکی از لذت های بازی برای افرادی که احساس زرنگی می کنند مواجه شدن نا گهانی آنان با یک تانک دشمن از هر نوعی است که چهره این دوستان را بیش از پیش در پشت مونیتورشان دیدنی تر می کند. این حالت در موقع حمله هوایی یا توپخانه نیز صادق است و می توانید خودتان امتحان کنیداز موتور پایه خوبی در این بازی بهره جسته است .

 

 

بتلفیلید 1942 | Battlefield 1942

 

بتلفیلید 1942 | Battlefield 1942

 

بتلفیلید 1942 | Battlefield 1942

 

بتلفیلید 1942 | Battlefield 1942

 

 


 

» راهنمای اجرا : بر روی پوشه CD1 می رویم و سپس بر روی "flt-bfd1.001" کلیک راست می‌کنیم و با استفاده از نرم‌افزار winrar باز میکنیم، سپس با باز شدن نرم‌افزار winrar ، اکسترکت می‌کنیم. با استفاده از نرم‌افزار "Virtual Clone Drive" که از اینجا می توانید دانلود کنید فایل ".bin" را اجرا کنید و بازی را نصب نمایید.

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۱٫۱ GB

 

» دانلود قسمت اول               بتلفیلید 1942 | Battlefield 1942                       » دانلود قسمت دوم               بتلفیلید 1942 | Battlefield 1942

محمد جواد بازدید : 319 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

در این بازی زیبا که از وب سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است سازنده یک پل باشید و به یک مهندس تبدیل شوید. شما دراین بازی Bridge Constructor باید به ساخت پل بپردازید و به یک مهندس حرفه ای تبدیل شوید. در بسیاری از مراحل این بازی ساخت پل شما باید پل هایی را بر روی دره ها، خیابان ها و یا رودخانه های صعب العبور ایجاد کنید.
از جمله مشکلاتی که ممکن است شما با آن ها در این بازی کامپیوتری روبه رو شوید این است که از روی پل هایی که می سازید هم باید ماشین های سبک و سواری های شخصی عبور کنند و هم ماشین های سنگین و کامیون ها که نیاز به وسعت بیشتری دارند عبور کنند. شما با ساخت هر پل بلافاصله بعد از پایان آن نمره ای را کسب خواهید کرد که نشان دهنده مقدار رعایت شما در اصول مهندسی خواهد بود و به شما نشان میدهد که آیا این پل میتواند مناسب عبور و مرور باشد یا خیر!

Bridge Constructor PC Game - دانلود بازی کامپیوتر ساخت پل

ویژگی های بازی ساخت پل

  • دارای سی مرحله
  • دارای پنج مکان شامل: شهر، دره عمیق و باریک، ساحل، کوه ها، تپه
  • نقشه میزان پیشرفت
  • دارای چهار نوع مصالح ساختمانی شامل: چوب، فولاد، بتن و کابل

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • ویندوز: XP/Vista/7
  • پردازنده: Pentium IV 1.8 GHz
  • رم: 1 GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر ساخت پل (حجم : 54.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Bridge Constructor Bridge -Constructor Bridge Constructor Bridge -Constructor

 

محمد جواد بازدید : 385 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 Pc Game

| بازی جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

توضیحات بازی: Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.
ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.
یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

 


 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۱٫۸۸ GB

 

» دانلود قسمت اول               جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2                       » دانلود قسمت دوم               جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,926
  • بازدید ماه : 7,508
  • بازدید سال : 64,450
  • بازدید کلی : 789,679