loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 127 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)


حتماً تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که طرح تاتویی توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما به دلیل معایبی که تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر کرده اید.
ما با معرفی این محصول شگفت انگیز این امکان را به شما می دهیم که تاتو های فوق العاده زیبایی را به صورت موقت   در اختیار داشته باشید. از جمله محاسن این محصول سرعت عمل بالا، بدون درد و عوارض  می باشد.


 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 19.000 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 119 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

جوراب شلواری ضخیم ۲۰۰ پنتی Penti

جوراب شلواری ضخیم Penti پنتی مد سال ۲۰۱3 قابل استفاده با لباس خیلی کوتاه, مانتو , لباس مجلسی


توجه: روی بسته پستی که به شما تحویل داده می شود فقط عبارت جوراب پنتی penti در ج می شود

جوراب شلواری

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 34.000 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 158 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

  یک ماشین حساب بسیار قدرتمند است که دانشجویان و اساتید رشته های مهندسی که با محاسبات سنگین ریاضی سروکار دارند را در فرایند رسیدن به پاسخ بسیار کمک می نماید. این نرم افزار با حالت تمام صفحه قابل استفاده است و به کمک پنجره ویرایشگر آن کاربران قادر خواهند بود تا در این پنجره ی فرایند هایی مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را مشاهده نمایند. کار با این ماشین حساب بسیار ساده و راحت است. RedCrab با استفاده از سیستم های پیشرفته و هوشمند قادر به حل بسیاری از معادلات شماست .
به کمک این ماشین حساب قادر خواهید بود تا معادلات جبری که شامل کسرها، جذر، توان و … هستند و از پیچیده ترین معادلات ریاضی محسوب میشود را حل نمایید . RedCrab از چهر قسمت مختلف تشکیل شده . قسمت اول NUMBERS که محلی برای وارد نمودن اعداد به حساب میرود، قسمت دوم SCIENTIFIC نامیده میشود که فرایند های کلیدی مانند عملیات های مثلثاتی و لگاریتم ها را انجلام خواهد داد، قسمت سوم SYMBOLS می باشد که اعمال توابعی و رادیکالی و انتگرال را شامل می شود و قسمت چهارم که اعمال منطقی را شامل می باشد. REDCRAB قادر است تا از توابع شما پرینت تهیه نماید و همچنین قابلیت نمایش به دو حالت ساده و GRID را داراست.

 

RedCrab-Calculator

 

محمد جواد بازدید : 256 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار مهیج مسابقات رانندگی با موتور و ماشین MX vs. ATV Reflex 2010

MX vs. ATV Reflex بازی است که در آن شما مسابقات پر هیجان ماشین و موتور سواری را در جاده های بیابانی تجربه خواهید کرد. تا به حال هیچ کدام از بازی های رانندگی در بیابان مانند این بازی نتوانسته گیمرها را به خود جذب کند. شما در این بازی نهایت سرعت را تجربه خواهید نمود سرعتی که همراه با خطرات بسیار زیادی است. در واقع سرعت تصمیم گیری در این بازی بسیار مهم است چرا که این بازی در جاده های بیابانی و ناهموار برگزار میشود و در این نوع جاده ها انسان به هیچ عنوان نمیتواند پیش بینی کند که در چند متر جلوتر ممکن است چه پیچ بسیار تندی و یا چه سراشیبی بسیار تندی و یک چاله ی عمیق در انتظار اوست. در این بازی تمام این حوادث را شما تجربه خواهید کرد و باید در یک لحظه تصمیم بگیرید که فرمان را بچرخانید یا خیر. جاده هایی که برای این بازی طراحی شده اند همگی دارای سختی های خاصی هستند گاهی ممکن است با وسیله خود برای رسیدن به خط پایان از یک مسیر باطلاقی عبور کنید و یا از یک رودخانه پر طلاتم گذر نمایید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این بازی انجام حرکات نمایشی است در واقع وقتی شما سوار بر موتور از یک سطحی پرش می کنید می توانید در زمانی که در هوا معلق هستید حرکات نمایشی انجام دهید و از وسیله مورد نظرتان جدا شوید و پس از آن در هنگام رسیدن به زمین مجددآ بر روی آن بنشینید. البته اگر اشتباهی در محاسبات شما وجود داشته باشد موتور شما واژگون خواهد شد.

                                             دانلود در ادامه مطلب

محمد جواد بازدید : 172 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاریست که جهت انجام فرآیندهای بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل ها مورد استفاده قرار میگیرد.اگر جزو افرادی هستید که نیاز به هماهنگ سازی دو یا چند شاخه را در دو جای مختلف دارند ، این نرم افزار به راحتی مشکل شما را برطرف خواهد کرد.نرم افزار GoodSync Pro قادر است تا به شکل خودکار فرایند آنالیز را انجام دهد ، به هماهنگ سازی و بک آپ ایمیل ها بپردازد ، عکس های خانوادگی و MP3 ها و اسناد مهم و مالی را بک آپ بگیرد. توانایی دیگر این نرم افزار ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور ها است و قادر است تا به شکل کامل با پروتکل های FTP ،SFTP ،WebDAV نیز ارتباط برقرار کند .

 

GoodSync-Enterprise-9.5.2

 

محمد جواد بازدید : 133 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

ساعت Top Gear یکی از جدیدترین و پر فروش ترین ساعت های عرضه شده سال 2012 است که به سفارش برنامه تلویزیونی محبوب Top Gear (تخته گاز) تولید شده است. این ساعت توانست پس از عرضه چند ماهه خود به رکورد فروش بی نظیری در کشور های اروپایی دست یابد و همچنین برنده ایده برتر طراحی ساعت در سال 2012 شود. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما دکمه آن را لمس میکنید چراغ های ساعت با یک رقص نور خارق العاده روشن شده و ساعت برای شما نمایش داده خواهد شد که این صحنه دقیقا نمایی از صفحه نمایش داشبورد خودروهای مدرن و روز جهان است! از دیگر خصوصیات این ساعت دارا بودن نمایشگر تقویم و روز هفته است.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 45.000 تـومـان
  

محمد جواد بازدید : 288 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
 ساعت دیواری  نگین دار طرح قلب اورجینال

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...

قبل از خرید حتما توضیحات کامل محصول را مطالعه کنید

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 42.000 تـومان

ساعت دیواری طرح قلب فقط با نام ثبتی قلب نگین دار دارای اصالت می باشد و جمله Made in Taiwan روی بدنه ساعت حک شده است که نشان دهنده اورجینال بودن محصول می باشد

  

محمد جواد بازدید : 374 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
رخت آویز جادویی واندر هنگر

این محصول همینک در شبکه های ماهواره ای به قیمت 29000 تومان در حال فروش هست
تصاوير را به دقت نگاه کنيد. کمد لباسها در تصوير نخست بصورت کاملا نامرتب مي باشد ولي همان کمد با همان ميزان لباس به شيوه اي که در تصوير دوم ملاحظه مي کنيد کاملا مرتب و منظم شده است بطوريکه جا براي آويزان کردن لباس هاي اضافي نيز داريم.با تهيه واندر هنگر ديگر با مشکل کمبود فضاي کمد لباس روبرو نيستيد و نياز به خريد کمد اضافه نداريد ...

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 14000 تـومان

  

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,805
  • بازدید ماه : 7,387
  • بازدید سال : 64,329
  • بازدید کلی : 789,558