loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 175 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

جنگ هلی‌کپترها | Helicopter Wars

 

توضیحات بازی: Helicopter Wars نام یک بازی مهیج در زمینه جنگ هوایی و مهارتهای پروازی می باشد. در این بازی شما با نمایش مهارت های خود در پرواز و خلبانی و همچنین با پیروزی در نبردهای هوایی پیشرفت خود را در هر مرحله انجام خواهید داد.

ویژگی های بازی:

- دارای ۱۰ مدل هلی کوپتر بر اساس مدل های واقعی
- سه مبارزه انتخابی به همراه ۲۰ ماموریت
- دارای روند بازی سریع و …

 

 

 

جنگ هلی‌کپترها | Helicopter Wars

 

 


 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۶۵ MB

 

جنگ هلی‌کپترها | Helicopter Wars

محمد جواد بازدید : 345 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

نابودگر ۳: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

دانلود بازی نابودگر ۳: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

نابودگر 3: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

 

توضیحات بازی: بازی نابودگر ۳ : جنگ ماشین ها (Terminator 3: War Of The Machines) تقریبا همان سیر داستانی فیلم را دنبال میکند . نابودگر های اسکای نت ( شبکه آسمان ) علیه بشریت مبارزه میکنند .شما در این بازی میتواند یک نابودگر شدن را همانند آرنولد تجربه کنید. در  میان جنگهای وسیع و فوران خون انسان ها میتوانید به سرعت به سمت آخرالزمان حرکت کنید.از ویژگی های منحصر به فرد این بازی میتوان به اسلحه های بسیار پیشرفته برای انسان ها و اسحله های بسیار قدرتمند و مخرب برای ربات ها اشاره کرد . همچنین قابلیت آنلاین بازی کردن در این نسخه ، آن را به یکی از بهترین بازی های این ژانر تبدیل کرده است .

 

 

نابودگر 3: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

 

نابودگر 3: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

 

نابودگر 3: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

 

نابودگر 3: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

 

 


 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۶۰۶ MB

 

نابودگر 3: جنگ ماشین‌ها | Terminator 3: War Of The Machines

محمد جواد بازدید : 731 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

دفاع از شهاب آسمانی 2 | Asteroid Defense 2  آندروید

 

توضیحات بازی: از سفینه خود در برابر شهاب سنگ ها و چاله های فضایی مراقبت کنید. در بازی زیبا و سرگرم کننده Asteroid Defense 2 شما باید با سلاحی که روی سفینه نصب شده است، به شهاب سنگ هایی که به شما نزدیک میشوند شلیک کنید. این کار به دقت بالایی در تیر اندازی نیاز دارد چون شهاب سنگ ها مدام در حال چرخش و حرکت هستند. همچنین قابلیت تماشای کره زمین و خورشید و سیارات مختلف از ویژگی های خوب این بازی میباشد.

 

 

 

دفاع از شهاب آسمانی 2 | Asteroid Defense 2  آندروید

 

 


 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۱۷ MB

 

دفاع از شهاب آسمانی 2 | Asteroid Defense 2  آندروید

محمد جواد بازدید : 699 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

افسانه جیمز باند – James Bond 007: Legends PC Game

| دانلود بازی افسانه جیمز باند – James Bond 007: Legends برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی James Bond 007: Legends با لینک مستقیم ##

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

توضیحات بازی: ۰۰۷ Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

 در ۰۰۷ Legends شاهد Set Peaceهای مختلفی هستید که صحنه های اکشن نفس گیری را به نمایش درمی آورند. بازی در این قسمت ها هیچ محدودیتی را رعایت نکرده و انواع و اقسام درگیری ها را مشاهده خواهید کرد. یکی از صحنه های جالبی که به تازگی از این عنوان به نمایش درآمده، مربوط به شخصیت گوستاو گریوز (Gustav Graves) از فیلم Die Another Day بود. این صحنه شبیه آن چیزی درآمده بود که قبلاً در بازی Fight Night شاهد بودیم و حالت اول-شخص بازی نیز کمک می کرد که جاخالی دادن از حمله های مختلف هیجان انگیز باشد.

 

 

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends

 

 


 

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. روش نصب نسخه های کم حجم شده و همچنین راهنمایی نصب و رفع تمامی مشکلات و ارور‌های رایج در هنگام نصب بازی ها به راهنمای کامل نصب مراجعه نمایید. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» سیستم پیشنهادی:

CPU:Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
RAM:2 GB RAM
VGA:Shader 3.0 or better NVIDIA® GeForce™ 9600GT 512MB / ATI® Radeon™ HD 3870 512MB or better
DX:9.0c
OS:Windows® XP/ Windows® Vista / Windows® 7HDD:10 GB HD space
Sound:DirectX® 9.0c compatible

 

» نام فارسی: افسانه جیمز باند
» نام انگلیسی: James Bond 007: Legends
» ناشر: Activision
» تاریخ انتشار: October 12, 2012
» سبک بازی: اکشن

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۵٫۴ GB

 

افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
افسانه جیمز باند   James Bond 007: Legends  دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم

 

محمد جواد بازدید : 180 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

PDF Converter Pro نرم افزاری حرفه ای جامع و قدرتمند از سایت نرم افزار دانلود رایگان برای تبدیل اسناد پی دی اف به 149 فرمت دیگر است. در واقع بوسیله این نرم افزار تبدیل شما میتوانید تمامی اطلاعات موجود در یک سند پی دی اف همراه با جدول ها لینک ها، کدها و ... را بدون کوچکترین تغییراتی به فرمت دیگری تبدیل کنید. نهایت سرعت و قدرت در تبدیل و پشتیبانی از چند زبانه بودن نرم افزار از قابلیت های این نرم افزار است که آن را در میان کاربران محبوب کرده است. علاوه بر این استفاده از سیستم رمز گذاری و رمز نگاری میتواند امینت را در اسناد پی دی اف برای شما برقرار کند بدون آنکه نگران تغییراتی در محتوای اسناد باشید. اگر به دنبال یک نرم افزار دانلود تبدیل PDF قدرتمند برای اسناد پی دی اف هستید پیشنهاد میکنیم نرم افزار PDF Converter Pro را از دست ندهید.

PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

نرم افزار تبدیلPDF با پشتیبانی از 149 فرمت فایل

مایکروسافت ورد (DOC، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint)، مایکروسافت اکسل (XLS، XLSX)، مایکروسافت پاورپوینت (PPT، PPTX)، مایکروسافت Visio (VSD)، مایکروسافت با این نسخه ها کار میکند (WDB، WPS، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint، XLSX)، اتوکد (DWG، DXF، DWF) ، کرل دراو (CDR)، نرم افزار Corel ارائه (SHW)، WordPerfect (WP5، WP6، WPD، WPF)، WordStar (WS)، DocuWorks (XDW)، QuattroPro (WB1، WB2، WQ1)، قالب متن غنی (RTF)، فرمت متن (TXT)، اچ تی ام ال (HTM، HTML)، ویندوز مپ (BMP)، JPEG تصویر فشرده (JPG، JPEG، JP2) و غیره در 149 فرمت فایل.

تبدیل PDF به فرمت های

PDF به Word، DOC به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLS به PDF، XLSX به PDF، PPT به PDF، PPTX به PDF، VSD به PDF، WDB به PDF، WPS به PDF، قابلیت تبدیل به PDF، XLSX به PDF، DWG به PDF، DXF به PDF، PDF، DWF به پی دی اف، CDR PDF، SHW به PDF، WP5 به WP6 به PDF، PDF، WPF WPD به PDF، WS به PDF، XDW به PDF، WB1 به PDF، WB2 به PDF، WQ1 به PDF RTF به PDF، TXT به PDF، HTM به PDF، HTML را به PDF، BMP به PDF، JPG به PDF، JPEG به PDF، JP2 به PDF، GIF به PDF، DCX به PDF، TIFF را به PDF، TIF به PDF، PNG PDF، PCX را به PDF، پی دی اف به پی دی اف، پی آر تی به PDF و غیره 149 فرمت فایل.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار تبدیل پی دی اف (حجم : 45.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 335 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار انتقال از آیپد iPad to Computer Transfer نام یکی دیگر از نرم افزارهای شرکت 3herosoft است که شما بوسیله آن میتوانید تمامی اطلاعات موجود در آیپد را به کامپیوتر انتقال دهید. این نرم افزار از سایت دانلود رایگان نرم افزار میتوایند عکس ها، فیلم، نوت ها و ممو ها، ePub، پی دی اف و ... را به راحتی انتقال دهد. همچنین تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات و داده های موجود در گوشی از ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار علاوه بر آیپد از گوشی های اپل 2، آیفون 3G، آیفون 3GS، آی فون 4، 4S آی فون، آی پاد کلاسیک هم پشتیبانی میکند که این عمل باعث کاربردی تر بودن نرم افزار میشود.

3herosoft iPad to Computer Transfer 4.0.2.0117 - دانلود نرم افزار انتقال از آیپد به کامپیوتر

ویژگی های نرم افزار آیپد به کامپیوتر

  • پشتیبانی کامل اپل IOS 5 و iTunes 10.5
  • انتقال اس ام اس ها و لیست تماس های به کامپیوتر در قالب یک فایل TXT
  • انتقال لیست تماس ها از کامپیوتر به گوشی و بلعکس از فایل TXT و .csv
  • انتقال لیست پخش از iPad/iPhone/iPod به ایتونز و یا یک فولدر شخصی
  • گرفتن نسخه پشتیبانی بکاپ از گوشی
  • پشتیبانی از گوشی های اپل 2، آیفون 3G، آیفون 3GS، آی فون 4، 4S آی فون، آی پاد کلاسیک و ...
  • انتقال اسناد PDF همراه با نوت ها و ممو های شخصی
  • نمایش مشخصات کامل گوشی
  • انتقال فایل به گوشی و کامپیوتر با سرعت باور نکردنی
  • محیط کاربری زیبا با رابط کاربری آسان

 

محمد جواد بازدید : 147 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

BurnAware Professional نرم افزار رایت کردن کم حجم اما حرفه ای و پیشرفته در زمینه رایت نوری انواع داده ها در دیسک های CD, DVD, Blu-ray است. در این ساعات نسخه چهار از این نرم افزار دانلود برنامه رایت را در سایت بزرگ دانلود نرم افزار رایگان برای شما کاربران آماده کردیم. در این نسخه نرم افزار رایت بسیار باگ ها در زمینه رایت برطرف شده و ویژگی هایی همچون ایجاد یک سی دی یا دی وی دی با قابلیت بوت و استفاده از ابزار Multiburn برای رایت همزمان چندین فایل ISO و پاک کردن دیسک ها و از بین بردن پروانه های کسب و قفل و ... به این نسخه اضافه شده است.
برنامه رایت سریع و بدون دردسر و جلوگیر از رفتن به مراحل متعدد برای رایت داده در این نرم افزار دیسک بسیار مورد توجه قرار میگیرد. طوری که شما پس از انتخاب فایل های مورد نظر تنها با زدن یک کلیک آنها را میتواند رایت کنید. علاوه بر این ایجاد دیسک های دی وی دی و بلو ری و یا کپی کردن آنها، همچنین رایت و کپی کردن یک فیلم بدون افت کیفیت از ویژگی های این نرم افزار برنامه رایت میباشد.

BurnAware Professional 4.5.0 - دانلود نرم افزار رایت کردن حرفه ای

ویژگی های نرم افزار رایت

  • رایت کردن فایل های به دیسک های CD، DVD و یا Blu - ray
  • پشتیبانی از CD-R/RW، DVD-R/RW، DVD + R / RW، BD-R/RE و رسانه DVD - RAM، از جمله رسانه های دو لایه با ظرفیت بالا
  • پشتیبانی ازUDF (فرمت دیسک جهانی 1.02-2.60) ،ISO و یونیکدها (مانند زبان فارسی) Joliet، و فایل سیستمی Joliet، ISO9660
  • ایجاد یک سی دی یا دی وی دی با قابلیت بوت
  • ایجاد دیسک های multisession و پشتیبانی از DVD - RW / + RW
  • پشتیبانی از MP3، WAV، WMA، OGG، M4A، AAC و FLAC فرمت های صوتی و لیست پخش M3U
  • ایجاد سی دی ها و دی وی دی های MP3
  • رایت فیلم دی وی دی برای سازگاری کامل با دستگاه های پلی استیشن یا ایکس باکس
  • رایت عکس و یا تصاویر بر روی دیسک های CD/DVD/Blu-ray
  • پشتیبانی از فایل های مختلف سیستمی و هم سطح ISO
  • پاک کردن دیسک های CD/DVD/Blu-ray

دانلوددانلود رایگان نرم افزار رایت کردن حرفه ای (حجم : 6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 182 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

StudioLine Photo Classic Plus نرم افزاری بسیار کارآمد از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای مدیریت تصاویر رایانه می باشد. نرم افزار مدیریت تصاویر به عنوان یک دیتابیس عمل می کند و قادر است تا تصاویر دیجیتالی را با هر فرمتی به دیتابیس برنامه اضافه کند و آرشیو عکس کاملی را درست کند. این نرم افزار برای عکاسان حرفه ای بسیار مناسب است زیرا میتوانند عکس ها را بر اساس نام، اندازه، محل جغرافیایی و ... ذخیره و در مواقع نیاز جستجو کنند.
ویژگی دیگر این برنامه کاربردی این است که میتوان تصویر یک مکان را در برنامه انتخاب کرد و آدرس دقیق آن را در نقشه های ماهواره ای و هوایی مشاهده نمود. همچنین می توانید تصاویر را به صورت اسلاید شو نمایش دهید، در صورت لزوم آنها را ویرایش کنید، بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید و یا آنها را از طریق اینترنت به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید از دیتابیس آرشیو عکس خود بر روی سی دی، دی وی دی و یا هارد دیسک پشتیبان بگیرید تا در صورت پاک شدن برنامه دوباره بتوانید دیتابیس خود را بازگردانی کنید.

StudioLine Photo Classic Plus 3.70.45.0 Portable - دانلود نرم افزار مدیریت تصاویر

ویژگی های نرم افزار مدیریت گسترده تصاویر

  • پشتیبانی از تمامی فرمت های تصویری
  • قابلیت ذخیره سازی تصاویر در دیتابیس خود نرم افزار
  • جستجوی پیشرفته
  • دارای مرورگر برای مشاهده عکس ها
  • ویرایش تصاویر با قابلیت های خاص
  • بازگردانی تصاویر از دیتابیس
  • رایت تصاویر برروی لوح های فشرده و دیسک ها
  • قابلیت اشتراک گذاری تصاویر از طریق اینترنت

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مدیریت تصاویر (حجم : 160 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,928
  • بازدید ماه : 7,510
  • بازدید سال : 64,452
  • بازدید کلی : 789,681