loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 342 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

.:: نسخه SKIDROW اضافه شد ::.

:: به همراه خرید پستی ::

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

 

                                                            دانلود بازی در ادامه مطلب

محمد جواد بازدید : 202 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
عینک پلیس مدل 1718
عینک پلیس طرح 2013 یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای این کمپانی بزرگ میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.
لنز این عینک از نوع UV 400  با رنگ ثابت میباشد برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb , uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید ...

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29.000 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 115 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
ساعت دیواری طرح ماه
زیبایی خانه نه از مبلمان می‌آید، نه از تلویزیون و نه از میز، صندلی، قالی و قاب عکس. زیبایی خانه از ترکیب درست و انتخاب هنرمندانه همه وسایلی می‌آید که در خانه می‌گذارید و منزلتان را با آن دکور می‌کنید. هرچیز به ظاهر کوچکی در خانه تأثیر خود را به زیبایی کلی می‌گذارد. یک گلدان کوچک پر از گل، یک مجسمه کوچک فرشته روی شومینه، یک آویز زیبا گوشه دیوار و… پس باید در انتخاب همه وسایل، سلیقه و هنر به خرج دهید. یکی از وسایلی که لازم است در همه خانه‌ها باشد، ساعت است. معمولا در انتخاب ساعت دقت زیادی به خرج نمی‌دهید اما مدل‌های ساعتهای دیواری و رومیزی آنقدر تنوع دارد که می‌توانید به وسیله آن شکل و شمایل کلی دیوارها را عوض کنید. این نمونه‌های بسیار زیبا به شما برای ایده گرفتن کمک خواهند کرد.

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 42.000 تـومان

  

 

محمد جواد بازدید : 146 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

http://mashop.biz/uploads/images/dayanshop/gardanbandlove/1.jpg


گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از فروشگاه دایان سفارش دهید

این محصول در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی با قیمت ها و کیفیت پایین عرضه می شود که تماما تولید چین بوده و هیچ ضمانتی ندارند(ولی دایان؛ گردنبند لاو تولید کره و 100 درصد ارجینال را عرضه می کند)

 توجه مهم: در صورتی که از کیفیت محصول ناراضی بودید می توانید آن را مرجوع کنید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :18900 تومان

  

محمد جواد بازدید : 141 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین

ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری که برای اتاق کودک طراحی شده است دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور  تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین را که با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه دایان عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 45.000 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 146 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه ای ارزشمند و کامل از تمامی آموزش های فتوشاپ نسخه CS6 ارایه شده از شرکت معتبر لیندا
این محصول ، مجموعه ای ارزشمند و کامل از تمامی آموزش های فتوشاپ نسخه CS6 ارایه شده از شرکت معتبر لیندا می باشد که مجموعا 120 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا شامل : نکات جدید و خارق العاده نسخه CS6 ، آموزش های پایه و اصولی بصورت قدم به قدم ، انواع آموزش های میکس ویدیویی و سه بعدی سازی با فتوشاپ، نکات ضروری فتوشاپ ، برای تمام گرافیست ها، عکاسان و طراحان دو بعدی و وب می باشد . همچنین این مجموعه آموزشی شامل تمامی سورس پروژه های آموزش داده شده است تا بتوانید همزمان با آموزش های ارایه شده ، تکنیک های مورد نظر را شخصا روی تصاویر اجرا کنید .

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 44800 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 124 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

توضیحات کلی مجموعه :
- بیش از 5 ساعت آموزش جامع و بسیار مفید CSS و HTML دوبله شده به فارسی از متخصصین شرکت معتبر TutsPlus.
- آموزش دقیق و زمانبندی شده برای فراگیری کامل HTML و CSS در طول مدت سی روز .
- به همراه بیش از 50 ساعت و 22 عنوان آموزش جامع مالتی مدیا کاربردهای مختلف HTML و CSS از شرکتهای معتبر دنیا    به زبان اصلی Lynda , Kelby, Video2Brain, Tuts+, PluralSight و …
- به همراه کلکسیون برترین نرم افزارهای طراحی وب دنیا.

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 14800 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 168 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین

ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری که برای اتاق کودک طراحی شده است دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور  تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح پرندگان خشمگین را که با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه دایان عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 45.000 تـومان

  

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,900
  • بازدید ماه : 7,482
  • بازدید سال : 64,424
  • بازدید کلی : 789,653