loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 164 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Krater یک بازی کامپیوتر بسیار زیبا به سبک استراتژیکی و بازی آزاد در دوره پس از آخر زمان که جنگ ماشینی به سبک و حالت قدیم RPG و جدید RTS می باشد که در سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. این بازی در یک سرزمین خیالی جایی که سه قوم با یک دیگر به مبازره برای نجات نسل هر یک می پردازند. این سه قوم دارای موجودات مختلفی می باشند که از قدرت های متفاوتی برخوردار است. اما برای این که یک ارتش ربات ها قویی داشته باشید باید ابتدا به جمع آوری فرادا و سپس به آموزش و مجهز کردن آن ها به جدیدترین و قوی ترین سلاح های موجود بپردازید.
شما در این بازی استراتژیک باید با ساخت یک ارتش قوی مانع حمله قوم های دیگر به سرزمین خود شوید. و باید برنامه ای منظم ارتشی قوی آماده کنید و این بار شما به جنگ با آنها بروید. در این بازی کامپیوتری حدود 60 مکان مختلف وجود دارد که شما می توانید در هر یک از این مراحل به صورت گروهی یا تک نفره بازی کنبد. از ویزگی های بازی جنگ ماشین های آخر زمان می توان به صدابرداری بسیار جالب، گرافیک خوب و همچنین سلاح های منتوع اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر می باشد که این بازی قابلیت بازی شبکه یا آنلاین را نیز دارا می باشد.

Krater 2012 PC Game - بازی جنگ ماشین های آخر زمان

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP / Vista / 7
  • پردازنده: Core 2 Duo E4600 2.4GHz or Athlon 5200B Dual Core (با قابلیت Shader 4.0)
  • حافظه رم: 2 GB
  • کارت گافیکی: GeForce 8800 GS یا Radeon HD 2900 XT 512MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 11
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Krater-2012-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلود دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم (حجم : 1.83 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Krater 2012 Krater 2012 Krater 2012 Krater 2012

 

محمد جواد بازدید : 212 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

ند ماهی بود که خبر از بازی های دو بعدی زیبا مثل Intrusion 2 نبود. اما چند روز پیش شرکت سازنده Intrusion خبر از انتشار نسخه دوم آن نمود و سایت نرم افزاری دانلود بازی رایگان آن را با نصب آسان برای دانلود قرار داد. این بازی کامپیوتری به سبک اکشن بوده و حجم چندان زیادی نیز ندارد. داستان این بازی کامپیوتر در سرزمین خیالی اتفاق می افتد جایی که گروهی شروع به تحقیق و ساختن سلاح های ممنوعه نموده اند. با ساخته شدن این سلاح های به دست افراد شروری به نام hostile باعث می شود که افراد و سرزمین شما دچار نا آرامی شود و در آخر منجر به جنگ می شود. اما قبل از وقوع چنین فاجعه ای شما باید مانع دست یابی این افراد به سلاح های ممنوعه شوید. همان گونه که مشاهده می نماید به داستان بازی به خوبی پرداخته شده و مسیری مشخص را طی می نمایید. در بازی Intrusion 2 شما می توانید سوار حیوانات مختلفی شوید و به مبارزه علیه hostile بپردازید. از امکانات دیگر این بازی می توان به صدا پردازی جالب این بازی اشاره داشت. همچنین وجود سلاح های متنوع از دیگر نقاط قوت این بازی به شمار می آید.

Intrusion 2 v1.0 Full PC Game - بازی کامپیوتر اکشن نفوذ

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows ® XP / Vista / Seven
  • پردازنده: Intel ® Pentium ® 2 GHz
  • حافظه رم: 1 GB
  • کارت گافیکی: 128 Mb
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن نفوذ (حجم : 47.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Intrusion 2 Intrusion 2 Intrusion 2 Intrusion 2

 

محمد جواد بازدید : 212 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

همه ما با انیمشن های عصر یخبندان آشنا هستیم. شخصیت های آن را بخوبی می شناسیم. این بار این شخصیت ها برای کنسول های بازی ساخته شده اند. البته بازی اول عصر یخبندان حدود دو سال پیش انتشار یافته بود. این نسخه ی جدید که توسط شرکت ACTIVISION ساخته شده و بدون هیچ اطلاع و خبری چند روز پیش منتشر شد. و از همان ابتدا از استقبال خوبی روبه رو شد، به همین دلیل سایت نرم افزاری دانلود رایگان آن را به اشتراک عموم گذاشته است. اما گیم پلی بازی بسیار جالب بوده و قسمت های مختلف زیادی دارد که در نوع خود منحصر به فرد است و مشابه دیگری ندارد. بازی بازی عصر یخبندان 2012 در دوره ای از زمین اتفاق می افتد که یخ تمام زمین را گرفته اما این یخ ها کم کم در حال آب شدن هستند. بازی کامپیوتر Ice Age 4 Continental Drift در واقع شبیه به المپیک های ماست که در عصر یخبندان اتفاق می افتد و شما با قهرمان های بازی به مسابقه با رقیب ها می روید. و با پشت سر گذاشتن هر کدام به مراحل بعدی Ice Age 2012 سعود می کنید.

Ice Age: Continental Drift 2012 PC Game - دانلود بازی عصر یخبندان رانش قاره ای

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP, Vista or Windows 7
  • پردازنده: Intel Pentium D 3.0 GHz or AMD Athlon64 X2 4400 + 2.2 GHz
  • حافظه رم: 1 GB برای ویندوز XP و 2 Gb برای ویندوز 7 و Vista
  • کارت گرافیکی: MB 256
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0c
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Ice-Age-Continental-Drift-2012-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلود دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم (حجم : 1.54 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Ice Age 2012 Ice Age 2012 Ice Age 2012 Ice Age 2012

 

محمد جواد بازدید : 193 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری که حالا می خواهیم به شما و تمام گیمر ها معرفی کنیم بازی منحصر به فردی است که تمام توجه گیمر ها را به خود جلب کرده است و دهان منتقدان را بسته است. بازی زیبا و هیجان انگیز 1953 - KGB Unleashed از هر لحاظ گفتنی های زیادی دارد اما حالا می خواهیم داستان و از ویژگی این بازی بگوییم تا شما و دیگر گیمر ها با این بازی زیبا آشنایی پیدا کنید و از بازی کردن آن لذت ببرید. این بازی اکشن تا حالا برای کنسول بازی pc منتشر شده است و داستان جالب و واقعی پروژه سری شوروی را در سال 1953 دنبال می کند.
داستان از این قرار است که دانشمندانی هستند که بر روی مغز های انسان ها ترس را به وجود آورده اند و باعث تاثیر بر روان انسان ها شده اند. بعضی از مردم حتی به موجوداتی تبدیل شده اند که باعث وحشت شده اند. دانشمندان که باعث ایجاد این موضوع شده اند اهل شوروی هستند و در سال 1953 این اتفاق افتاده است. آنها با کشف ماده ای توانسته اند این اوضاع را به وجود آورند. وظیفه شما در این بازی این است که به این وضع پایان بدهید و مانع دانشمندان شوید. بازی از گرافیک بالایی بر خوردار است و گیم پلی بازی از نظر انیمیشن حرف ندارد. جنگ ها و محیط بازی به وسیله طبیعی بودنشان به بازی زیبایی خاصی بخشیده اند. در نهایت می توان گفت هر کسی که این بازی را بازی کند حتما شیفته آن خواهد شد. شما می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلود بازی رایگان دانلود و از بازی کردن آن لذت ببرید.

1953 KGB Unleashed PC Game - بازی پروژه سری شوروی 1953

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Win Xp 32
  • پردازنده: Core 2 Duo E4300 1.8GHz یا Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
  • کارت گرافیک: GeForce 8800 GS یا Radeon HD 2900 GT
  • حافظه رم: 1.5 GB
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل 1953-KGB-Unleashed-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلوددانلود بخش اول | بخش دوم (حجم : 746 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

1953 KGB Unleashed 1953 KGB Unleashed 1953 KGB Unleashed 1953 KGB Unleashed

 

محمد جواد بازدید : 156 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

بار دیگر شاهد شاهکار جدیدی از کمپانی Dreampainters هستیم که سایت دانلود رایگان آن را به اشتراک گذاشته است. این کمپانی بسیار بزرگ بار دیگر از یک بازی کامپیوتر جدید رونمایی کرده که از سوی منتقدان زیادی مورد نقد قرار گرفته است. Anna یک بازی با ژانر ترسناک، Indie و اشاره و کلیک می باشد. این بازی آنلالیز یافته از عکس العمل گیمر است. پس باید بدانید این شما هستید که مسیر بازی را مشخص می کنید و تعیین می کنید که بازی به کدام سمت برود. بازی Anna سه پایان متفاوت دارد که شما آن راتعیین می کنید وقتی این بازی را انجام دهید متوجه یک سبک جدید در بازی خواهید شد. گرافیک و نورپردازی بازی در حد مطلوبی است و این بازی می تواند گیمر را ساعت ها پای داستان جذاب آن نگه دارد. داستان و موسیقی بازی نیز به سبک جدیدی است. در کل شما با انجام بازی ترسناک آنا می توانید مسیر داستان خود را هر گونه که دوست دارید رقم بزنید.

Anna 1.0 full PC Game - بازی ترسناک آنا

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Win Xp 32 / Win 7 32
  • پردازنده: Pentium 4 3.0GHz یا Athlon 64 FX-74
  • حافظه رم: 1 GB باری ایکس پی و 2 GB برای 7
  • کارت گرافیک: GeForce 6600 GT یا Radeon X850 Series
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0

دانلوددانلود رایگان بازی ترسناک آنا (حجم : 400 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Anna Anna Anna Anna

 

محمد جواد بازدید : 306 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار نیز سایت دانلود بازی رایگان با یک بازی زیبای دیگر با Wonder World در سبک Hidden Object می باشد که بازی دقت می باشد و میبایست برای یافتن اشیاء گم شده در میان شلوغی ها اقدام کنید. داستان بازی درمورد زنی به نام جسیکا می باشد. که روح شوهرش به وسیله ی جادوگری دزدید شده است. و اوحالا تصمیم گرفته است تا برای پیداکردن روح شوهرش وارد شهر های مخروبه شود تا نشانه هایی از شوهرش پیدا کند. شما نیز باید به جسیکا کمک کنید تا با جادوگر بجنگد و معما را را یکی پس از دیگری حل کند. در این بازی کامپیوتری بیش از 50 مرحله وجود دارد که شما باید در هر مرحله اشیا مخفی را پیدا کنید. تعداد مراحلی که در این بازی اشیاء پنهان وجود دارد بسیار مناسب با حجم کم آن است. همچینن این بازی اشیاء گم شده جهان شگفت انگیز دارای محیط جالب و شورانگیز است.

Wonder World v1.0 PC Game - بازی اشیاء پنهان جهان شگفت انگیز

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
  • پردازنده: 1.4 GHz
  • حافظه رم: 1024 MB
  • آدابتور گرافیکی: 8DirectX

دانلوددانلود رایگان بازی اشیاء پنهان جهان شگفت انگیز (حجم : 99.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

Wonder World Wonder World Wonder World Wonder World

 

محمد جواد بازدید : 227 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

مدتیست که نسخه پنجم از بازی Crash Time 5: Undercover ارائه شده و گروه معتبر RELOADED آنرا برای استفاده نامحدود کرک کرده است و سایت FDL آن را به اشتراک عموم گذاشته است. در نسخه قبلی این بازی کامپیوتر شما باید به دنبال سندیکای گانگستر، که اعضای آن در حال تلاش برای متوقف کردن پلیس و به دست آوردن کنترل بر شهر بودن میگشتید و آن ها را متوقف میکردید. در واقع این بازی ماشین نشان دهنده شخصیت های اصلی تلویزیونی همانند کبری 11, Shemer and Ben و ... می باشد.
سبک این بازی اکشن و ماشین سواری Racing است. گرافیکی بازی نسبت به نسخه قبلی بسیار خیره کننده تر شده طوری که سیستم مورد نیاز آن نسبت به Crash Time 4 دو برابر شده است. پلیس مخفی هستید که باید به دنبال اعضای سندیکا که در خیابان های کلن پراکنده هستند و به جرم خود ادامه میدهند بگردید. تلاش برای افشای قاچاقچیان در انتساب به مکان های مختلف، از جمله کوه ها، بزرگراه ها، مسیر مسابقه، استادیوم و ... از ماموریت های شما هستند. شما میتوانید ماشین خود را از بین 50 ماشین های موجود انتخاب کرده و به ماموریت خود بپردازید، کاربران دانلود رایگان میتوانند نسخه نهایی و معتبر بازی ماشین زمان تصادف 5 را بصورت مستقیم و با نهایت سرعت از دانلود رایگان دریافت کنند.

بازی ماشین زمان تصادف 5: مخفی - Crash Time 5: Undercover

ویژگی های بازی کامپیوتر ماشین زمان تصادف

  • سوزاندن چرخ در بیش از 50 ماموریت
  • استفاده از سلاح ها و افزودنیهای پیشنهاد شده برای اولین بار: Spike Strips, EMP, Oil Cannon و ...
  • بازی در دو نقش پلیس و گانگستر
  • اثبات مهارت های خود در موقعیت ها: آلپ، اتوبان، ساحل، مسیر مسابقه، ورزشگاه
  • بازی کردن تا سقف 4 نفره با قابلیت تقسیم کردن صفحه نمایش
  • وجود بیش از 50 اتوموبیل

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
  • رم: 2GB
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo processor با 2GHz clock frequency
  • گرافیک: 512MB VRAM
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

 

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Crash-Time-5-Undercover-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

 

دانلود دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم (حجم : 1.61 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Crash Time 5 Crash Time 5 Crash Time 5 Crash Time 5

 

محمد جواد بازدید : 240 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سرانجام پس گذشت مدت ها گروه دانلود رایگان نسخه کرک شده و نهایی بازی فیفا FIFA 13 را که تنها رقیب اصلی سری بازی های معروف PES میباشد را برای عموم به اشتراک گذاشته است. بازی فیفا 13 محصول کمپانی EA بوده که توسط بخش EA Sport ساخته شده است، پیچیده ترین هوش مصنوعی را که به تا حال دیدید را میتوانید در بازی FIFA 13 تجربه کنید. کسب اطلاعات دقیق بازیکن برای تجزیه و تحلیل فضا و شکستن دفاع کمک میکند.
در بازی فوتبال فیفا 13 علاوه بر گرافیکی تر شدن بازی سبک دریبل ها بسیار واقعی و حرفه ای تر شده طوری که بازیکنی همانند مسی قادر به کنترل و دریبل 360 درجه توپ است. حمایت و پشتیبانی خط دفاع بسیار حرفه ای تر شده است. بازی دانلود FIFA 13 بصورت آزادنه طراحی شده و اختیار کامل توپ در زیر پاهای شماست، حتی در هنگام پاسکاری باید به هدایت کامل توجه کنید تا به هم تیمی مورد نظر برسد. میزان فشار در سرعت و قدرت پاس ها به وسیله میزان فشار دکمه شما بستگی دارد. علاوه بر ویژگی های توصیف شده در فیفا 13 به ضربه آزاد بسیار توجه شده طوری که هر بازیکن با یک استاتیک خاصی به توپ ضربه میزند.

دانلود بازی فیفا 13 - FIFA 13 FULL 2013

دانلود بازی فیفا 13 در سری های قبل قابلیت Football Manager را در خود گنجانده بود ولی شما فقط قادر به مربیگری در تیم های باشگاهی بودید اما در فیفا 13 بخش Career Mode دارای تغییرات اساسی شده و به آن توجه زیادی شده است. FIFA 13 قابلیت مربیگری تیم های ملی را هم داراست. دنیای مربیگری این بازی کامپیوتر کاملا واقعی طراحی شده است طوری که شما باید در درجه اول بازیکنان باشگاه ها را زیرنظر بگیرید و بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنید، سپس تیم را برای جام های جهانی و المپیک و ... آماده کنید، دقت کنید هر نوع سهل انگاری در مربی گری یا نشان دادن ضعف میتواند باعث برکناری شما از عرصه مربیگری یا هدایت شما به مربی تیم های ضعیف شود. شما هم اکنون میتوانید نسخه معتبر بازی FIFA 13 را با کرک RELOADED با نهایت سرعت از سایت دانلود رایگان دانلود فیفا 13 کنید.

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista/7
  • رم: حداقل 2GB
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo 2.4GHz یا برابر آن AMD
  • گرافیک: 256MB (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • فضای هارد: حدود 8GB

توجه:
- برای دانلود حتما از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید.
- شما باید تمامی لینک های لیست شده زیر را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل FIFA13-PC-www.fdl.ir.part01.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.
- در صورت بروز هرگونه خطا در فایل دانلود شده حتما راهنمای سایت را با دقت مطالعه کنید
- نحوه کرک و نصب بازی در فایل Readme همراه فایل دانلود شده توضیح داده شده است.

دانلودلیست لینک های مستقیم دانلود بازی فوتبال FIFA 13 (حجم : 6.49 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

FIFA 13 FIFA 13 FIFA 13 FIFA 13

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,958
  • بازدید ماه : 7,540
  • بازدید سال : 64,482
  • بازدید کلی : 789,711