loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 142 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

فروش ویژه ساعت دیواری طرح جردن





ساعت دیواری طرح جردن. زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید... در این ساعت زیبا بیش از 270 عدد نگین اتریشی استفاده شده است که در نوع خود بی سابقه می باشد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان

محمد جواد بازدید : 169 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

فروش ویژه چاقو تیز کن Knife Sharpener





چاقو تیز کن Knife Sharpener، تضمين تيز ماندن چاقو پس از بارها مصرف. یک دستگاه کوچک ولی کارآمد برای همه. چاقو تیز کن حرفه ای نایف مخصوص خانواده ها. فوق العاده آسان و لذت بخش فقط در عرض چند ثانیه ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 11500 تومان

محمد جواد بازدید : 144 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

فروش ویژه جعبه ابزار فتوشاپ 2014





جعبه ابزار فتوشاپ 2014 - Photoshop ToolBox، مجموعه بهترین پلاگین ها و ابزارهای فتوشاپ مخصوص طراحان. کلکسیون بهترین پلاگین های روز دنیا. سازگار با جدیدترین نسخه فتوشاپ. قابلیت های فتوشاپ را 100 برابر کنید!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 16800 تومان

محمد جواد بازدید : 412 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

فروش ویژه ادکلن مردانه بولگاری (Bvlgari Pour Homme)





اگر به دنبال تسخیر اطراف خود هستید.اگر به دنبال ادکلنی متفاوت هستید. ادکلن Bvlgari Pour Homme Soir را انتخاب کنید! رایحه ای استثنایی و دوست داشتنی مخصوص آقایان خوش سلیقه ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 42000 تومان

محمد جواد بازدید : 407 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا می خواهید نقشه شهر خود را با دقت و کیفیت بالا داشته باشید؟ گوگل مپ یکی از امکانات بسیار جالب گوگل می باشد که شما را قادر میسازد تا نقشه های ماهواره ای به روز تمام نقاط دنیا را به صورت زنده مشاهده کنید ولی امکان دانلود نقشه ها در Google Map قرار نگرفته است. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد داریم شما را با نرم افزار فوق العاده کاربردی Google Maps Downloader و Google Satellite Maps Downloader آشنا سازیم.
این نرم افزار اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا به صورت خودکار نقشه رسمی و نقشه ماهواره ای مورد نظر خود را از گوگل مپ دانلود نمایید و سپس قطعات کوچک نقشه ها را با هم ترکیب کرده و یک نقشه بزرگ و کامل را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی و با سرعت بسیار بالا به هر قسمت از نقشه جهان مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و قادرید آنها را دانلود نمایید. لازم به ذکر است عملیات ترکیب نقشه ها به صورت همزمان با دانلود نقشه و بعد از دانلود قابل انجام است که بعد از ترکیب در فایل با فرمت BMP در روی هارد دیسک شما ذخیره خواهد شد. شما هم اینک می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از همین وب سایت دانلود و از دیدن نقشه شهر خودتان لذت ببرید.

Allallsoft Google Maps Downloader 6.72 - نرم افزار دانلود نقشه ماهواره ای گوگل

 

محمد جواد بازدید : 129 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

سه بعدی سازی همواره از کار های مشکل در رایانه بوده است که اگر بخواهید به یک طرح خوب و مورد پسند عموم برسید باید وقت و هزینه زیادی صرف کنید که این مورد برای هرکسی اصلا مطلوب نیست. سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ساخت متن سه بعدی را معرفی می کند تا عناوین سه بعدی خیره کننده را برای ویدیو های خود با BluffTitler DX9 بسازید. آیا می خواهید دوستان و مشتریان خود را با عناوین سه بعدی عالی خود تحت تاثیر قرار دهید؟ اما مطمئنا نمی خواهید هزینه زیادی برای تولید انیمیشن های حرفه ای سه بعدی صرف کنید، BluffTitler راهی آسان و بدون هزینه ای برای اضافه نمودن متن های سه بعدی دیدنی به عکس ها و ویدیو های شما می باشد. دانلود نرم افزار دیگر سه بعدی ساز همواره به آموزش های بسیار سخت و دادن هزینه گزافی نیاز دارند تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید اما حال باید از BluffTitler متشکر بود زیرا امکان سه بعدی سازی ساخت متن سه بعدی را به مانند یک رویاس به واقعیت تبدیل کرده است.

BluffTitler DX9 iTV 8.4 - دانلود نرم افزار ساخت متن سه بعدی

افکت هایی که شما می توانید در نرم افزار BluffTitler ایجاد و استفاده کنید

  • امکان ایجاد عناوین مورب طلایی
  • امکان ایجاد چکیدن خون از عناوین
  • امکان ایجاد بافت و خروجی JPG و MPG عناوین
  • امکان ایجاد عناوین لجن آلود و شکل لجنی
  • امکان ایجاد عناوین پرز و مو دار
  • امکان ایجاد حالت انفجار در عناوین
  • امکان ترسیم آینه یا معکوس زیبای تصاویر
  • امکان ایجاد عناوین پیچ و تاپ دار
  • امکان ایجاد عناوین سایه دار کارتونی
  • امکان ایجاد عناوین طلایی درخشان
  • امکان ایجاد عناوین روشن شبه وار
  • امکان اضافه کردن عناوین پرواز قلب ها(عاشقانه)
  • امکان افکت پمپاژ عناوین
  • زمینه های پلاسما (خون آلود)
  • پس زمینه های زیبا و مختلف شکل گیری فیلم
  • اضافه نمودن فایل های صوتی MP3 به ویدئو

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت متن سه بعدی (حجم : 6.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 563 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

شبکه جهانی اینترنت (World Wide Web) همه روزه در حال گسترش است و در طرف مقابل تروجان ها، هکر ها و ... نیز در حال افزایش و پیوستن به این حلقه ی جهانی هستند. اگر شما نیز از اینترنت استفاده می کنید عدم امنیت رایانه شما می تواند بسیار مخرب باشد. اکثر افراد با تروجان آشنایی ندارند و آن را نیز نوعی ویروس می دانند ولی اینطور نیست، تروجان از طریق یک نرم افزار یا فایل اجرایی ترکیب شده به رایانه ی شما وارد میشود و معمولا کار اصلی آن از بین بردن اطلاعات نیست بلکه ارسال اطلاعات است. تروجان ها به صورت برنامه ریزی شده از طریق یک هکر اطلاعات مد نظر هکر را از رایانه شما سرقت کرده و به هکر ارسال می کنند و این مورد زمانی خطرناکتر می شود که اطلاعات محرمانه ای در رایانه شما وجود داشته باشد. پس وجود تنها یک آنتی ویروس ساده در رایانه نمی تواند امنیت شما را تامین کند.
توصیه ما نرم افزار فوق العاده قدرتمند AVG Internet Security می باشد که ساخت شرکت Grisof است و با 12 سال سابقه کاری این نرم افزار می توان به جرات بهترین نرم افزار در این زمینه دانست. این نرم افزار امنیت کامل را در هر زمینه ای برای شما فراهم میسازد. نرم افزار اینترنت سکیوریتی AVG با حفاظت رایانه شما در مقابل تروجان ها، Viruses ها، Spyware ها (جاسوس)، Hackers ها، Spam ها و سایت های مخرب امنیت بی نظیر را در اینترنت برای شما فراهم می آورد. AVG Internet Security 2012 یک راه آسان و قابل اعتماد در امنیت اینترنت برای کاربران خانگی و اداری کوچک است که روزانه میلیون ها بار با اینترنت در تماس هستند.

AVG Internet Security 2012 SP1 12.0.2178 - نرم افزار اینترنت سکیوریتی AVG 2012

این نرم افزار با لایه های چندگانه حفاظتی نگرانی شما را در به سرقت رفتن اطلاعات از بین خواهد برد و هیچ هرز نامه یا سایت مخربی حتی به صورت تصادفی نمی تواند باعث ورود فایل های جاسوسی به رایانه شما شود. نکته جالبی که در مورد این نرم افزار قابل ذکر است سرعت بسیار بالای آن و عدم کاهش سرعت رایانه ی شما بعد از نصب این نرم افزار می باشد که قابلیت فوق العاده ای است که اکثر نرم افزار های امنیتی این قابلیت را ندارند. با نرم افزار شما AVG Internet Security شما همچنین به واحد بازیابی سرقت اطلاعات دسترسی دارید بدین صورت که اگر اطلاعات شما از بین رفت به راحتی (آنلاین یا آفلاین) می توانید اطلاعات از بین رفته را بازیابی نمایید.
از قابلیت های دیگر نرم افزار امنیتی AVG 2012 می توان به تکنولوژی LinkScanner اشاره نمود که به لطف این تکنولوژی هر سایت مخربی توسط دانلود AVG به آسانی شناسایی می شود و ممکن نیست شما به سایت های مخرب هدایت شوید. با تکنولوژی دیگر نرم افزار AVG که تکنولوژی حفاظت هویت می باشد شما دیگر نیازی نیست از عملیات بانکی و خرید از فروشگاه های اینترنتی نگران باشید زیرا هیچ سایت یا نرم افزار مخربی قادر نخواهد بود به اطلاعات هویتی شما دست یابد. این نرم افزار همچنین دارای دیوار آتش قدرتمندی نیز است که شما را قادر میسازد تا در مقابل تهدیدات جدید و حتی نا شناخته امن بمانید و راه را برای ورود هر بد افزاری سد خواهد نمود. شما دوستان هم اینک می توانید نسخه جدید اینترنت سکیوریتی AVG Internet Security 2012 SP1 این نرم افزار امنیتی را به راحتی از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از امنیت در رایانه خود لذت ببرید.

امنیت در عملیات بانکی و خرید از فروشگاههای اینترنتی

  • قابلیت حفاظت از هویت AVG - تمام اطلاعات خصوصی شما را در مقابل تهدیدات شناخته شده و نشده ایمن نگه می دارد
  • دیوار آتش جدید و تقویت شده - جلوگیری از دیدن داخل رایانه ی شما توسط هکر ها

گشت و گذار و جستجو در وب و شبکه های اجتماعی با امنیت کامل

  • قابلیت LinkScanner® Active Surf-Shield - تضمین سالم بودن هر صفحه ای که در وب مرور می کند، قبل از اینکه شما به آن مراجعه کنید
  • قابلیت LinkScanner® Search-Shield - چک امنیت کامل نتایج جستجو در موتور های جستجوی Google, Bing/MSN و Yahoo
  • قابلیت جدید حفاظت در مقابل عملیات های فیشینگ - چک کامل صفحات وب برای اینکه آیا واقعا این صفحه آنچه نشان می دهد است ؟ (برای مقابله با صفحات جعلی که برای دزدی اطلاعات ساخته می شوند)

امنیت در ایمیل، چت و دانلود

  • قابلیت جدید و پیشرفته ضد Spam (هرزنامه) - بلوکه کردن و مسدود سازی تمام ارسال کننده های هرزنامه و نامه هایی که ممکن است سیستم شما را به خطر بیاندازد
  • قابلیت سپر وب - به شما اجازه می دهد تا دانلود و تبادل فایل نمایید بدون اینکه ریسک ورود ویروس به رایانه خود را داشته باشید
  • قابلیت E-mail Scanner - شما را در مقابل فایل های ضمیمه آلوده و لینک های آلوده موجود در ایمیل ایمن می سازد

چه شما آنلاین باشد و چه آفلاین

  • مطمئن باشید هیچ virus, worm یا تروجانی نمی تواند سیستم شما را تهدید کند
  • جلوگیری از دسترسی غیرمجاز spyware و adware ها به اطلاعات شخصی شما
  • این نرم افزار تضمین می کند سخت ترین و پیچیده ترین تهدیدات از رایانه ی شما دور خواهد بود
  • مطمئن باشید شما در مقابل جدیدترین تهدیدات به روز خواهید بود - با به روز رسانی اتوماتیک نرم افزار (این گزینه برای کاربران با IP ایرانی غیرفعال است)
  • قابلیت System Tools به شما اجازه می دهد تا به صورت سفارشی تعیین کنید که این نرم افزار از رایانه شما در چه حدی محافظت نماید

 

محمد جواد بازدید : 167 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)
 

Weapon Chicken یک بازی اندروید بسیار زیبا در سبک اکشن و سه بعدی طراحی شده است. شما در بازی اندروید سلاح مرغی باید به جنگ با دشمنان هیولایی خود بروید و آن ها را شکست دهید. به هیچ وجه نگران نباشید چون شما یک مرغ به شدت مسلح هستید و میتوانید قدرت و گلوله های خود را بیش از پیش افزایش دهید. با بالا رفتن قدرت و امتیاز شما میتوانید در رده بندی جهانی هم شرکت کرده و قدرت خود را به رخ دیگران بکشید. شما میتوانید با دانلود این بازی جالب و سرگرم کننده که به تازگی وارد بازار شده از لذت یک بازی خود بهرمند شوید. در پایان لازم به ذکر می باشد که این بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های آندرویدی با فرمت 2.1 به بالا است. شما هم اکنون می توانید این بازی اندرویدی سلاح مرغی را از وب سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

Weapon Chicken 1 Android Game - بازی اندروید سلاح مرغی

دانلوددانلود رایگان بازی اندروید سلاح مرغی (حجم : 16.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,840
  • بازدید ماه : 7,422
  • بازدید سال : 64,364
  • بازدید کلی : 789,593