loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 167 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Monster Shooter یک بازی تیراندازی بسیار زیبا برای گوشی های موبایل اندروید می باشد که در سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. شما در این بازی اندروید در برابر غول ها و موجودات مختلفی که به سمتتان می آیند قرار می گیرید، و با تفنگ های مختلفی که در اختیار دارید به مبارزه با آن ها می پردازید. مانع رسیدن این موجودات به بچه گربه ای که در نزدیکی شما هستند شوید. بازی اندروید تیر اندازی هیولا دارای 60 مرحله مختلف است که در سه سیاره انجام می شود و در هر سیاره موجودات مختلفی زندگی می کنند. در این بازی رفته رفته و با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف تفنگ ها نیز پیشرفته تر و کشنده تر می شود. این بازی اندروید دارای هیجان بسیار بالایی بوده و گیمر را به چالش های گوناگونی می کشد. لازم به ذکر می باشد که این بازی زیبا مخصوص گوشی های اندروید با فرمت 2.2 به بالا می باشد.

Monster Shooter: Lost Levels 1.1 Android Game - بازی اندروید تیر اندازی هیولا

ویژگی های بازی اندروید تیر اندازی هیولا

  • 60 مرحله هیجان انگیز در سه سیاره مختلف
  • بیش از 100 ماموریت مختلف
  • گرافیک 2D بسیار زیبا
  • ارتقاء ‌12 سلاح مختلف
  • صدا پردازی بسیار زیا

دانلوددانلود رایگان بازی اندروید تیر اندازی هیولا (حجم : 46.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 139 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
 

امروز در سایت دانلود رابگان با نرم افزار فوق العاده TextPad درخدمت شما عزیزان هستیم که یک برنامه در نوع خود قوی به عنوان یک ویرایشگر متن می باشد. ولی این سوال ممکن است وجود داشته باشد که آیا با وجود ادیتور های متنی به مانند Notepad در خود ویندوز ضرورتی بر استفاده از ویرایشگر های متنی وجود دارد؟ اگر یک برنامه نویس باشید مطمئنا ویرایشگر پیش فرض ویندوز به هیچ وجه جوابگوی نیاز های شما نخواهد بود و حتما به یک نرم افزار کامل نیاز پیدا می کنید که بتوانید فایل های حجیم را باز کنید یا کد های ثابت برخی از زبان ها را در دسترس داشته باشید.
نرم افزار TextPad واقعا در حد خود نرم افزار قوی ویرایشگر متن است که از اکثر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی به عمل می آورد و سرعت اجرا و عکس العمل بسیار مناسبی در اجرای فایل های برنامه نویسی شده بسیار حجیم دارد و محدودیت های که سایر نرم افزار ها به دلیل کم بودن حافظه مجازی رایانه دارند را ندارد که از نقاط قوت آن محسوب می شود. این نرم افزار ویرایشگر متن از استاندارد های بسیاری تبعیت می کند که از جمله می توان به قرار داد نامگذاری بین الملی (UNC) اشاره کرد که اختیار شما را در انتخاب نام فایل های خروجی بسیار بالا خواهد برد. یک نکته دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار، غلط یاب این نرم افزار می باشد که قادر است مشکلات املایی را با جستجو در بانک اطلاعات خود که 10 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ... را می توان از این بین نام برد، شناسایی کرده و به صورت سریع و آسان به شما نمایش داده و در صورت موافقت شما تصحیح نماید.

TextPad 6.1 - نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان

از جمله نگرانی کاربران در برنامه نویسی این مورد است که به صورت لحظه ای، رایانه به هر دلیلی (به مانند قطع برق) خاموش شود و برنامه نویس بدون ذخیره فایل ویرایشی خود تمام داده های خود را از دست بدهد. قابلیت جالب شروع مجدد که در این نرم افزار وجود دارد زمانی که رایانه را بعد از قطعی و بدون ذخیره فایل باز می کنید، دقیقا از جایی که شما آخرین تغییرات را اعمال کرده بودید، فایل شما ذخیره شده و به هیچ وجه حتی یک خط از کد شما از بین نخواهد رفت که امکان بسیار جالب و کاربردی است. از ویژگی بارز این نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان می توان به امکان مانور بالا بر روی کد و متن اشاره کرد که علاوه بر قابلیت های معمول cut, copy و paste به شما امکان پس و پیش کردن برخی از کلمات، جایگزین کردن کلمه ای به جای کلمه ای دیگر (replacing) با امکان تنظیم در تعداد و سطر و غیره را خواهد داد که کنترل و تسلط شما را در ویرایش متن بالا خواهد برد. این نرم افزار به واقع بسیار قدرتمند بوده و یک ویرایشگر محبوب است که هم اینک می توانید آن را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و با امکانات دیگر آن نیز آشنا و نهایت لذت را در کد نویسی نظاره گر شوید. این نرم افزار قابل نصب بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 می باشد.

 

محمد جواد بازدید : 157 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر اهل فیلم و موزیک باشید و رایانه شما محلی برای ذخیره ی ویدئو های جدید باشد مطمئنا با آشفتگی هارد دیسک خود و بعضا حتی گم کردن فیلم ها و موزیک های خود مواجه شده اید که حتی جستجو در داخل رایانه نیز موثر واقع نشده است. نرم افزار Extreme Movie Manager که امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار با معرفی آن در خدمت شما هستیم تمام مشکلات شما را با کلکسیون سازی فیلم ها حل خواهد نمود.
همانطور که از نام نرم افزار پیداست می تواند یک نرم افزار مدیریت موزیک و ویدیو در رایانه شما باشد. با این برنامه کاربردی شما به راحتی می توانید تمام ویدیو های خود را دسته بندی فیلم نمایید و با اضافه نمودن اطلاعاتی همچون: نام ویدیو، سازنده آن، تاریخ اضافه نمودن آن، کاور ویدیو و ... دسترسی های بعدی را به آن ویدیو آسان تر کنید. نرم افزار Extreme Movie Manager یک نرم افزار آنلاین محسوب می شود بدین صورت که شما به راحتی می توانید به صورت کاملا آنلاین به اطلاعات در دسترس ویدیو های خود دسترسی پیدا کنید و آن ها را بر روی هر ویدیو به صورت جداگانه ذخیره کنید.
با نرم افزار مدیریت فیلم بر روی هارد همچنین می توانید بخشی برای موزیک ها و ویدیو های محبوب خود ایجاد کرده و دسترسی به آنها را آسان تر کنید. شما با این نرم افزار همچنین قادر خواهید بود اطلاعاتی از AVI, OGG, MPEG, RealMedia and IFO (DVD) را مستقیما خوانده و وارد نرم افزار کنید و این بدین معنی است که شما می توانید تمام کد های صوتی و تصویری را با یک کلیک وارد نرم افزار کنید. شما دوستان هم اینک می توانید نسخه Deluxe Edition این نرم افزار را دانلود نمایید و دیگر از آشفتگی فایل های خود رها شوید و از مشاهده ی ویدیو های خود لذت ببرید.

Extreme Movie Manager 7.2.2.9 Deluxe Edition - نرم افزار مدیریت فیلم بر روی هارد

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار مدیریت فیلم

  • سازماندهی اتوماتیک فایل های ویدیویی موجود در هارد دیسک/دی وی دی /سی دی
  • امکان ذخیره و باز آوری فایل های دسته بندی شده بر روی فایل های CSV, TXT, HTML
  • امکان مدیریت سریال های تلوزیونی به صورت دسته بندی شده هوشمند و بازآوری اطلاعات آنلاین آنها از طریق اینترنت
  • گرد آوری اطلاعات ویدیویی فایل های شما از اینترنت همچون عکس، نوع فیلم، کاور و ...
  • امکان استخراج مستقیم فریم های جذاب از فیلم ها برای داشتن پیش نمایشی جالب از ویدیو
  • دارا بودن ویدیو هایی جالب با آموزشی مختصر برای استفاده آسان از نرم افزار
  • امکان جستجو از طریق نام، موضوع، تاریخ و ... ویدیو در بین ویدیو های لیست شده

 

محمد جواد بازدید : 164 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
 

IP Net Checker یک نرم افزار مانیتورینگ شبکه می باشد که به شما اجازه می دهد تا اتصالات شبکه IP میزبان را در اینترنت و شبکه مورد بررسی قرار دهید. این نرم افزار پینگ های دوره ای انجام می دهد و از طریق چک با پورت های TCP یا HTTP روی کامپیوتر کاربران مشخص شده (workstation ها و سرور ها) یا دیگر وسایل شبکه (روتر ها) از صحت اتصالات شبکه اطمینان حاصل می کند و در صورت بروز مشکلی شما را با خبر خواهد ساخت. نرم افزار مانیتورینگ IP شبکه همچنین قادر است تا IP را چک کرده و در صورت بروز تغییرات مخرب در برخی از کامپیوتر ها به شما به صورت پیغام هشداری نمایش دهد. توسط نرم افزار Veronisoft IP Net Checker می توانید به تمام پوشه های اشتراک گذاری شده، صفحات وب و FTP باز شده، پینگ، ردیابی مسیر های طی شده و پیغام های ارسالی در سایر رایانه های موجود در شبکه را دیده و دسترسی کاملی داشته باشید. شما دوستان هم اینک می توانید نسخه نرم افزار جدید Veronisoft IP Net Checker را به صورت مستقیم از سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از مدیریت شبکه بهره ببرید.

Veronisoft IP Net Checker 1.4.7.7 - نرم افزار مانیتورینگ IP شبکه

ویژگی های نرم افزار مانیتورینگ شبکه IP هاست

  • حداکثر تعداد چک آی پی ممکن به تعداد 70 آی پی
  • سه حالت مختلف چک در شبکه شامل PING/TCP/HTTP
  • امکان نمایش هشدار های نرم افزار به صورت گرافیکی (به صورت باکس طراحی، پیغام) و صوتی (صحبت متنی، فایل سفارشی WAV)
  • امکان تعیین عملیات خاص در هنگام نمایش هشدار های ویژه و تعیین شده
  • امکان ذخیره تمام وقایع و ورود و خروج ها در شبکه در فایل های text یا csv
  • امکان اجرای سه آی پی چک شبکه به عنوان مثال روی همان رایانه (parameter: /secondary and /tertiary)

 

محمد جواد بازدید : 148 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

به طور حتم تبلیغات سی دی ها و دی وی دی های نصب خودکار ویندوز را در اینترنت و یا بازار دیده اید که ویژگی جالب آنها نصب کامل ویندوز به همراه تمام درایور ها و نرم افزار گوناگون تنها با یک کلیک می باشد. امروز در سایت دانلود رایگان می خواهیم به معرفی نرم افزار سیستم عامل جالبی بپردازیم که این دیسک های محبوب توسط آن ساخته می شوند. Almeza MultiSet Professional نام نرم افزار پیشرو در زمینه نصب خودکار ویندوز و برنامه ها می باشد.
اگر قصد ساخت سی دی نصب Windows XP که کاملا بصورت خودکار و بدون هیچ گونه پرسشی درباره نام کاربری، سریال نامبر، زبان کیبورد، تنظیمات تاریخ و ... نصب می شود را دارید حتما نرم افزار قدرتمند Almeza MultiSet Professional را امتحان نمایید. این نرم افزار به طور اتوماتیک تمام کلیدهای لازم را در رجیستری وارد می نماید و همچنین آخرین پچ های مایکروسافت در کنار آخرین بروز رسانی های درایورها نیز بروی سیستم نصب می شوند. همچنین قابلیت نصب نرم افزار های لازم بصورت خودکار بروی ویندوز ویژگی بسیار جالب و مفیدی است که باعث صرفه حویی در زمان می شود. ساخت سی دی نصب خودکار با قابلیت بوت نیز از امتیازات منحصر به فرد نرم افزار Almeza MultiSet Professional است.

Almeza MultiSet Professional 8.4.2 - نرم افزار ساخت دیسک نصب خودکار ویندوز و برنامه ها

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار ساخت دیسک نصب خودکار

  • ساخت CD/DVD ویندوز با قابلیت نصب خودکار بروی هر کامپیوتری
  • قابلیت نصب سیستم عامل در مدهای گوناگون همانند مد Repairing Windows
  • قابلیت نصب خودکار نرم افزارهای مختلف ( سرویس پک ها، درایورها، کدک ها، مدیاپلیرها، ابزارها و ... )
  • قابلیت اضافه نمودن خاصیت بوت به دیسک
  • قابلیت بازگردانی خودکار تنظیمات نرم افزار ها و ویندوز به حالت اولیه
  • پشتیبانی از نصب خودکار از راه دور از طریق شبکه های محلی
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

 

محمد جواد بازدید : 195 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

احتمالا شما با سری بازی های اکشن کشتار زامبی ها آشنا هستید. این بازی آخرین ورژن اندرویدی از سری بازی های کشتار زامبی ها هست. بازی اندروید تیر اندازی به زامبی های در دروازه جهنم به صورت اکشن و هیجان انگیز می باشد که میتواند ساعت ها از اوقات فراغت شما را پر کند. شما در این بازی باید زامبی های موجود را از بین ببرید و مراحل را طی کنید. این بازی آندروید در اصل شبیه ساز واقعی اسلحه میباشد و دارای امکاناتی برای آپگرید و ارتقاء اسلحه است و انواع سلاح ها و مهمات جنگی در آن یافت میشود! این بازی زامبی اندروید شامل 500 مرحله میباشد و 25 مدل اسلحه متفات وجود دارد که باید این اسلحه را به کار گیرید و 15 زامبی خائن و 60 غول بزرگ و عصبانی را از بین ببرید تا پیروز مسابقه شوید. این بازی اندروید زامبی ها برای اندروید 2.2 و بالاتر طراحی شده و در سایت اف دی ال به اشتراک گذاشته شده است.

Gun Zombie Hell Gate 2.0 Android Game - بازی اندروید زامبی ها دروازه جهنم

 

محمد جواد بازدید : 305 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

سایت دانلود رایگان امروز در نظر دارد کامل ترین نسخه بسته امنیتی شرکت TrustPort را برای دانلود شما عزیزان قرار دهد. یک بسته امنیتی حرفه ای که شامل تمام ابزارهای محافظت از سیستم از جمله آنتی ویروس قدرتمند، فایروال هوشمند، برنامه ضد جاسوسی، محافظ فلش مموری می شود. TrustPort Total Protection نام این نرم افزار امنیتی است که سیستم شما را در برابر تمامی برنامه های مخرب، تهدیدات آنلاین و بدافزارها محافظت خواهد کرد.
TrustPort Total Protection امنیت سیستم شما را در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها، ایمیل های مزاحم، سایت های آلوده و هر آنچه که برای اطلاعات شما تهدید به حساب می آید تامین می کند. همچنین این نرم افزار آنتی ویروس توسط کد گذاری و یا خرد کردن دائمی فایل های محرمانه ای که مدتی زیادی از آنها استفاده نشده است، نگهداری از داده های حساس را قابل اعتماد می کند.

TrustPort Total Protection 2013 13.0.2.5069 - نرم افزار تامین کامل امنیت سیستم

Antivirus and Antispyware - آنتی ویروس و ضد جاسوسی

این برنامه با استفاده از اسکن متداول و آنالیزهای ابتکاری خود تمام بد افزارهایی که ممکن است از راه اینترنت و یا دیگر رسانه ها به کامپیوتر شخصی شما صدمه بزند را غیرفعال می کند. بعلاوه به کارگیری از 2 موتور قدرتمند با کیفیت نیز شناسایی کامل کدهای مخرب را تضمین می نماید.

Personal firewall – فایروال شخصی

یک دیوارآتش برای شناسایی اتصالات مشکوک و سالم در بین کامپیوتر شخصی شما و اینترنت به کار برده می شود. دیوار آتش استفاده شده در نرم افزار TrustPort Total Protection نیز به صورت اتوماتیک به تمامی برنامه های معمول اجازه اتصال به اینترنت را می دهد اما در هنگام مواجه با یک اتصال خطرناک و مشکوک از شما درباره ادامه کار آن اتصال و یا غیرفعال سازی آن سوال خواهد پرسید.

Access management – مدیریت دسترسی ها

این نرم افزار امنیتی امکان محافظت از داده های شما در سطوح جدید را فراهم می سازد که این قابلیت شما را قادر می سازد تا دسترسی به دستگاه های مختلف همانند فلش مموری یا هارد دیسک های اکسترنال را برای کاربران مختلف محدود سازید.

Data encryption and shredding – کد گذاری و حذف همیشگی داده ها

در این آنتی ویروس 2 متد رمز گذاری استفاده می شود. برای پشتیبان گیری امن از داده های لازم می توانید آنها را در آرشیو های کد گذاری شده ذخیره نمایید و هم چنین می توانید از ابزار حذف همیشگی و غیر قابل بازگشت داده های مهمی که دیگر به آنها نیاز ندارید استفاده کنید.

Portable antivirus – آنتی ویروس قابل حمل

به کمک برنامه TrustPort Total Protection شما می توانید یک نسخه قابل حمل از این آنتی ویروس قدرتمند را جهت استفاده بروی فلش مموری خود تولید نمایید. این آنتی ویروس فلش مموری باعث می شود تا با خیال راحت از فلش مموری خود بروی سیستم های دیگر استفاده کنید.

System recovery disk – دیسک بازیابی سیستم

به کمک قابلیت ایجاد یک دیسک بازیابی سیستم با بهره گیری از ماژول آنتی ویروس TrustPort Total Protection قادر خواهید بود تا در مواقع صدمه دیدن رایانه شخصی خود توسط ویروس ها، سیستم خود را به حالت اولیه و سالم برگردانید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار تامین کامل امنیت سیستم

  • محافظت کامل سیستم در برابر حملات آنلاین و ویروس های مخرب
  • قابلیت محافظت از سیستم فایل و جلوگیری از اجرای کدهای مخرب
  • قابلیت شناسایی انواع ویروس ها، مخرب ها، بد افزار های، کرم ها و تروجان ها
  • قابلیت چک کردن صفحات وب و شناسایی ویروس ها و کدهای مخرب مخفی
  • قابلیت چک کردن پست الکترونیکی و شناسایی اسپم ها و ایمیل های تبلیغاتی
  • استفاده از یک فایروال قدرتمند با قابلیت سفارشی سازی تنظیمات آن
  • قابلیت ایجاد نسخه قابل حمل آنتی ویروس جهت محافظت فلش مموری
  • قابلیت بروز رسانی پایگاه داده و هسته اصلی نرم افزار بطور اتوماتیک
  • قابلیت محافظت از سیستم در برابر ایجاد تغییرات نا خواسته نرم افزار های دیگر
  • قابلیت کد گذاری فایل های مهم و یا پاک کردن دائمی اطلاعات سری
  • پشتیبانی از یک رابط کاربری قدرتمند و آسان
  • قابلیت کار در پس زمینه ویندوز و مصرف کم حافظه و CPU
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

 

محمد جواد بازدید : 153 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

همه شما تا به حال به دنبال یک مدیریت فایل قدرتمند قفل گذاری روی فایل های خود و یا مخفی کردن فایل ها از دسترس دیگران و فشرده سازی برای اندروید خود بوده اید. نرم افزار AndroXplorer Pro File Manager قابلیت قفل گذاری و مخفی کردن فایل های شما را دارد. این به گونه ای طراحی شده که زمینه آن مانند ویندوز است و شما در حین کار با آن احساس کار با ویندوز به شما دست خواهد داد. این نرم افزار اندروید قابلیت های بی شماری دارد. در پایان لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید با فرمت 2.2 به بالا سازگار می باشد. شما می توانید این نرم افزار مدیریت فایل اندروید را به صورت رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

AndroXplorer Pro File Manager 4.6.2.3 Android App - برنامه مدیریت فایل اندروید

برخی از ویژگی های نرم افزار مدیریت فایل اندروید

  • گذاشتن رمز عبور بر روی فایل ها
  • تنظیماتی شبیه به ویندوز
  • فشرده سازی فایل ها
  • ارسال فایل ها با بلوتوث
  • مخفی سازی فایل ها
  • محیطی زیبا و قابل تغییر
  • فشرده سازی در فرمتهای Zip, 7Z, GZIP, TAR, BZIP2, XZ, WIM
  • بازکردن فایلهای فشرده LZH**, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS*, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR, Z

دانلوددانلود رایگان برنامه مدیریت فایل اندروید (حجم : 3.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,003
  • بازدید ماه : 7,585
  • بازدید سال : 64,527
  • بازدید کلی : 789,756