loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 277 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

نمونه اولیه ۲ – Prototype 2 Pc Game | BlackBox Version

| دانلود بازی نمونه اولیه ۲ – Prototype 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

توضیحات بازی: Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد.

 

 

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

 


 

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

System: XP , Vista and Windows 7

CPU: 2.3 GHz dual-core Intel or AMD processor

RAM: 1 GB system memory

Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 200-series or Radeon 3000-series or better

DirectX compatible sound card

HDD : 12 GB Free

 

» سیستم پیشنهادی بازی :

CPU: 2.4 GHz Quad Core Intel or AMD processor

RAM: 2GB system memory

Graphics: DirectX 10 compatible 1 GB graphics card, Nvidia 400 series or AMD 5000 series or better

DirectX compatible sound card

HDD : 12 GB Free

 

» نام فارسی: نخستین بشر: ۲
» نام انگلیسی: Prototype 2
» ناشر: EA Sports
» تاریخ انتشار: April  20, 2012
» رده سنی: تمام رده های سنی

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۴٫۶ GB

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
نمونه اولیه 2   Prototype 2  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
نمونه اولیه 2   Prototype 2  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
نمونه اولیه 2   Prototype 2  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
نمونه اولیه 2   Prototype 2  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم

محمد جواد بازدید : 289 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

همه روزه علاقه ی کاربران به سمت کتاب های الکترونیکی PDF افزایش می یابد از این رو بیشتر ناشران و نویسندگان رویکردی مثبت به ساخت کتاب های الکترونیکی نشان داده اند. نرم افزار های کاربردی مختلفی برای مشاهده ی فایل های PDF وجود دارند که محصول شرکت Adobe با نام Adobe Acrobat X بهترین نرم افزار در این بین می باشد. با این نرم افزار آدوب آکروبات شما نه تنها قادر به مشاهده ی فایل های PDF به صورت کامل هستید همچنین قادر به ایجاد و ویرایش این فایل ها نیز می باشید. از مزیت های بسیار خوب دانلود آکروبات می توان به سازگاری آن با سایر نرم افزار های متنی همچون مجموعه آفیس 2010 شامل Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher و Access اشاره کرد که شما را قادر میسازد تا فایل های ایجادی توسط این سری نرم افزار ها را به راحتی به فایل های PDF تبدیل کنید.
از قابلیت های اصلی نرم افزار Adobe Acrobat 10 می توان به این گزینه نیز اشاره کرد که کاربر قادر است هر فایلی که قابل استفاده در PDF می باشد را به سند خود اضافه و به راحتی آن را تولید و انتشار دهد. نرم افزار دانلود آدوب آکروبات همچنین قادر به اتصال به اسکنر بوده و مستقیما می تواند اطلاعات ورودی از اسکنر را به فایل PDF تبدیل و خروجی را در سریع ترین زمان ممکن تحویل شما دهد. ابزار های در دسترس این نرم افزار و بهینه سازی حالت مشاهده ی فایل های خروجی از بهترین امکاناتی است که در این برنامه ارتقاع بخشیده شده است. شما دوستان می توانید دانلود آکروبات نسخه جدید Adobe Acrobat X Professional این نرم افزار به همراه نسخه ی بدون نیاز به نصب Portable را از سایت بزرگ دانلود نرم افزار رایگان دریافت و از همین امروز فایل های PDF خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید.

Adobe Acrobat X Professional 10.1.3.23 - دانلود نرم افزار آدوب آکروبات

امکانات اصلی نرم افزار آکروبات

  • قابلیت ساخت، ویرایش و نمایش تمام فایل های PDF
  • قابلیت اضافه کردن تمام فایل های ممکن در اسناد PDF
  • قابلیت سازگاری با مجموعه نرم افزار های آفیس 2010 برای کاربرد آسان
  • قابلیت اتصال به اسکنر و دریافت و خروجی کردن تمام اطلاعات به صورت PDF
  • قابلیت اضافه کردن Action های جدید به اسناد PDF
  • قابلیت انجام کارها به صورت دسته ای نظیر تبدیل فایل های PDF
  • قابلیت ساخت فرم های مختص PDF به صورت حرفه ای
  • ابزار های در دسترس و بهینه سازی حالت مشاهده ی فایل های خروجی

 

محمد جواد بازدید : 158 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

برنامه Xilisoft HD Video Converter یک نرم افزار تبدیل بسیار قدرتمند از سایت دانلود برنامه رایگان جهت تبدیل فیلم های HD است. این نرم افزار به راحتی فرمت های ویدئویی HD را از قبیل AVCHD (mts, m2ts), H.264/AVC, MKV, MPEG-2 (ts), DivX, HD WMV, MPEG-4 و Quick Time را تبدیل می کند. ازکارایی این نرم افزار لذت ببرید و اجازه بدهید کارتان را به راحتی برایتان انجام دهد و ویدئو هایتان را از فرمت های HD به فرمت های استاندارد SD در بیاورد و یا حتی ویدئوهای SD شما را به HD آپدیت کند. در کنار این ویژگی قدرتمند تبدیل فیلم های HD این نرم افزار قابلیت های خوبی از قبیل تبدیل فایل های صوتی، گرفتن تصویر از فیلم ویدئویی، ایجاد فیلم های ویدئویی از تصاویر شما با فرمتهای مختلف از قبیل JPG, GIF, BMP or PNG و حتی تنظیم سایز فایل خروجی را نیز دارد.

Xilisoft HD Video Converter 7.1.0 Build 20120405 - نرم افزار تبدیل ویدئو کیفیت بالا

دستگاه هایی که خروجی های برنامه را پشتیبانی میکنند

  • iPod, iPod nano, iPod classic, iPod shuffle, iPod touch
  • iPhone, iPhone 3G, Apple TV
  • PSP, PS3
  • Xbox, Xbox 360
  • تلفن های همراه با پشتیبانی 3GP, BlackBerry
  • MP4 پلیر ها: Archos, Creative Zen, iRiver
  • دستگاه های ویندوز موبایل: Pocket PC, Dell Axim X51, HP iPaq hw6500 series

فرمت های پشتیبانی شده برای فایل های ورودی

  • فرمت های ویدئویی: AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV, AVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)
  • فرمت ورودی های صوتی: Audio - MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA, SUN AU Format
  • فرمت تصاویر ورودی: Image - BMP, GIF, JPEG, PNG

فرمت های پشتیبانی شده برای فایل های خروجی

  • فرمت های ویدئویی: AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RMVB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)
  • فرمت های صوتی Audio - MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, M4A, RA, AC3, MP2, AMR, SUN AU Format
  • فرمت تصاویر: BMP, GIF, JPEG, PNG

دانلوددانلود رایگان نرم افزار تبدیل ویدئو کیفیت بالا (حجم : 33.6 مگابایت)
دانلوددانلود رایگان نرم افزار تبدیل ویدئو کیفیت بالا نسخه پرتابل (حجم : 44.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 440 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (1)

 

برنامه VueScan از پر کاربرد ترین نرم افزار و محبوب ترین نرم افزار اسکن با کیفیت جهان است، که در میان عکاسان، کاربران خانگی، شرکت های خدمات اسکن و شرکت های بزرگ بسیار مورد استفاده است که در سایت دانلود رایگان نرم افزار به اشتراک گذاشته شده است. VueScan یک برنامه اسکن است که با اکثر اسکنر های با کیفیت مسطح و فیلمی کار می کند و می تواند تصاویری با کیفیت و تعادل رنگ عالی ارئه دهد. کاربری این نرم افزار اسکنر هم بسیار راحت است و همچنین ویژگی های حرفه ای نیز دارد که رنگ های ضعیف و کم رنگ شده را بازگردانی و تقویت کند که عکاسان حرفه ای از این امکانات بسیار استقبال می کنند.
برنامه اسکنر VueScan تغییراتی روی سیستم شما ایجاد نمی کند و احتیاج به نصب امکاناتش روی سیستم عامل نیز ندارد و حتی سایر نرم افزار های اسکنر ها نیز می توانند در کنار آن نصب شوند. این برنامه اسکن بهره وری سیستم شما را افزایش میدهد و همانطور که گفتیم ویژگی های بارزی دارد که تصاویر با کیفیت تری را به شما ارائه می دهد و همچنین بیش از 700 نوع اسکنر و 209 دوربین دیجیتال را پشتیبانی می کند و حجم کمی هم برای دانلود دارد و در طول 5 دقیقه دانلود و نصب می شود.

VueScan Pro 9.0.92 - دانلود نرم افزار اسکنر با کیفیت

ویژگی های نرم افزار اسکنر

  • سازگار با 1200 نوع اسکنر فیلمی و مسطح
  • قابل اجرا روی سیستم عامل های Mac و Windows و Linux
  • بهبود کیفیت تصاویر اسکن شده شما
  • در طول 5 دقیقه دانلود و نصب می شود
  • ایجاد فایل های اسکن خام
  • کالیبراسیون رنگ IT8

دانلوددانلود رایگان نرم افزار اسکنر با کیفیت (حجم : 13.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 258 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اگر اهل بازی کامپیوتری باشید مطمئنا بازی هایی را مشاهده نموده اید که نیاز به دیسک (سی دی یا دی وی دی) دارند و معمولا خراب شدن دیسک باعث آزرده شدن کاربران می شود. امروز در سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد داریم نرم افزاری با نام Game Cloner را معرفی کنیم که این نرم افزار قادر است با ساخت یک درایو مجازی بر روی رایانه مشکل شما را حل نماید. این نرم افزار اجرای انواع بازی به شما این امکان را می دهد تا تمام اطلاعات موجود بر روی دیسک بازی را بر روی هارد خود کپی کنید و سپس بازی را با این درایو مجازی به اجرا در آورید و دیگر نگران خرابی دیسک بازی نباشید.
افرادی هم هستند که بعد از دانلود برخی از بازی ها که نیاز به دیسک دارند با مشکل مواجه می شوند، با این نرم افزار کلون بازی این مشکل نیز حل خواهد شد و به راحتی بدون نیاز به رایت اطلاعات بر روی دیسک بر روی درایو مجازی بازی خود را اجرا می نمایید. سرعت بسیار بالای این نرم افزار ایجاد ایمیج بازی و ابزار های در دسترس آن کاربرد این نرم افزار نرم افزار بازی را برای تمام کاربران ساده نموده است. شما دوستان هم اینک می توانید آخرین ویرایش نرم افزار Game Cloner را دانلود و از بازی های خود لذت ببرید.

نرم افزار اجرای انواع بازی و کلون کردن

امکانات اصلی نرم افزار کلون کردن بازی

  • حجم کم و نصب آسان نرم افزار
  • محیط کاربری ساده و در عین حال کامل
  • ایجاد یک درایو مجازی و امکان نمایش هر اطلاعاتی بر روی آن
  • امکان کپی اطلاعات از روی CD, DVD بر روی هارد و استفاده از آن در درایو مجازی

 

محمد جواد بازدید : 366 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

پرندگان خشمگین: دوستان | Angry Birds: Friends Android Game

| دانلود بازی پرندگان خشمگین: دوستان | Angry Birds: Friends برای آندروید |

# برای دانلود ورژن‌ (نسخه)های کامپیوتری این بازی اینجا را کبیک بفرمایید #

 

پرندگان خشمگین: دوستان | Angry Birds: Friends   آندروید

 

توضیحات بازی: پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds)‏ یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌اواس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده‌است.

بعد از موفقیت کم نظیر این بازی ورژن‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتّکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند به طوری که تخمین زده می‌شود مجموعاً بیش از یک میلیارد دفعه توسط کاربران دانلود شده‌اند این گیم تقریبا هر سه ماه یکبار (فصل) با یک به روز رسانی جدید همراه‌است علاوه بر این ورژن‌های اختصاصی از این گیم به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. این بازی به پنج دسته تقسیم می‌شود: نسخه معمولی، Angry Birds Rio (ریو)،Angry Birds Seasons (فصول)، Angry Birds Space (فضا)و Angry Birds Star Wars (جنگ ستارگان). یکی از جدیدترین بازی این شرکت نیز خوک‌های بد(Bad Piggies) است و آخرین ورژن آن ۱٫۴ می‌باشد. شخصیت‌های اصلی بازی خوک‌های بد خوک‌های سبز بازی‌های پرندگان خشمگین هستند و در این بازی باید با وسایلی مانند بلوکه‌های چوب و آهن، موتور، چرخ و… یک ماشین بسازید و با ماشین خود به یک هدف برسید. البته در فصل سوم این بازی اگر موتور و اجزای دیگر ماشین زیاد سرو صدا کنند پرندگان خشمگین بیدار می‌شوند و حمله می‌کنند.

 

 

 

پرندگان خشمگین: دوستان | Angry Birds: Friends   آندروید

 

پرندگان خشمگین: دوستان | Angry Birds: Friends   آندروید

 

 


 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۴۷ MB

 

پرندگان خشمگین: دوستان | Angry Birds: Friends   آندروید

محمد جواد بازدید : 171 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

JewelCAD نرم افزار تخصصی و حرفه ای در زمینه طراحی جواهرات است. توسط این نرم افزار می توانید جواهرات مورد نظر خودتان را مدلسازی و طراحی کنید. این نرم افزار گرافیکی با موتور داخلی خود توانایی رندر کردن سه بعدی تصاویر را دارد. همچنین JewelCAD دارای زبان برنامه نویسی داخلی جدیدی می باشد که می توانید با فراگیری آن طراحی سریعتر و دقیقتری داشته باشید. JewelCAD دارای افزونه های بسیار و مدلهای بسیاری نیز هست که در کار طراحی جواهرات به شما کمک زیادی می کند. سایت دانلود رایگان این نسخه را که در بازار با قیمت های گزافی به فروش می رسد به صورت رایگان هدیه می کند. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

JewelCAD Pro 2.2.1 - نرم افزار طراحی جواهرات

امکانات برنامه طراحی جواهرات JewelCAD Pro 2.2.1

  • رابط کاربری آسان و زیبا
  • یادگیری کار با نرم افزار آسان و توانایی اداره کردن آن به راحتی
  • توانایی ساخت انواع سنگ بر روی جواهرات و انواع اشکال مختلف با سایزهای متفاوت
  • قابلیت ساخت منحنی بر روی انواع سطوح
  • ابزار خودکار برای تنظیمات الماس
  • ابزارها در این ورژن بهینه شده اند و کار کردن با آنها بسیار نرم تر و ظریفتر شده است.
  • قابلیت نمایش سه بعدی مدل ها
  • قابلیت خروجی گرفتن سریع با انواع فرمت های مختلف به صورت رنگی
  • قابلیت محاسبه وزن و تعداد سنگ های مورد نیاز

دانلود دانلود رایگان JewelCAD Pro 2.2.1 (حجم : 72.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 161 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Autodesk Softimage 2013 نرم افزار گرافیکی قدرتمند برای ساخت انیمیشن شخصیت های 3 بعدی و جلوه های ویژه است. جریان کاری ابتکاری و غیر تخریبی آن به همراه محیط خلاقانه و فعل و انفعالی (ICE) و مجموعه ابزار Autodesk Face Robot برای ساخت انیمیشن چهره آن بسیار کارآمد می باشند. ابزار جدید و ابتکاری آن و یک محیط کاربردی به همراه توسعه دستکاری پذیری نرم افزار Autodesk Softimage به شما امکان ساخت جلوه های ویژه منحصر به فرد، کارهای پس از تولید ساخت فیلم و توسعه بازی های 3 بعدی را می دهند. امیدواریم از دانلود Softimage لذت ببرید.

Autodesk Softimage 2013 x86 / x64

امکانات برنامه Autodesk Softimage 2013:

  • شبیه سازی جمعیت CrowdFX : در Softimage می توانید به خوبی جمعیت را شبیه سازی کنید. با استفاده از قدرت سیستم ذرات ICE می توانید جلوه های ویژه پیچیده به همراه تعداد زیادی شخصیت که به صورت هوشمندانه به محیط و به یکدیگر واکنش نشان می دهند، را خلق کنید. شبیه سازی CrowdFX می تواند به سادگی روی نرم افزار Autodesk® Maya® 2013 انتقال داده شود تا برای یکپارچگی در صحنه های Maya موجود آماده شود.
  • Viewport با کیفیت : محتوای انیمیشن های 3 بعدی خود را با استفاده از Viewport جدید و با کیفیت این نرم افزار، ویرایش کنید. کاهش نیاز به مشاهده مداوم پیش نمایش با استفاده از نرم افزار تهیه رندر از ویزگی های این بخش است.
  • توسعه ساخت Rig و انیمیشن : کارآیی کلی ساخت انیمیشن به کمک توسعه مجموعه ابزار ساخت Rig و انیمیشن در این نرم افزار به صورت محسوسی افزایش یافته است. تنظیم دوباره F-curves به بازوی مکانیکی جدید، استفاده از زبان Python در ویرایشگر، اضافه کردن لنگرهای non-normalized در حین نقاشی، لایه های انیمیشن در زمان ساخت کلیپ و مشاهده زمان روشن بودن کلید خودکار توسط یک نشانه تصویری از نمونه امکانات این بخش است.
  • فیزیک گلوله برای ICE : گزینه های تشخیص برخورد موانع برای داینامیک بر پایه ذرات به همراه فیزیک گلوله در ICE از امکانات مهم Softimage است. استفاده از موتور فیزیکی گلوله به صورت مستقیم در نرم افزار برای ساخت شخصیت 3 بعدی و جلوه های ویژه، ساخت صحنه های برخورد سریع به همراه شبکه های غیر محدب و پیچیده، برخورد به همراه شبکه های در حال تغییر شکل برای شبیه سازی دقیقتر از امکانات این بخش است.
  • ابزارهای جدید مدل سازی و انتخاب : کارآیی خود را برای کارهای معمولی و تکراری با استفاده از محدوده وسیعی از مدل های Polygon و ابزار انتخابی افزایش دهید. گزینه هایی برای کلفتی، پوشش چاله، لبه ها و بیرون زدگی ابزار اضافه کردن لوپ لبه های صاف و ساخت لوپ ای سریع با دو بار کلیک روی لبه ها، نقاط یا Polygon ها از نمونه امکانات جدید نرم افزار است.

دانلود دانلود نسخه 32بیتی بخش اول | بخش دوم | بخش سوم (حجم : 1.4 گیگابایت)
دانلوددانلود نسخه 64بیتی بخش اول | بخش دوم | بخش سوم (حجم : 1.5 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,904
  • بازدید ماه : 7,486
  • بازدید سال : 64,428
  • بازدید کلی : 789,657