loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 166 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

دیگر لازم نیست خود را به خطر بی اندازید و با موتور حرکات نمایشی به اصطلاح غیر ممکن انجام دهید، راه دیگری نیز هست که بازی سازان با آن کاملا آشنا هستند. پس پشت میز خود بنشینید و خطرناک ترین کار های ممکن را انجام دهید حتی بدون کوچکترین خراشی! زیرا که سایت نرم افزاری دانلود رایگان بازی موتور را تهیه دیده که تخیل را به کار می اندازد و مانند یک موتور سوار حرفه ای شما را از در و دیوار و هر شی موجود در محیط بالا می برد.

بازی کامپیوتری Trials 2 Second Edition محصول 2008 شرکت Redlynx به شما امکان حس یک موتورسیکلت سوار حرفه ای مسابقه که از هر مسیر غیر ممکن عبور می کند را می دهد. واقعیت تنها چیزی است که شما را ساعت ها بر سر این بازی سرگرم کننده میخ کوب می کند. هرچقدر در مورد واقعیت بازی صحبت شود نمی توان آن را وصف کرد. بازی سازان آنقدر در زمینه کنترل موتور و تاثیرات محیط کار کرده اند که هنگام پرش های بلند نگه داشتن موتور در هوا به قدری سخت می شود که پیوسته باید مراقب کج شدن یا واژگون شدن آن باشید و اگر موفق نشوید سقوط می کنید و گردن موتور سوار کلاه به سر را شکسته و از بازی بیرون خواهد رفت.
Trials 2 Second Edition نمایانگر یک سرگرمی هیپنوتیزم می باشد که تنها چیزی که آن را از دیگر بازی ها متمایز می کند داشتن یک طراحی مدرن و بیشترین واقعیت احساس شده در بازی است.

Redlynx Trials 2 Second Edition 2008 - موتورسیکلت سواری غیر ممکن

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • ویندوز: ایکس پی 32-bit و ویستا 32-bit یا 64-bit
  • سی پی یو: 1,5 GHz اینتل پنتیوم 4 و AMD Athlon XP 1500 یا بالاتر
  • رم: 512 مگابایت
  • گرافیک: کارت گرافیک در یکی از رده های Nvidia GeForce 7600 یا ATI Radeon X1600 و بالاتر با حداقل حافظه 256 مگابایت

توجه : شما باید تمامی فایل ها را دانلود کنید و در یک پوشه قرار دهید و سپس بر روی فایل Redlynx-Trials2-Second-Edition-2008-www.fdl.ir.part1.exe کلیک کنید و روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی موتور سواری غیر ممکن (حجم : 124.52 مگابایت)

بخش اول | دوم | سوم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
عکسپیش نمایش بازی 1
عکسپیش نمایش بازی 2
عکسپیش نمایش بازی 3
عکسپیش نمایش بازی 4
سایتمنبع

محمد جواد بازدید : 154 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر از دنبال کنندگان بازی لوکسر (تلفظ صحیح لاکسر ) باشید حتما از شنیدن آمدن نسخه 4 آن کلی خوشحال میشوید. بله نسخه 4 بازی لوکسر آمد. این نسخه نسبت به نسخه 3 آنقدر تنوع و خلاقیت داشته که شما را ساعت ها پای کامپیوترتان میخکوب میکند. بله ما به شما این قول را خواهیم داد که بدون شک هرگز از بازی کردن با لوکسر 4 خسته نخواهید شد. این نسخه با عنوان " لوکسر 4 - در جستجوی زندگی پس از مرگ " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های Premium Casual Games ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 4 لاکسر با Power-UP های جدیدی که دارد هیجان بازی را به 100% میرساند واگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد. مراحل جدید , مناطق جدید در مصر باستان , امکانات جدید در گالری , تغییر کردن قوانین بازی و شنیدن داستان بازی توسط دوبله Queen Nefertiti شما را دقیق در داستان بازی قرار می دهد. این بازی هیچ محدودیت سنی ندارد و از 3 سال تا 133 سال می توانند این بازی را انجام دهند. در آخر از شما دعوت میکنیم تا دانلود رایگان بازی کامپیوتر لوکسر 4 را از سایت دانلود رایگان تجربه کنید. این بازی به صورت قابل حمل می باشد و نیازی به نصب ندارد. کافی است که تمامی فایل ها را دانلود کنید و بر روی دیسک خود کپی کنید و اجرا کنید تا وارد بازی شوید.

Luxor 4 - Quest For The AfterLife - لوکسر 4 در جستجوی زندگی پس از مرگ

توجه : شما باید تمامی فایل ها را دانلود کنید و در یک پوشه قرار دهید و سپس بر روی فایل Luxor4-Quest-for-the-Afterlife.www.fdl.ir-part01.exe کلیک کنید و روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی لوکسر 4 (حجم کل : 110 مگابایت)

بخش اول | دوم سوم | چهارم | پنجم | ششم | هفتم | هشتم | نهم | دهم

دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

 

محمد جواد بازدید : 138 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

هرچه در زمان پیش رویم بیشتر در دنیای مجازی غرق خواهیم شد و امروز شاهد یکی از بهترین ورزش ها و تفریحات ارزشمند دنیای رایانه خواهید بود زیرا که سایت نرم افزاری دانلود رایگان یکی از واقعی ترین بازی های تنیس را به صورت سه بعدی تهیه دیده است.
Dream Match Tennis که به عنوان خیال همچون واقعیت ساخته شده یکی از واقعی ترین بازی های تنیس سه بعدی است که شما را به بازی در یک مسابقه واقعی بر روی کامپیوتر شخصی دعوت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید کنترل توپ و بردن مسابقه است. مسابقه تنیس در 2 سبک مختلف بازی، 3 نمای ظاهری، 4 شخصیت بازیکن و امکان کنترل توسط کیبورد و دسته بازی و بازیکن در برابر بازیکن، بازیکن در برابر رایانه در 7 سطح سختی می باشد.

Dream Match Tennis که به عنوان بهترین بازی تنیس شبیه سازی شده است جاذبه خاصی دارد که شما را از بازی های مشابه دل زده می کند هچنین با نیاز های کمی که برای اجرا دارد انتخاب بسیار مناسبی برای بازی می باشد. تغییر زاویه دید با جا به جایی دوربین، تغییر دلخواه زمین چمن بازی، انتخاب بازیکن دلخواه، پیچیدگی خاص مراحل، بازی با کامپیوتر یا با دیگر بازیکن ها و بازی آنلاین از خصیصه های اصلی بازی می باشند و شما را از بازی با آن راضی نگه می دارد.

Dream Match Tennis Pro 2.09 Portable - بازی تنیس سه بعدی

سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرا:

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista
  • پردازنده: 1 GHz
  • رم: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

دانلوددانلود رایگان بازی تنیس سه بعدی (حجم : 54.65 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

Copyleft © freedownload.ir

 

محمد جواد بازدید : 224 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دسته قهرمانان: داستان شجاعت – Company Of Heroes Tales Of Valor Pc Game

| دانلود بازی دسته قهرمانان – Company Of Heroes Tales Of Valor با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## بازی دسته قهرمانان – Company Of Heroes Tales Of Valo Kaos Pc Game ##

 

دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor

 

توضیحات بازی: گروهان قهرمانان(به انگلیسی: Company of Heroes) یک بازی استراتژی همزمان است که توسط شرکت رلیک انترتیمنت ساخته شده‌است. و در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۶ منتشر شد. این بازی اولین بازی از سری گروهان قهرمانان و اولین بازی که برچسب گیمز فور ویندوز را دارد است. داستان این بازی در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد.سوژه ی این بازی همانطور که گفته شد درباره جنگ جهانی دوم است و به بصورت Real-Time Strategy دنبال میشود. داستان بازی در مورد عملیات بزرگ و با شکوه نرماندی است. عملیاتی که سربازان زیادی را در ساحل اوهاما به کام مرگ کشاند. اولین صحنه ی COH همین عملیات را نشان میدهد و سربازان وطن دوست بدن خود را در مقابل رگبارهای گلوله قرار میدهند تا از اشغال آلمان ها جلوگیری کنند. داستان بازی از عملیات نرماندی در سال ۱۹۴۴ آغاز میشود و تا چندین ماه بعد از آن ادامه پیدا میکند. این بازی به دلیل محدودیت وقایعی که به تصویر می کشد تنها دارای دو گروه اصلی از متحدین و متفقین یعنی آمریکا و آلمان می باشد که این خود کمی از تنوع بازی به مرور می کاهد. گیم پلی بازی بسیار غنی است. شما مثل همه ی بازیهای استراتژی دارای یک Basement هستید که مقر نیرو های شماست. گروه سربازان عادی یا rifleman ها هستند که در خط مقدم میجنگند و همیشه برای کشته شدن آمادگی دارند ! آنها همچنین قادر به پرتاب نارنجک و کار گذاشتن بمب های ساعتی می باشند.

 

 

 

دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor

 

دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor

 

دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor

 

دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» سیستم پیشنهادی:

Windows: Vista/XP
Pentium IV or AMD Athlon XP 3.0GHz Processor
1GB RAM
9GB Hard Disk Space
DirectX 9.0c
256MB Nvidia GeForce 6800 Video Card
DVD ROM Drive

 

» نام فارسی: دسته قهرمانان: داستان شجاعت
» نام انگلیسی: Company Of Heroes Tales Of Valor
» ناشر: Capcom
» تاریخ انتشار: March 18, 2012
» سبک بازی: اکشن – اول شخص

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۳٫۶ GB

منبع:pocketgames.ir

دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
دسته قهرمانان: داستان شجاعت   Company Of Heroes Tales Of Valor  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم

 

محمد جواد بازدید : 137 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه عظیم و بی نظیر دیکشنری و مترجم 2013





تمام دیکشنری های مطرح دنیا، برای کامپیوتر و موبایل. سری کامل تمام نسخه های مختلف دیکشنری های معتبر ترین انتشارات دیکشنری دنیا برای تبدیل تمام زبان های رایج دنیا به یکدیگر از فارسی و انگلیسی فرانسوی تا زبان های سواحیلی و آفریقایی و کمتر شناخته شده!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15800 تومان

محمد جواد بازدید : 410 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

فروش ویژه لیزر انگشتری بیمز - Beams





پدیده سال 2012 را به انگشتان خود ببندید و دیگران را حیرت زده نمایید! نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا رسم کنید، فقط کافیست دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 11800 تومان

محمد جواد بازدید : 131 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

فروش ویژه چای لاغری دکتر سینا





چای لاغری دکتر سینا، مطمئن ترين ، سالم ترين و راحت ترين روش لاغري. ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست! تهیه شده از سر شاخه های 12 نوع گياه. کاهش 3 الی 7 کيلو گرم وزن در ماه. دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 30000 تومان

محمد جواد بازدید : 155 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

فروش ویژه گیاه جیبی





یک گیاه زیبا و قابل رشد همیشه همراه شما! هدیه ای شگفت انگیز و منحصر به فرد با ماندگاری طولانی. برای اولین بار در ایران ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 9500 تومان

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,001
  • بازدید ماه : 7,583
  • بازدید سال : 64,525
  • بازدید کلی : 789,754