loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 385 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از گذشت 12 ماه تعریف و تمجید نسخه دوم بازی محبوب Torchlight II که در سبک نقش آفرینی، ماجرایی و اکشن میباشد در 21 سپتامبر 2012 توسط کمپانی قدرتمند Runic Games ارائه شد و سایت دانلود رایگان آن را به اشتراک عموم گذاشت. اکثر گیمرها با این بازی و مخصوصا نسخه اول این بازی آشنایی دارند چرا که این بازی تنها رقیب اصلی بازی دیابلو 2 بشمار می آمد. در Torchlight II تغییرات زیادی انجام شده و نمای بازی نسبت به قبل گرافیکی تر شده است. در بازی 4 کلاس با نام های Berserker, Embermage, Engineer و Outlander وجود دارند که هرکدام دارای قابلیت ها و قدرت های مختلفی هستند.شما باید از بین 4 کلاس موجود هیرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و به بازی بپردازید.
بدون شک بازی Torchlight II میتواند رقیب خوبی برای بازی Diablo III باشد چراکه هریک نسبت به دیگری برتری هایی دارند، در بازی Torchlight II بازی نور مشعل 2 هیولا های تشنه به خون به قابلیت تکنفره و بازی بصورت LAN توجه بسیاری شده است و همچنین دارا بودن قابلیت Co-op این قابلیت را میسر میسازد تا بصورت آنلاین و بصورت رایگان با دوستان خود به بازی بپردازید. سرنوشت زمین در داستان شما است و بازی در باران، برف، روز و شب به وقوع میپیوندد. یکی از قابلیت های قابل توجه ای که Runic Games در نسخه دوم این بازی استفاده کرده Torchlight II Editor که به شما امکان ساختن Mod را میدهد تا بتوانید با دوستان خود به رقابلت بپردازید. اگر از علاقه مندان بازی در سبک های RPG هستید پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی نور مشعل 2 هیولا های تشنه به خون - Torchlight II PC Game

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
  • رم: 512MB
  • پردازنده: Intel Pentium 4 2.4GHz / AMD Sempron 2500+
  • گرافیک: nVidia GeForce G 100 / ATI Radeon HD 3300
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9
  • فضای هارد: حدود 3GB

 

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Torchlight-II-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلوددانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم (حجم : 1.48 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Closure Closure Closure Closure

 

محمد جواد بازدید : 181 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از مدت های انتظار کمپانی قدرتمند و قدیمی کونامی نسخه نهایی بازی Pro Evolution Soccer 2013 یا همان PES13 را برای فروش روانه بازار کرده، که هم اکنون سایت دانلود رایگان نسخه کامل دانلود PES 2013 را با کرکی معتبر و بدون هیچ مشکلی در بازی برای دانلود قرار داده است. شاهد تحولات بیشماری در 3 نسخه آخر سری بازی های PES13 بوده ایم. در این نسخه به کنترل و مدیریت توپ بیشتر توجه شده است طوری که پلیر میتواند شتاب و جهت و ارتقا توپ را خود کنترل کند، کونامی این قابلیت را Full Manual Shooting and Full Manual Passing نامیده است.
سبک بازی PES 2013 تغییر کرده است و بازی واقعی تر شده است. موتور هوشمند بازی PES 2013 میتواند به شما در انجام یک بازی رویایی کمک کند. هنگامی که صاحب توپ هستید شاهد حمایت بیشمار هم تیمی ها خواهید بود. تکنیک های بیشتری اضافه شده که شما قبل بازی میتوانید آن ها را بر روی گیم پد خود تنظیم کرده و با زدن کلید R2 سرعت دریبلینگ را افزایش یا کاهش دهید. لازم به ذکر است که گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی تغییر بسزایی نداشته ولی آناتومی صورت بازیکنان واقعی تر شده و استادیوم های ورزشی و سبک بازی کردن به حالت واقعی بسیار شبیه است طوری که میتواند واقعی بودن بازی را حس کنید.
کمپانی کونامی در نسخه PES13 تمامی حرکات و تکنیک ها و حالت های بازیکان معروف همانند کریس رونالدو، اینیستا، مسی و . . . که بالای 50 نفر هستند را بصورت کاملا واقعی در بازی گنجانده است تا بتواند یک بازی واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد. در این نسخه تمامی تیم های معروف جهان از قبلی باشگاهی و کشوری جمع آوری شده اند همچنین توپ، کفش، خالکوبی، مدل مو و حالت های مختلف پوشش لباس به بازی اضافه شده است. ویژگی های بازی PES13 بیشتر از آن چیزی است که بتوانیم تک تک آن ها را برای شما توصیف کنیم، بدون شک این نسخه بار دیگر میتواند بر رقیب اصلی خود یعنی FIFA غلبه کند و بار دیگر بهترین بازی ورزشی انتخاب گردد. گروه دانلود رایگان پیشنهاد میکند به هیچ وجه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2013 را از دست ندهید.

بازی فوتبال پس 2013 تحول فوتبال - Pro Evolution Soccer 2013 PC Game

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP SP3, Vista SP2, 7
  • رم: حداقل 1GB و پیشنهادی 2GB
  • پردازنده: حداقل Intel Pentium IV processor 2.4 GHz و پیشنهادی Intel Core2 Duo 2.0 GHz
  • گرافیک: حداقل Video Card NVIDIA GeForce 6600 یا ATI Radeon x1300 با قابلیت Pixel / Vertex Shader 3.0 و VRAM 128MB
  • گرافیک پیشنهادی: NVidia GeForce 7900 یا ATI Radeon HD2600 با قابلیت Pixel / Vertex Shader 3.0 و VRAM 512MB
  • رزولیشن: 800x600 و پیشنهادی 1280x720
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9c
  • فضای هارد: حدود 8GB

 

توجه:
- برای دانلود حتما از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید.
- شما باید تمامی لینک های لیست شده زیر را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Pro-Evolution-Soccer-2013-PC-Game-www.fdl.ir.part01.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.
- در صورت بروز هرگونه خطا در فایل دانلود شده حتما راهنمای سایت را با دقت مطالعه کنید
- نحوه کرک و نصب بازی در فایل Readme همراه فایل دانلود شده توضیح داده شده است.

 

دانلودلیست لینک های مستقیم دانلود بازی فوتبال PES 2013 (حجم : 4.56 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

PES 2013 PES 2013 PES 2013 PES 2013

محمد جواد بازدید : 208 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از سایت دانلود رایگان با دانلود سیستم عامل ویندوز 8 در خدمت شما هستیم. همانطور که از اسم این ویندوز پیداست این سیستم عامل هشتمین سیستم عامل عرضه شده توسط کمپانی قدرتمند و صاحب نام مایکروسافت است. ویندوز 8 در 26 اکتبر 2012 نسخه نهایی آن یعنی اینترپرایز بصورت رسمی روانه بازار شد. البته قبل از ارائه نسخه نهایی این ویندوز مایکروسافت نسخه های توسعه دهندگان، مصرف کنندگان (این نسخه در روز اول انتشار آن بیش از یک میلیون بار دانلود شد و دکمه استارت از این لحظه از ویندوز حذف شد)، پیشنمایش انتشار (Release Preview) که در این نسخه افزونه فلش در برنامهٔ اینترنت اکسپلورر ۱۰ (سبک مترو) و ۳ نرم افزار مترو جدید: ورزش(Sports)، سفر(Travel) و اخبار(News) به ویندوز اضافه شد و نسخه نهایی یا همان Enterprise که ابتدا در ۱ آگوست ۲۰۱۲ نسخه RTM ویندوز ۸ در اختیار شرکت های سازنده قطعات کامپیوتر قرار گرفت و سپس ویندوز ۸ در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به صورت عمومی انتشار یافت.
ویندوز 8 دارای تغییرات بسیار عظیمی است و سبک منو های آن رابط کاربری مترو می باشد. در حالت مترو شما شاهد ظاهر قدیمی منوی استارت نیستید بلکه با کلیک بر روی آن مربع هایی ظاهر میشوند که هر مربع نشانگر یک نرم افزار است. این نوع رابط کاربری مترو برگرفته از ویندوزفون است. در سمت راست صفحه نمایش ابزارهای مخفی مورد نیاز از قبیل تنظیمات، جستجو و ... وجود دارد با ضربه زدن نمایشگر موس با سمت راست صفحه ظاهر میشود. دانلود Windows 8 محیط گرافیکی تر شده و دارای حالت شیشه ای است. رنگ منو ها، نوار ابزار و استارت بر اساس تشخیص نوع رنگ بکگراند تغییر میکند. ویندوز 8 دارای سرعت فوق العاده ای است طوری که سرعت آن در نسبت با ویندوز 7 افزایش یافته و شما شاهد صرف کردن زمان کمتری در هنگام لود کردن ویندزو هستید.
از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد. گروه دانلود رایگان نسخه کامل ویندوز 8 همراه با تمامی نسخه ها برای دو سیستم 64 و 86 بیتی را برای شما در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که دانلود ویندوز 8 در 4 نوامبر 2012 بروزرسانی شده و تمامی آپدیت های بروز شده تا این تاریخ بر روی ویندوز نصب و بروزرسانی شده است.

دانلود ویندوز 8 نسخه کامل بروز شده - Windows 8 AIO 9in1 NetFX3 x86 x64 Nov 2012

ورژن های موجود در نسخه 32 بیتی

  • Windows 8 32-bit
  • Windows 8 N 32-bit
  • Windows 8 Pro 32-bit
  • Windows 8 Pro N 32-bit
  • Windows 8 Pro VL 32-bit
  • Windows 8 PRO N VL 32-bit
  • Windows 8 Pro with Media Center 32-bit
  • Windows 8 Enterprise 32-bit
  • Windows 8 Enterprise N 32-bit

ورژن های موجود در نسخه 64 بیتی

  • Windows 8 64-bit
  • Windows 8 N 64-bit
  • Windows 8 Pro 64-bit
  • Windows 8 Pro N 64-bit
  • Windows 8 Pro VL 64-bit
  • Windows 8 PRO N VL 64-bit
  • Windows 8 Pro with Media Center 64-bit
  • Windows 8 Enterprise 64-bit
  • Windows 8 Enterprise N 64-bit

 

 

 

توجه:
- برای دانلود حتما از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید.
- شما باید تمامی لینک های لیست شده را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Windows-8-AIO-9in1-NetFX3-x86-Nov4-2012-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.
- در صورت بروز هرگونه خطا در فایل دانلود شده حتما راهنمای سایت را با دقت مطالعه کنید
- فایل Windows-8-AIO-9in1-NetFX3-x86-Nov4-2012-www.fdl.ir.iso را با نرم افزار های رایت مانند UltraISO بر روی DVD رایت کنید - نحوه اکتیو کردن دائمی در فایل Readme همراه فایل دانلود شده توضیح داده شده است.

 

دانلوددانلود ویندوز 8 نسخه 32 بیتی (حجم : 2.83 گیگابایت)


دانلوددانلود ویندوز 8 نسخه 64 بیتی (حجم : 4.05 گیگابایت)



دانلود اکتیویشن ویندوز 8 Activate Windows 8 v3.1.1.8 (حجم : 7.8 مگابایت)
دانلود اکتیویشن ویندوز 8 KMSmicro v3.00 (حجم : 265 مگابایت)

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 171 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

در این ساعت از سایت دانلود رایگان بازی Fallen Enchantress را برای شما در نظر گرفتیم. این بازی در 25 اکتبر توسط شرکت Stardock Entertainment ریلیز شده و توسط KaOs کرک شد. سبک بازی نقش آفرینی و استراتژیک بوده و بازی با درخواست گرافیک 128mb دارای گرافیک نسبتا خوبی است. این بازی کامپیوتر بر اساس سحر و جادو در میان قوم جاوگر بنا شده است. در داستان بازی قومی از جادوگران هستند که به دنبال تصخیر زمین هستند و به همین دلیل هرکدام از جادوگران به قسمتی از سطح زمین فرستاده میشوند.
در بازی استراتژیک Fallen Enchantress یکی از این جادوگران و سحر کنندگان شما هستید که باید از طریق ترکیبی از قدرت جادویی، قدرت نظامی، مهارت های دیپلماتیک دشمنان خود را نابود کنید و مناطق بیشتری را تصرف کنید و بنا های خود را بسازید. شما با استخدام کردن Champion و افزایش قدرت آن ها میتوانید Level آن ها را افزایش دهید و آن ها را در هر مرحله قدرتمندتر بسازید. اسکیل های مختلف بازی به شما در انجام سحر و جادو کمک میکنند. همچنین میتوانید برای یونیت های خود سلاح و زره در نظر بگیرید و آن ها طبق آرایش خاصی روانه چنک کنید. همچنین میتوانید به آن ها صفاتی از قبیل چشم پوشی از درد را بدهید تا در حد مرگ بسوی جنگ بروند. علاقه مندان بازی های سبک استراتژیک و RPG هم اکنون میتوانند نسخه کرک شده این بازی را بصورت مستقیم از سایت دانلود رایگان دانلود کنید.

بازی استراتژیک قلمرو سحر و جادو - Fallen Enchantress PC Game

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows 8 / 7 SP1 / Vista SP2 / XP SP3
  • رم: 1Mb
  • پردازنده: 2.4GHz
  • گرافیک: 128MB با قابلیت w/Pixel Shader 2.0 (همانند Radeon x1600 / GeForce 6800)
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

 

 

 

دانلود دانلود یخش اول | بخش دوم | بخش سوم (حجم : 1.04 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Fallen Enchantress Fallen Enchantress Fallen Enchantress Fallen Enchantress

محمد جواد بازدید : 172 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ازی جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از بازی های قدیمی در سبک استراتژیک میباشد که حالت HD آن توسط FireFly Studios در سوم نوامبر 2012 ریلیز شد. این بازی ابتدا در سال 1993 ساخته شده که در همین سال های متوالی نسخه های متوالی از جنگ های صلیبی به بیرون ارائه شد و توانسته طرفداران بسیاری را بخود جلب کند. جنگ های صلیبی سفری به سرزمین های دوردست عربستان می باشد.
گرافیک بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی و سبک گیم پلی خاص این بازی که میتوانست جرقه ای برای شرکت های دیگر برای تولید بازی های استراتژیک باشد. در Stronghold Crusader شما باید قلعه ها، دژ های محکم و سنگر های سرسخت خود را بسازید و تا میتوانید از نیروهای انسانی بهره ببرید و لوازم اولیه جنگ را بدست آورید، سربازی ها فدایی، رزمجو و ... بسازید و به دشمن حمله کنید و یا از قلعه خود دفاع کنید.
نیروهای شما دارای سبک و آرایش خاصی برای مبارزه هستند. پیروزی در این بازی کامپیوتری بستگی به هوش و نوع عملکرد شما در روند بازی دارد. سایت دانلود رایگان آخرین نسخه از بازی جنگ های صلیبی که Stronghold Crusader HD نام دارد را برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی بصورت HD بوده و گرافیک بازی در مقایسه به نسخه های دیگر بالاتر است، تمامی سنگر ها، میدان های جنگ، ابزارهای جنگی بصورت HD می باشند و میتواند نظر شما را بخودش جلب کند.

بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی - Stronghold Crusader HD PC Game

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP / Vista / 7
  • رم: 1Mb
  • پردازنده: Pentium 4 1.4 GHz
  • گرافیک: 128MB (همانند ATI Radeon 9600 یا NVidia GeForce 5700)

 

 

دانلود دانلود بخش اول | دانلود بخش دوم (حجم : 877 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Stronghold Crusader Stronghold Crusader

محمد جواد بازدید : 150 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

یک بازی اندروید مسابقه ای اکشن می باشد که نسخه Premium آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم . در این بازی زیبا باید با استفاده از ماشین هایی که دارید از میان خیابان ها ، کوچه ها و مزارع مختلف عبور کنید و با سلاح های قدرتمندی که در اختیار دارید رقیبان خود را هدف بگیرید و پیروز میدان شوید ! بازی از گرافیک بالا و محیط جذابی برخوردار می باشد ، همچنین موسیقی و صداگذاری بازی نیز عالی می باشد و جذابیت بازی را دوچندان می کند . جهت دانلود این بازی آندروید زیبا و مشاهده تصاویر بیشتر از میحط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

RE-VOLT-Classic-Premium-v1.0.6

 

 

RE-VOLT

RE-VOLT-1

downloadدانلود دیتا با حجم ۸۴ مگابایت

download دانلود بازی

size حجم فایل : ۲۳.۴ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

محمد جواد بازدید : 232 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

یک بازی آندروید فوق العاده زیبا می باشد که ترکیبی از بازی های محبوب Age of Empires و the Oregon Trail می باشد ، همچنین این بازی یکی از بازی های برتر سیستم عامل ios نیز می باشد که طرفداران بسیاری را شیفته خود کرده است . جنگ بسیار شدیدی میان ابر قدرت های شمال و جنوب صورت گرفته است ! نیروهای خود را آماده جنگ کنید و با استفاده از سلاح ها و سربازان پیروز میدان جنگ شوید و مناطق بیشتری را تصرف کنید . بازی از گیم پلی اعتیاد آوری برخوردار می باشد .

 

North-vs-South-v1.3

 

 

downloadدانلود دیتا با حجم ۱۶۹ مگابایت

download دانلود بازی

size حجم فایل : ۸.۳۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

 

محمد جواد بازدید : 145 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (1)

در بازی اندروید Space Hero شما کنترل یک قهرمان را در فضا بر عهده خواهید داشت ! آیا می توانید به خوبی این کار را انجام دهید ؟ از یک سیاره به سیاره دیگر پرش کنید و هیولا و موجودات دیگر که قصد آسیب زدن به شما را دارند نابود کنید ! این بازی دارای گیم پلی بسیار مهیج و اعتیاد آور می باشد که دارای مراحل زیادی می باشد ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید !

 

Space-Hero-v1.02

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,838
  • بازدید ماه : 7,420
  • بازدید سال : 64,362
  • بازدید کلی : 789,591