loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 170 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی ربات بسیار زیبا و اکشن Shoot Many Robots که در استودیو Demiurge Studios ساخته شده و سپس کمپانی معروف Ubisoft آن را برای PC در سال 2012 منتشر نموده است را از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دریافت کنید. این بازی کامپیوتری زیبا در سبک شوتر تیر اندازی است که شما در آن نقش یک مامور به نام والتر را بر عهده دارید و باید ماموریت خود که همان وارد شدن به کارخانه ی سازنده ی روبات ها و مبارزه با روبات ها است را به انجام برسانید.
در این بازی تیراندازی شما با کشتن ربات ها مقداری امتیاز یدست می آورید که با استفاده از آنها می توانید سطح یا level خود را ارتقا داده و اسلحه و تجهیزات جنگی پیشرفته تر و قدرتمند تری بخرید. شما باید بشر را از هجوم ربات ها نجات داده و ربات ها را از بین ببرید. شما در این بازی کامپیوتر باید کارخانه ی متروکه ای را که به صورت خود به خود ربات تولید می کند از بین ببرید.

Shoot Many Robots PC Game - بازی تیراندازی به ربات ها

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP 32, Windows Vista, Windows 7
  • پردازنده: INTEL Pentium 4 1.7 GHz یا AMD Athlon XP 1600+
  • حافظه رم: 1 GB
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce 6800 XT یا AMD Radeon HD 3650
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Shoot-Many-Robots-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلود دانلود رایگان بازی تیراندازی به ربات ها (حجم : 666 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Shoot Many Robots Shoot Many Robots Shoot Many Robots Shoot Many Robots Shoot Many Robots Shoot Many Robots

 

محمد جواد بازدید : 193 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

IntelliJ IDEA محیط هوشمند برنامه نویسی برای زبان های مختلف برنامه نویسی نظیر PHP, Java, HTML , XHTML, XML , XSL, CSS, Ruby , JS و .... است. این محصول شرکت معظم JetBrains که سالها در برنامه نویسی هوشمند پیشتاز بوده و هست.

ارزش این نرم افزار برنامه نویسی هوشمند در موقعی که شما عضو یک تیم برنامه نویسی بزرگ باشید خود را نمایان می کند. از قابلیت های این برنامه نویس پیشرفته قابلیت کار کردن بر روی یک پروژه به صورت مشترک و همزمان است. به گونه ای که شما باید پروژه و مسیر اصلی فایل ها و پوشه های پروژه را به IntelliJ IDEA معرفی نمایید. با این کار اگر حتی همزمان روی یک فایل تغییر ایجاد کنید در آن مشکلی پیش نخواهد آمد.

JetBrains IntelliJ IDEA 11.1 - نرم افزار IntelliJ IDEA محیط هوشمند برنامه نویسی

از دیگر قابلیت های مفید این نرم افزار کاربردی برنامه نویسی می توان به این گزینه اشاره کرد که شما را در نوشتن کد به صورت مفیدی راهنمایی خواهد کرد. در استفاده از توابع و پردازه ها به شما لیستی از تمام توابع استفاده شده می دهد و کد نویسی را آسان می کند. حتی شما با اشاره به توابع می توانید به فایل اصلی رفته و در فایل اصلی تغییرات ایجاد کنید. بله IntelliJ IDEA خود به صورت هوشمندانه همه پروژه را مدیریت می کند.

از دیگر امکانات IntelliJ IDEA قابلیت ارتقا پروژه به زبان های دیگر است. همچنین قابلیت استفاده و تعمیم به تکنولوژی های بالاتر نیز وجود دارد. قابلیت تشخیص کدهای برنامه نویسی شده را دارد و با توجه به زبان کد ها آن ها را دندانه گذاری و رنگ بندی می کند و از لحاظ کدنویسی و ارورهای زمان اجرا شما را راهنمایی و کمک می کند.

از قابلیت های محشر و بی نظیر دیگر IntelliJ IDEA قابلیت اضافه شدن پلاگین های متفاوت به آن است. بالغ بر 300 پلاگین برای این برنامه نوشته شده که همگی به ساده تر شدن و هوشمند تر شدن این محیط برنامه نویسی کمک می کند. سایت دانلود رایگان شدیدا به شما برنامه نویسان عزیز پیشنهاد می کند برای پروژه های تیمی از IntelliJ IDEA استفاده مفید انجام دهید. امیدواریم از دانلود لذت ببرید.

دانلود دانلود رایگان IntelliJ IDEA Ultimate Edition (حجم : 180.49 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 212 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

Zebra Media Video Chat Recorder نرم افزاریست که شما را قادر میسازد تنها با یک کلیک چت و مکالمه های تصویری خود را ذخیره کنید. نرم افزار ضبط چت تصویری که توسط Zebra-Media ساخته شده است به شما کمک می کند تا چت و گفتگو های اینترنتی خود را ذخیره چت، فیلم برداری و یا عکس برداری کنید. پشتیبانی از شبکه های Skype, Google Chat Video, MSN, Cha-Cha-Chat, Live, Facebook Audio/Video Chat, AOL, Aim, Yahoo, FDL Chat و هر مسنجر دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار اینترنتی است. ذخیره سازی دموی های آنلاین، فیلم های آموزشی آنلاین با دو فرمت AVI, MPEG آن هم با سرعت و کیفیت بالا از ویژگی های این نرم افزار از سایت دانلود رایگان است که بدون شک میتواند نظر شما را جلب کند.

Zebra Media Video Chat Recorder 1.3 - نرم افزار ضبط چت تصویری

ویژگی های نرم افزار ضبط چت تصویری

  • نهایت سرعت و کیفیت در رکورد گرفتن
  • پشتیبانی از دو فرمت AVI, MPEG برای ذخیره سازی
  • رکورد چت با قبلیت ایست دادن و ادامه
  • ذخیره سازی با کیفیت متعدد
  • پشتیبانی از مسنجر های محبوب از قبیل Skype, Google Chat Video, MSN, Cha-Cha-Chat, Live, Facebook Audio/Video Chat, AOL, Aim, Yahoo, FDL Chat

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ضبط چت تصویری (حجم : 7.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 195 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |

اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations Pc Game

| دانلود بازی اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

 

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

»سیستم مورد نیاز:

OS: Win XP / Vista /7

CPU:  Intel® Core™ 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better

RAM: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better, ATI Radeon™ HD6950 or better

DirectX: compatible sound card

HDD : 8 GB HD space

 

» نام فارسی: اهریمن ساکن: الهامات
» نام انگلیسی: Resident Evil: Revelations
» ناشر: Capcom
» تاریخ انتشار: May 19, 2013
» سبک بازی : اکشن , ترسناک

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۲٫۵ GB

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم

 

محمد جواد بازدید : 187 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

مدال افتخار: فاتحان نبرد – Medal Of Honor Warfighter Pc Game

| دانلود بازی مدال افتخار: فاتحان نبرد – Medal Of Honor Warfighter با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter

 

توضیحات بازی: Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود. بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

نیروهای آمریکایی با نیروهای بومی فیلیپین دست به دست هم می دهند تا تروریست های منطقه را نابود کنند. مرحله در یک ساختمان بزرگ شروع می شود که پر از آب است. این بخش به خوبی یک FPS پرخرج را نشان می دهد و لحظات هیجانی، انفجار و تکه تکه شدن ساختمان در آن دیده می شوند. یکی از قابلیت های جالب بازی، گذر از درها است. می توانید با لگد آن ها را باز کنید، از C4 استفاده کنید و یا ابتدا آن را نیمه باز کرده و یک Flashbang به داخل اتاق بفرستید و در صحنه آهسته وارد اتاق شوید. دموی بازی، ما را وارد آب می کند، شما می توانید سوار قایق های جت شوید و با استفاده از تیربار، دشمنان روی پشت بام ها را از پا درآورید. این مرحله به خوبی فیزیک قدرتمند موتور Frostbite 2 را نشان می دهد و شما می توانید مشاهده کنید که یک ساختمان از هم می پاشد و چه اثری بر جای می گذارد. دمو با این صحنه تمام می شود که دو هلیکوپتر قایق ها را بلند می کنند و در حالیکه Tier 1 پیروزمندانه با هلیکوپتر و قایق در هوا است، این مرحله به پایان می رسد.

 

 

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter

 

 


 

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
CPU: Intel Core 2 Quad 3GHz / AMD Phenom II X4 3GHz
RAM: At least 4 GB
Disc Drive: CD/DVD ROM drive (required for installation only)
Hard Drive: At least 20GB of free space
Graphics card: NVidia GTX 560 1024 MB VRAM or better / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM
DirectX: DirectX 11 compatible
Graphics memory: 1024 MB or better

 

 

» نام فارسی: مدال افتخار: فاتحان نبرد
» نام انگلیسی: Medal Of Honor: Warfighter
» ناشر: Electronic Arts
» تاریخ انتشار: October 21, 2012
» سبک بازی: اکشن

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۱۱٫۷ GB

 

مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter
  دانلود قسمت ۶ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۷ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۸ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۹ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۱۰ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۱۱ : لینک مستقیم
مدال افتخار: فاتحان نبرد   Medal Of Honor Warfighter  دانلود قسمت ۱۲ : لینک مستقیم

محمد جواد بازدید : 183 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

جوجه دیوانه: دزدان دریایی – Crazy Chicken: Pirates

| دانلود بازی جوجه دیوانه: دزدان دریایی – Crazy Chicken: Pirates با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر |

 

جوجه دیوانه: دزدان دریایی   Crazy Chicken: Pirates

 

توضیحات بازی: این جزیره بسیار زیبا و آرام بود ولی اکنون توسط دزدان دریایی محاصره شده است، هدف شما در بازی Crazy Chicken:Pirates حرکت در سرتاسر جزیره و ساحل دریا است تا تمام سکه ها و جواهرات از دست رفته را پیدا کنید، برای طی کردن این مرحله و رفتن به مرحله بعد فقط ۹۰ ثانیه وقت خواهید داشت. در طول بازی شما برای بازگرداندن آرامش به جزیره باید تلاش خود را بکار برید.

 یک جزیره دور افتاده و بهشتی توسط مرغ های دزدان دریایی مورد تهاجم قرار گرفته است. صفتی که برای این مرغان بیان شده است " بی رحم " میباشد !!! وظیفه گیمر بازگرداندن آرامش و صلح به این جزیره میباشد . تنها هدف شما در این بازی نابود کردن دشمنان وبدست آوردن گنج های با ارزش میباشد.

 

جوجه دیوانه: دزدان دریایی   Crazy Chicken: Pirates

 

 

 

 

جوجه دیوانه: دزدان دریایی   Crazy Chicken: Pirates

 

جوجه دیوانه: دزدان دریایی   Crazy Chicken: Pirates

 

جوجه دیوانه: دزدان دریایی   Crazy Chicken: Pirates

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۵۰ MB

 

  جوجه دیوانه: دزدان دریایی   Crazy Chicken: Pirates

محمد جواد بازدید : 189 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified

| دانلود بازی دفتر محرمانه – The Bureau: XCOM Declassified برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی The Bureau با لینک مستقیم ##

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

توضیحات بازی: در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

مدیر خلاق بازی The Bureau: XCOM Declassified در صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که چگونه بازی های شوتر مدرن با قرار دادن یک دو جین اسلحه در دستان شما و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه فکری در مبارزات بازار را به قبضه ی خود درآورده اند و بازیکنان را روز به روز در چنین عناوینی غرق می کنند. اما بنا بر اعلام وی به زودی تحولی در چنین سبکی در راه است. این بازی اول شخص استراتژی از سری XCOM برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و ۲K Games قصد داشت که این فرنچاینز محبوب تاکتیکی نوبتی را احیا کرده و آن را به نقطه ی اوج برساند.

 

 

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified

 

 


 

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX9 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Incompatible with Intel HD 3000 Integrated Graphics

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Hard Drive: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

 

 

» نام فارسی: دفتر محرمانه
» نام انگلیسی: The Bureau: XCOM Declassified
» ناشر: ۲K Game
» تاریخ انتشار: August 17, 2013
» سبک بازی: اکشن – ماجراجویی

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۴٫۶ GB

 

دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
دفتر محرمانه   The Bureau: XCOM Declassified  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم

محمد جواد بازدید : 375 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.

 

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» سیستم مورد نیاز:

Operating system: Microsoft Windows XP / Windows Vista
Processor: Intel Pentium 4 3.0 GHz or equivalent AMD Athlon 64 3000 +
Memory: 1 GB (Windows XP) / 2GB (Windows Vista)
Graphics Card: 3D-graphics adapter with 256 MB memory, compatible with DirectX 9.0 and supports Pixel Shader 3.0 (Nvidia  GeForce 6800 Ultra / ATI Radeon X1800 GTO or better)
Sound: Sound card compatible with DirectX 9.0c 100%
Free hard drive space: 11 GB
Additional software: DirectX 9.0

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۲٫۷ GB

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,828
  • بازدید ماه : 7,410
  • بازدید سال : 64,352
  • بازدید کلی : 789,581