loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 150 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

ساعت CK طرح لارنس

بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند .

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29.800 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 142 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
ساعت دیواری طرح گربه طرح 2

ساعت هاي ديواري و روميزي از وسايلی هستند كه بعضا با متدهاي جديد و خلاقانه به هرچه زيباتر شدن منزل ما كمك ميكنند

امروز محصولي به شما معرفي ميكنيم كه با ساختار و ظاهري خلاقانه ،‌ نگاه هر بيننده اي را به خود جلب ميكنند.ساعتي كه در اينجا مشاهده ميكنيد حاصل ايده پردازي ، خلاقيت و تلاش گروهي از هنرمندان داخلي كشورمان است كه متناسب با نياز امروز جامعه ما طراحي و ساخته شده است .ساعت هايي كه به قاطعيت ميتوان گفت پس از مدتها پا را از ساختار تكراري و قديمي رايج خارج گذاشته و با طرحي نو براي زيبايي بخشي به منازل ، دفاتر و حتي محيط هاي عمومي در سطح جامعه عرضه شده اند.

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 45.000 تـومان

  

 

محمد جواد بازدید : 147 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

گوشواره حروف فارسی

بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند

توجه داشته باشید انتخاب رنگ این ساعت فقط شامل صفحه  می باشد

و به دلیل تنوع رنگ بند ساعت امکان انتخاب رنگ  بند وجود ندارد ولی لازم به ذکر هست که کلیت بند ساعت در

اکثر موارد مشابه هم می باشد
(رنگ بندی بند ساعت جزء انتخاب ها محسوب نمی شود)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 25.000 تـومان


     

محمد جواد بازدید : 213 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی اندروید بسیار زیبای Death Racing-Moto از سری بازی های Death Racing، موتورسواری مهیج و تند و تیزی را در خیابان های شهر تجربه می کنید. شروع بازی آسان است؛ مرحله به مرحله و به مرور می توانید مهارت های خود را بهبود ببخشید و در بازی حرفه ای شوید. سپس می توانید قفل موتورهای بهتر را باز کنید و بالاترین سرعت ها را به چالش بکشید! همچنین در بازی چندین وظیفه مختلف به شما سپرده می شود که می بایست انجام دهید. جهت دانلود این بازی زیبای آندرویدی به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

Death-RacingMoto

 

محمد جواد بازدید : 162 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

یک بازی کامپیوتری ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd-Planet-Episode

 

محمد جواد بازدید : 126 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاریست برای ویرایش قدرتمند، سریع و آسان برای برنامه نویسان که عمدتا قدرت برنامه نویسان را هدف قرار داده است تا برنامه نویسان حرفه ای با استفاده از این نرم افزار بتوانند قسمتی از مشکلات خود را کم کنند.کسانی که به زبان های مختلف برنامه نویسی مسلطند بهترین را میتوانند تجربه کنند زیرا بسیار پیشرفته و در عین حال سبک است.تب های در دسترس آن سرعت را به کار کاربران خواهد بخشید.قالب های این نرم افزار به راحتی قابل ساپورت بر روی اینترنت اکسپلورر است. پشتیبانی از فایل های PHP, HTML, Perl, Java, Pascal, C/C++, XML, XSLT را می توان از ویژگی های این نرم افزار قرار داد و زبان های برنامه نویسی اضافی را میتوان به نحوی در این نرم افزار گنجاند.

 

HippoEdit

 

 

 

محمد جواد بازدید : 138 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Prince of Persia Shadow&Flame : سرانجام پس از مدت های انتظار نسخه کلاسیک بازی شاهزاده ایرانی با نام Shadow&Flame برای اندروید منتشر شد . شاهزاده همچنان به دنبال گذشته و هویت خود می باشد ، اکنون او سوار بر یک کشتی شده و برای اینکه آینده خود را دوباره تعریف کند نیاز به اطلاعات بیشتری از گذشته دارد ! به او کمک کنید به راز های گذشته پی ببرد و دشمنان را شکست دهد . بازی از گیم پلی فوق العاده روان و محیط ۳ بعدی زیبایی برخوردار می باشد . در این بازی زیبا ۱۴ مرحله سخت و چالش برانگیز در انتظار شما می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه نمایید .

 

Prince-of-Persia-Shadow&Flame

 

محمد جواد بازدید : 210 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ساخت فیلم های شخصی و جذاب با نرم افزار Wondershare Fantashow Plus v3.0.5.43

اگر تصویری از هزاران واژه میگوید. نرم افزار Fantashow به شما اجازه میدهد که همه ی داستان های یک لحظه ی خاص را در زندگی تان، هر خنده ای، هر اشکی و هر حرف ناگفته ای را بگویید. این نرم افزار یک سرگرمیست، یک روش ساده و افسانه ای برای ترکیب خلاقانه ی تصاویر، ویدئو کلیپ ها، شعر های مورد علاقه ی شما و نقل خیال پردازیتان، یک بیان فیلم گونه ی چند رسانه ای از آگاهانه ترین خاطراتتان که از طریق فیس بوک و یوتیوب به اشتراک گذاشته می شود. تنها با چند کلیک و با تصورات خود میتوانید به طور هنرمندانه ای عکس ها و فیلم های خود برای گفتن یک داستان فیلم گونه در چند دقیقه مرتب کنید،که به طور زیبایی با فیلم ها و عکس های هر دوربین و کامپیوتر شخصی کار میکند.

 

                                                                دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,847
  • بازدید ماه : 7,429
  • بازدید سال : 64,371
  • بازدید کلی : 789,600