loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 137 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
درمان چاقی

با دیدن این فیلم آموزشی شما یک کارشناس علمی در درمان چاقی خواهید شد

با جدیدترین روش های علمی و بدون عوارض در دنیا

توسط اساتید با تجربه در ایران

دارای مجوز از انجمن پیشگیری و درمان چاقی

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 8.000 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 197 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
مترجم سخنگوی پاسارگاد
مزایای مترجم سخنگوی پاسارگاد :
1-با استفاده از این نرم افزار افرادی که زبان بلد نیستند بسادگی با زدن یک دکمه میتوانند با طرف انگلیسی زبان ارتباط مستقیم و کلامی برقرار کنند. و همینطور کسانیکه فارسی بلد نیستند میتوانند با فرد انگلیسی زبان...
2-جملات موجود شامل تمامی جملاتی که در روز یک فرد استفاده میکند در مکالمات روزمره و یا ممکن است استفاده کند، میباشد.
3-ترجمه بصورت کاملا صحیح گرامری و مکالمه ای انجام میشود.
4-بیان ترجمه صوتی کاملا طبیعی میباشد.
5-حتی برای کسانیکه تایپ کردن بلد نیستند نیز امکان جستجوی جملات فراهم شده.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 15.000 تـومان

  

 

محمد جواد بازدید : 161 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
تیشرت love
طرحی که پیش روی شماست جزء طرح های نوین و ابتکاری می باشد که با همکاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های کشور آماده گردیده است. قابل ذکر است در این نوع طراحی سلیقه ی جوان ایرانی و به روز بودن آن مد نظر گرفته شده است . سعی کرده ایم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع محصولات خود، قدمی کوچک در راستای تولید ملی برداشته باشیم ...

انتخاب طرح و انتخاب سایز در هنگام تکمیل فرم خرید
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 26000 تـومان

  

 

محمد جواد بازدید : 190 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

لیزر پوینتر سبز

این لیزر ها بسیار پر قدرت بوده و بهترین ابزار کمک آموزشی برای شناخت صور فلکی و مناسب جهت نشان دادن محل اجرام کم نور عمق آسمان است، همچنین در فعالیتهای طبیعت گردی و کوهنوردی هم کارایی بالایی دارد

مشخصات محصول :
- بُرد 5km
- باطری: 2 عدد AAA (نیم قلمی)

قیمت فقط : 45.000  تومان ( خرید پستی  + خرید نقدی )

    

محمد جواد بازدید : 277 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
ساعت ck طرح LOVE

ck بر طبق آمار سال ۲۰۰۸ میلادی که توسط مجله هفته اقتصاد ارائه شد در سراسر جهان درآمدی در حدود ۴٬۲ میلیارد دلار تولید کرده است. همچنین در سال ۲۰۰۹، بر اساس اطلاعات موسسه اینتربند، به مقام چهل‌و‌یکم در جدول ۱۰۰ نام تجاری برتر صعود کرد.

 

ساعت های زیبا و جذاب این کمپانی بزرگ استفاده فراوانی در جهان دارد که شامل ایران نیز می شود. ساعت ck طرح LOVE نیز با بهره گیری از نام و برند  ckساخته و تولید شده است. که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت: در یک نگاه کلی ، با ساعتی زنانه که از رنگ قرمز در بند ها  و طیف رنگی مشکی و نقره ای در قاب و صفحه بهره میبرد، مواجه میشویم.

لطفا رنگ صفحه ساعت را در هنگام تکمیل فرم خرید انتخاب کنید
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 27000 تـومان

  

 

محمد جواد بازدید : 136 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
ظروف نانو نگهدارنده غذا always fresh

 آیا دوست ندارید مواد غذایی شما برای مدت بیشتری تازه باقی بمانند؟ کافی است آنها را درون این ظروف مخصوص قرار داده و درب آنها را ببندید.

حتما می پرسید این محصول چگونه کار می کند؟ به مرور زمان از مواد غذایی گازهایی مثل متان متصاعد می گردد که این گازها باعث فاسد شدن آن ها خواهد گردید خاصیت اصلی این ظروف جذب این گازهای متصاعد شده درون ظرف می باشد در نتیجه مواد غذایی درون آنها برای مدت بسیار بیشتری تازه باقی خواهد ماند هیچ گونه نم و رطوبت به درون ظروف راه پیدا نخواهد کرد.
این ظروف نور را ازخود عبور نخواهند داد. این ظروف ضد میکروب و ضد باکتری باعث می شوند بوی مواد غذایی در یخچال پخش نشود. این محصول به راحتی جمع آوری می شود یعنی درون همدیگر قرار گرفته و وقتی به آنها نیاز ندارید فضای کمی اشغال می کنند. قابلیت استفاده در یخچال و مایکروفر. ست كامل 10 تيكه محصول شامل 5 عدد ظرف و 5 عدد درب با كيفيت بالا می باشد.
خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط : 25000 تـومان

  

محمد جواد بازدید : 121 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مستند سیاره زمین

 

این مجموعه مستند تا کنون 4 بار مفتخر به کسب جایزه Emmy ، یکبار جایزه Peabody و یکبار هم نامزد دریافت جایزه Pioneer برای بهترین تهیه*کنندگی از شبکه تلویزیونی BAFTA TV شد. جایزه Emmy یک جایزه امریکایی برای تولیدات تلویزیونی است، که عموماً به عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می*شود. Planet Earth با کسب امتیاز 9.8 از 10 در رده بندی IMDB ، کسب بیش از 10 جایزه معتبر بین المللی و نامزدی برای 10 ها جایزه دیگر ، قرار گرفتن در صدر پر فروش ترین های شبکه Discovery ، بعنوان برترین مستند طبیعی که تاکنون ساخته شده است.
کانال BBC این مجموعه را به بیش از 130 کشور جهان جهت نمایش فروخته است.

 دوبله فارسی و انگلیسی
در قالب پکیج اورجینال و شکیل  6DVD - به قیمت تنها 15000 تومان

  

محمد جواد بازدید : 140 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مستند رویداد بزرگ طبیعت


در سال ۲۰۰۹ پس از ۲۵ ماه تلاش بی وقفه ی مستند سازان BBC، یک مجموعه دیگر تقدیم به طرفداران مجموعه های مستند شد و از شبکه BBC پخش گردید.
مجموعه ی BBC Nature’s Most Amazing Events در قالب ۶ DVD + یک ژِبا بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر، در ۶ قسمت تهیه شده است و در هر قسمت این مستند بی نظیر، یکی از بزرگترین و شگفت انگیزترین حوادث طبیعی جهان هستی به تصویر کشیده می شود! ذوب کوه های یخی قطبی، مهاجرت بزرگ ماهی های قزل آلا، کوچ عظیم حیوانات دشت وسیع آفریقا، مهاجرت عظیم ماهی های ساردین، سیل عظیم در صحرای آفریقای جنوبی و ضیافت عظیم وال ها در اقیانوس آرام، آنچه هست که در این مجموعه شاهد آن هستید، همچنین در پایان هر قسمت، پشت صحنه هایی از مشکلات گروه سازنده مستند و مخاطراتی که در طول فیلم برداری جان آن ها را تهدید می کند نیز به تصویر کشیده شده است!
گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است.

 دوبله فارسی و انگلیسی
در قالب پکیج اورجینال و بسیار شکیل 6 DVD + یک CD- به قیمت تنها 15500 تومان

  

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,966
  • بازدید ماه : 7,548
  • بازدید سال : 64,490
  • بازدید کلی : 789,719