loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 220 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

همه شما کم وبیش با سری بازی های رالی مرگبار آشنا هستید. این نسخه جدیدترین ورژن بازی رالی مرگبار است که برای PC طراحی شده است. همانطور که میدانید بازی رالی مرگبار به صورت اکشن و مسابقه ای طراحی شده است. سلاح هایتان را آماده کنید ماشین هایتان را روشن کنید. برای رسیدن به مرحله پایانی و قهرمانی باید بر تمام رقیبان خود پیروز شوید .بعد از برنده شدن در هر مرحله و کسب امتیازات بیشتر میتوانبد کیفیت سلاح ها، موتور ها و ماشین ها و...خود را ارتقاء دهید.
این بازی کامپیوتری شدیدا اعتیاد آور وجذاب است. شما حتما فیلم زیبای مسابقه مرگ را دیده اید داستان بازی رالی مرگبار نیز به همان صورت است. داستان سری بازی های رالی مرگبار به صورت ماشین های جنگی است. شما در این بازی نقش یک راننده حرفه ای به نام فرانک را بر عهده داریدکه در مسابقات شرکت می کند و سعی دارد به مرحله پایانی که فقط دو نفر از شرکت گنندگان به مرحله پایانی میرسند دست یابد. اما این کار آسانی نیست شما باید تلاش کنید تا به هدف خود دست یابید. شما می توانید بازی کامپیوتر رالی مرگ را به صورت رایگان از وب سایت دانلود بازی رایگان دریافت نمایید.

Death Rally 1.00.20.023 Racing PC Game - بازی کامپیوتر رالی مرگ

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP / Vista / 7
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo 2 GHz
  • حافظه رم: 1 GB
  • کارت گرافیک: 256 MB VRAM - Dedicated - GeForce 7600 GT-class
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر رالی مرگ (حجم : 512 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Death Rally Death Rally Death Rally Death Rally

 

محمد جواد بازدید : 154 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که صورت خود را بر روی بدن دیگری مشاهده کنید؟ آیا جالب نیست که عکس صورت خود را در بدن افراد مشهور یا روی جلد مجله ای ببینید؟ حال می توانید با Face Off Max دوستان و همکاران خود را شگفت زده کنید. نرم افزار Face Off Max یک نرم افزار تغییر چهره فوق العاده سرگرم کننده است که در آن می توانید از طریق یک عکس یا تمپلیت های موجود روی نرم افزار صورت را خود در هر نوع بدنی که می خواهید قرار دهید.
کار مونتاژ تصویر کار بسیار پیچیده ای است و اگر بخواهید این کار را بکنید باید با نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشید و به علم و حرفه در مورد این نرم افزار نیاز دارد ولی با این نرم افزار به راحتی و در چندین قدم ساده شما می توانید صورت خود را هر بدنی که دلخواه شما باشد قرار دهید و در حد توان سعی شده است تا مونتاژ قابل تشخیص نباشد که این مورد به انتخاب عکس شما وابسته است. قابلیت جالب دیگری که در این نرم افزار تعبیه شده است امکان به اشتراک گذاری تصاویر جالبی است که شما می سازید و می توانید از Email, myspace, facebook, ecards, fakes, jokes استفاده نمایید. شما عزیزان هم اینک می توانید نرم افزار CoolwareMax Face Off Max نرم افزار قرار دادن صورت بر روی بدن دیگران را به صورت کاملا رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از ساخت چهره خود در بدن های مختلف لذت ببرید.

CoolwareMax Face Off Max 3.4.6.2 - نرم افزار قرار دادن صورت بر روی بدن دیگران

 

محمد جواد بازدید : 180 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

 

این بار گروه سایت دانلود رایگان بازی ساده ولی در عین حال سرگرم کننده ای را برای دانلود گذاشته که گیمر ها را یک بازی استراتژیک جذاب را تجربه و با بازی کردن آن لذت ببرند. بازی Adelantado Trilogy: Book One بازی بسیار زیبایی است و فقط بر روی کنسول PC منتشر شده است و یک بازی استراتژیکی می باشد. بازی در مورد دو قبیله است که می خواهند سرزمینشان را گسترش دهند. یکی از این گروه ها بومیان هستند که ویژگی های خاص خودشان را دارند و گروهی دیگر هم امروزی و آن ها هم ویژگی های خاص خودشان را دارند. شما در این بازی کامپیوتر از بین این دو گروه یکی را به اختیار انتخاب می کنید و تا آخر بازی با آن گروه به مبارزه می روید. این بازی استراتژیکی دارای سبک جنگ های قدیمی است. یکی از ویژگی های بازی صدا گذاری و گرافیک خوب است که عالی طراحی و صدا گذاری شده است.

Adelantado Trilogy: Book One PC Game - بازی استراتژیک ادونس سه گانه کتاب اول

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: XP/Vista/7
  • پردازنده: 1.6 Ghz Celeron
  • حافظه رم: 256 MB
  • آدابتور گرافیکی: DirectX 9.0

دانلوددانلود رایگان بازی استراتژیک ادونس سه گانه کتاب اول (حجم : 129 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Adelantado Trilogy Adelantado Trilogy Adelantado Trilogy Adelantado Trilogy

 

محمد جواد بازدید : 157 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

سایت دانلود رایگان برنامه ای جهت هرچه بیشتر شدن دقت موج گیری گوشی های اندروید تدارک دیده است. این نرم افزار با طراحی استثنایی خود میتواند امواج تکان های مختلف گوشی را بهتر و دقیق تر دریافت کرده و به آن ها عمل کند. این برنامه اندروید با کوچکترین اشاره از دست شما کار میکند. با استفاده از سنسور مجاورت موجود بر روی گوشی شما این امکان را میدهد تا فایل های موسیقی و ویدئو ها تماس های خود را با تکان دادن دست خود بر گوشی کنترل کنید. این نسخه از بروز ترین نسخه این نرم افزار است که میتوانید بدون هیچ هزینه اضافی آن را دانلود کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان توقف و جلو و عقب زدن آهنگ و ویدئو، روشن و خاموش کردن صفحه نمایش، کم و زیاد کردن صدا، باز کردن قفل گوشی و بسیاری دیگر است. در پایان این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید با فرمت 2.1 به بالا است. شما می توانید این نرم افزار اندرویدی Android Wave Control را به صورت اختصاصی از وب سایت دانلود رایگان دریافت نمایید.

Wave Control Pro 2.18 Android App - نرم افزار کنترل امواج تکان های اندروید

 

محمد جواد بازدید : 162 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر شما هم قصد ضبط صدا از روی چندین منبع صوتی مستقل را دارید با نرم افزار امروز سایت دانلود رایگان بیشتر آشنا شوید. یک نرم افزار رکورد قدرتمند که البته بهتر است بگوییم یک سیستم کامل ضبط و رکورد صدا به نام Abyssmedia MCRS System که کاربرد اصلی آن ضبط صدا از روی چندین کانال بصورت همزمان می باشد. این نرم افزار عالی می تواند به تنهایی جایگزین چندین رکوردر باشد و بطور همزمان از چند کانال مختلف صدا را ضبط کند.
نرم افزار Abyssmedia MCRS System مناسب استفاده رکورد صدا در کنفرانس ها و مجالس، مانیتورینگ خط تلفن، ثبت رویدادهای ایستگاه های رادیویی و همچنین ثبت رویدادهای مخابره ای متناوب می باشد. این نرم افزار مالتی مدیا قابلیت ضبط و آرشیو جریان های صوتی از روی تمام منابع همچون FM، AM، DVB، DAB، HD Radio، Internet، Satellite و ... را داراست. همچنین رکورد ارتباطات رادیویی و استفاده در اتاق های دادگاه که از حساسیت بالایی برخوردار می باشند از تخصص های این سیستم ضبط صوت می باشد.

Abyssmedia MCRS System 3.6.0.0 - نرم افزار حرفه ای ضبط صدا

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار حرفه ای ضبط صدا

  • قابلیت ضبط صدا از روی 16 کانال صوتی بصورت همزمان بروی یک کامپیوتر شخصی
  • قابلیت استفاده از فشرده سازی حرفه ای صدا جهت کم شدن حجم فایل ها
  • قابلیت ذخیره استاندارد صداهای ضبط شده با فرمت WAV یا MP3
  • قابلیت تنظیم کردن زمان رکورد با زمان روز
  • قابلیت ضبط ترافیک رادیویی در حوزه های پلیس و آتش نشانی
  • پشتیبانی از سیستم رمز گزاری جهت جلوگیری از دسترسی غیر مجاز
  • پشتیبانی از سیستم رکورد صدای VOX
  • بهینه شدن نرم افزار در کار با پردازشگرهای جدید Intel و Amd
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار حرفه ای ضبط صدا (حجم : 2.14 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 115 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

هم اینک در این مطلب از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان با برنامه فوق العاده قدرتمند و کاربردی NextUp TextAloud در خدمت شما عزیزان هستیم که یک نرم افزار برای تبدیل نوشتار به گفتار است. این نرم افزار از طریق الگوریتم های خاص و بهره مندی از فنون هوش مصنوعی قادر است متن شما را به تفکیک خوانده و برای شما به صورت گفتاری ذخیره و پخش نماید، ولی آیا با دلیل تبدیل نوشتار به گفتار آشنا هستیم؟
مطمئنا شما با متن های انگلیسی ترجمه شده ای رو به رو شده اید که با وجود داشتن ترجمه کامل متن نحوه صحیح تلفظ کلمات آن را نمی دانید، یا ممکن است شخصی دچار بیماری Dyslexia (خوانش پریشی، نوعی بیماری است که در آن مبتلا در خواندن یا هجی کردن کلمات دارای مشکل است) باشد و ... اینجاست که می بینیم واقعا به این نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار احتیاج داریم و می توانیم تسلط خود را با گوش دادن کامل به تلفظ صحیح کلمات، بر روی متن بالا ببریم.

NextUp TextAloud 3.0.42 - نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار

اما نرم افزار های مشابه بسیاری در این زمینه وجود دارند، پس دلیل و ویژگی های این نرم افزار چیست که باعث شده تا این برنامه کاربردی به یک نرم افزار محبوب در این زمینه تبدیل شود؟ به اختصار به برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار اشاره می کنیم: نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار قادر است هر متنی را از هر جایی که مد نظر شما باشد، از جمله داخل ایمیل، صفحات وب، نرم افزار Word، فایل های PDF و غیره، مورد بررسی دقیق قرار داده و با استفاده از آنالیز دقیق با الگوریتم های خاص بهترین گویش را انتخاب و به شما ارایه دهد.
این نرم افزار از زبان های مختلفی پشتیبانی به عمل میاورد و بانک اطلاعاتی انواع صدا که بر روی این نرم افزار قرار داده شده از ویژگی های بارز این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار قادر است فایل های خروجی خود را به فرمت های WAV, MP3 و WMA و همچنین فرمت های خاصی که قابل پخش در دستگاه هایی به مانند iPod, PocketPC و TV باشد ذخیره نماید. این نرم افزار ویژگی های بسیار زیادی دارد که می توانید به موقع استفاده از نرم افزار نیز با آن ها آشنا شوید و نسخه جدید NextUp TextAloud این نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار در ادامه همین مطلب برای دانلود شما مهیا شده است تا از تبدیل متون خود به گفتار لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار

  • به راحتی پشت صندلی خود بنشینید تا رایانه شما متن شما را برای شما بخواند
  • گفتار متون خود را به راحتی در فایل با فرمت MP3 برای گوش دادن در دستگاههای قابل حمل ذخیره نمایید
  • پشتیبانی از دیگر فرمت ها به مانند WMA,WAV فرمت های خاصی که قابل پخش در دستگاهایی به مانند iPod, PocketPC و TV باشد
  • کمک کننده اصلی به اشخاصی که دچار بیماری خاص عدم توانایی خواندن متون هستند (Dyslexia)
  • گوش دادن به متن به صورت همراه و تقویت نحوه تلفظ زبان های مختلف دنیا
  • انواع صداهای موجود که بر روی نرم افزار تعبیه شده است
  • وسیله ای مناسب برای برنامه نویسان برای ساخت پیغام صوتی خاص برای هر بخش از برنامه
  • کاهش فشار وارده بر چشم در زمان خواندن متن از صفحه مضر مانیتور
  • امکان خواندن متن از هر فایلی از جمله داخل ایمیل، صفحات وب، نرم افزار Word، فایل های PDF و غیره
  • ابزار و کلید های میانبر خوب برای کاربری بالای این نرم افزار
  • سرعت اجرا و محیط کاربری ساده ی نرم افزار

 

محمد جواد بازدید : 647 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از سایت معرفی و دانلود بازی کامپیوتر زیبا و سرگرم کننده ای برای تمامی سنین تدارک دیده ایم. ClaDun x2 نام بازی دوست داشتنی و سرگرم کننده می باشد که نسخه ی اول آن برای PSP بود و سپس به علت تقاضای زیاد نسخه PC آن نیز طراحی شد. بازی جنگجوی سرگردان دارای گرافیگ کارتونی می باشد که بی شک برای همه سرگرم کننده خواهد بود. بازیگران جدید و ماجراجویی های جدید از ویژگی های نسخه جدید می باشد. شما نقش یک سلحشور سرگردان به دام افتاده را بر عهده دارید که در یک جهانی خطرناک پر از هیولاها و سیاه چال ها و انسان های عجیب گیر کرده است و تنها راه نجات مبارزه می باشد و باید به مبارزه دشمنان خود بروید و آنها را شکست بدهید تا بتوانید خود را از مخمصه نجات دهید.

ClaDun x2 v1.0 PC Game - بازی جنگجوی سرگردان

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP/Vista/7
  • پردازنده: Core 2 Duo 2.60GHz/Athlon X2 2.7GHz
  • حافظه رم: 512MB
  • کارت گرافیک: GeForceFX5200, RADEON 9500
  • آدابتورگرافیکی: DirectX 9.0c

دانلوددانلود رایگان بازی جنگجوی سرگردان (حجم : 76 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

ClaDun x2 ClaDun x2 ClaDun x2 ClaDun x2

 

محمد جواد بازدید : 214 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز در وب سایت نرم افزاری دانلود رایگان با یک بازی کامپیوتر فوق العاده مهیج مسابقات رانندگی 4 گانه در خدمت شما دوستان هستیم. این بازی زیبا Mad Riders نام دارد که همانطور که از نام این بازی بر می آید (سواران دیوانه) یک بازی معتاد کننده است. در این بازی کامپیوتری شما راننده موتور های 4 چرخی هستید که مسابقات آنها در 45 نقطه گرم سیر جهان اجرا می شود. گرافیک فوق العاده این بازی و طراحی بسیار خوب مناظر که با موسیقی متن آن همراه شده است بر جذابیت این بازی افزوده است. سرعت خیره کننده بازی به بازیکن این امکان را می دهد تا با انجام حرکات نمایشی دیوانه وار بر سرگرمی بازی بیافزاید.
این بازی کامپیوتر موتور بازی با قابلیت بازی چند نفره حس رقابت را افزایش خواهد داد و در عین سرگرم شدن با حرکات نمایشی رقابت نیز بازیکن را به هیجان وا می دارد. سعی کنید در بازی مهارت داشته باشید و حیله را فراموش نکنید و با چرخ به چرخ کردن موتور خود با موتور های دیگر آن ها را از مسیر خارج کنید تا بتوانید پیروز شوید. سرعت و عکس العمل خود را از طریق حرکات نمایشی یا به دست آوردن حلقه های سرعت که در مسیر قرار داده شده است افزایش دهید چون این مورد در مسیر پیروزی شما را یاری خواهد داد. حتما از کلید های میانبر استفاده کنید و بر فضای اطراف خود تسلط داشته باشید تا بتوانید از این در مورد به نفع خود استفاده کنید. پس هم اینک این بازی بازی موتور را دانلود و موتور 4 چرخ خود را انتخاب کنید و در مسیر های فوق العاده زیبا و خیره کننده با رقبای خود به مسابقات دیوانه وار بپردازید.

Mad Riders 2012 PC Game Racing - دانلود بازی موتور 4 چرخ سواران دیوانه

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP (with SP3) / Windows Vista (with SP1) / Windows 7
  • پردازنده: Intel Core2 Duo @ 2 Ghz یا AMD Athlon 64 X2 @ 2 Ghz
  • حافظه رم: 1GB Windows XP / 2 GB Windows Vista - Windows 7
  • کارت گرافیک: 256 MB NVidia 8600 یا AMD HD 3850 ( با قابلیتShader Model 3.0)
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • سیستم: 32 بیتی (x86)
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Mad-Riders-2012-PC-Game-Racing-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Extract کلیک کنید.

دانلود دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم (حجم : 1.35 گیگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب
تصویرتصاویر بازی:

Mad Riders Mad Riders Mad Riders Mad Riders Mad Riders Mad Riders

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,992
  • بازدید ماه : 7,574
  • بازدید سال : 64,516
  • بازدید کلی : 789,745