loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 709 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

نام یکی دیگر از نرم افزار های کمپانی Wondershare از سایت دانلود رابگان نرم افزار میباشد که به شما کمک میکند تا اطلاعات از دست رفته گوشی خود را بازگردانی کنید. افراد بسیاری هستند که در گوشی خود اطلاعات و داده های مهمی را ذخیره میکنند. این داده ها ممکن است دیتا های بازی، نرم افزار، نوت ها و یا عکس های و فیلم ها .... باشد که در عین حال ممکن است این اطلاعات برای کاربر بسیار مهم باشد.
خوب از دست دادن اطلاعات مهم شاید به هدف فرد لطمه بزند و یا باعث ناراحتی شود. با نرم افزار Wondershare Android Data Recovery بازیابی اطلاعات اندروید شما کافیست گوشی خود را با رابطی که در اختیار دارید به کامپیوتر متصل کرده و سپس گوشی خود را اسکن کنید و اطلاعات از دست رفته موجود در مموری کارت های SD و خود گوشی را بدون نقصی بازیابی کنید. نهایت سرعت و بازگردانی انواع اطلاعات و شناسایی خودکار گوشی های اندروید بدون دردسر از قابلیت های این نرم افزار کاربردی است. شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی را از سایت دانلود رایگان نرم افزار دانلود کنید.

Wondershare Android Data Recovery 1.0.0.18 - دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید

ویژگی های نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی اندروید

  • بازیابی فیلم ها، تصاویر و موسیقی ها
  • نهایت سرعت و کیفیت در بازیابی اطلاعات
  • بازیابی اسناد از دست داده شده و آرشیو های ذخیره شده بر روی تلفن های آندروید
  • پشتیبانی از تمامی مدل های گوشی های اندروید
  • اتصال تنها بوسیله کابل USB و سازگاری با گوشی های HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی، و غیره
  • تنها یک کلیک برای اسکن تمام اطلاعات از دست رفته مانند عکس، فیلم، فایل صوتی، و غیره
  • پیش نمایش عکس های بازیابی شده در کیفیت اصلی
  • بازیابی اطلاعات بصورت دسته بندی شده
  • بازیابی تنها با یک کلیک

 

محمد جواد بازدید : 158 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که به خاطر از کار افتادن ویندوز مجبور به تعویض ویندوز شوید؟ یا از نو سیستم خود را پارتیشن بندی کنید؟ در هر دو حالت اطلاعات شما از بین خواهند رفت و شاید به نظر بیاید مسیری برای برگشت اطلاعات وجود ندارد. در این مطلب به بررسی این موضوع و معرفی نرم افزار فوق العاده جالب و کاربردی Remo Recover Windows 3.0.0.118 خواهیم پرداخت. به عبارت بهتر این نرم افزار برای کاربران ویندوز طراحی شده است که قارد است تا حد زیادی فایل هایی که به طور کامل حذف کرده اید، فایل هایی که از سطل آشغال ویندوز پاک کرده اید، فایل هایی که در فرآیند تغییر ویندوز حذف شده اند، فایل هایی که در پارتیشن بندی مجدد سیستم از بین رفته اند، حذف شدن پارتیشن ها از درایوهای RAID و ... را بازگردانی کند.
این نرم افزار بازیابی اطلاعات سریع با الگوریتمی خاص و بهینه طراحی شده است و به واقع می توان گفت بسیاری از فایل های شما را بازگردانی خواهد کرد. این نرم افزار از درایو های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT ، هارد دیسک های SATA / SCSI / IDE و ... ، حافظه های سیار SD, XD, MMC, Memory Stick و ...، ویندوز های مختلف همچون 8, 7, Vista, XP, 2003, & 2008 و ... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار است. به گفته شرکت Remo که سازنده این نرم افزار است، این برنامه یکی از بهترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات است که تا کنون ارایه شده است. اسکن سریع و قدرتمند این نرم افزار نیز یکی از نقاط قوت این نرم افزار به شما میرود که شما را قادر خواهد ساخت در عرض چند دقیقه عملیات اسکن را انجام دهید؛ لازم به ذکر است شما می توانید اسکن را از بین 300 فرمت فایل و تعیین تاریخ، اندازه و نام فایل ها انجام دهید. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار بازیابی فایل را به صورت رایگان از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

نرم افزار بازیابی اطلاعات سریع و حرفه ای - Remo Recover Windows 3.0.0.118

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار بازیابی اطلاعات

  • اسکن تک تک جزیئات و فایل های قابل بازیابی در هارد دیسک در عرض چند دقیقه
  • امکان بازگردانی فایل هایی که با کلید های Shift + Delete حذف شده اند
  • امکان بازگردانی فایل هایی که در تخلیه سطل آشغال ویندوز از بین رفته اند
  • امکان بازگردانی فایل هایی که در تعویض ویندوز از بین رفته اند
  • امکان بازگردانی فایل هایی که در پارتیشن بندی سیستم از بین رفته اند
  • امکان بازگردانی پارتیشن های حذف شده از درایوهای RAID
  • پشتیبانی از درایو های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT
  • پشتیبانی از هارد دیسک های SATA / SCSI / IDE و ...
  • پشتیبانی از حافظه های سیار و مموری ها همانند SD, XD, MMC, Memory Stick و ...
  • پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز از جمله 8, 7, Vista, XP, 2003, & 2008 و ...

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بازیابی اطلاعات سریع و حرفه ای (حجم : 19 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب

 

محمد جواد بازدید : 637 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از زیباترین کارتون های ساخته شده در سال 2006 اولین Barnyard یا رئیس مزرعه بود که حیوانات در مزرعه ای زیبا دور از چشم صاحب مزرعه و انسان ها به بازی گوشی می پرداختند. اکنون سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی کامپیوتر این کارتون زیبا را که گاوی به نام اتیس برای پیدا کردن دوستان خود مزرعه را زیرو رو می کند به اشتراک گذاشته که شما می بایست با پیدا کردن اشیاء گم شده، محل اختفاء هر کدام از حیوانات را پیدا کنید.
در این Game یک روز اتیس از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دوستانش ناپدید شده اند، و بازی رئیس مزرعه اتیس خبردار می شود که بسیاری از اشیا مزرعه نیز گم شده و سرجای خودش نیست و در اطراف مزرعه پخش و پلا شده است. اتیس شروع به تحقیق کرده و اشیاء گم شده را پیدا می کند تا رمز این شلوغی و ناپدید شدن حیوانات مزرعه را کشف کند.

Barnyard Sherlock Hooves FINAL Game - بازی رئیس مزرعه کارآگاه اتیس

ویژگی های بازی شرلوک هووز اتیس

  • شش محل برای اکتشاف
  • کسب مدال و باز کردن 7 تصویر پس زمینه
  • حل راز گم شدن حیوانات گم شده

حداقل سیستم مورد نیاز بازی اشیا گم شده

  • ویندوز: 2000/XP/Vista
  • پردازنده: 800 MHz
  • رم: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9

دانلوددانلود رایگان بازی کارآگاه رئیس مزرعه (حجم : 37.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

تصویرتصاویر بازی:

Barnyard Barnyardz Barnyard Barnyard

 

محمد جواد بازدید : 131 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه بازار بازی های فکری بسیار شلوغ شده است. بازی تخته نرد backgammon که مطمئنا شما نیز با آن آشنا هستید یکی از همین بازی های فکری است. بازی زیبای eXtreme Gammon شبیه ساز بازی تخته نرد در رایانه می باشد که به صورت سه بعدی 3D و با بهترین کیفیت طراحی شده است. البته بخش اصلی این بازی نیز به شانس شما بستگی دارد که تاس برای شما چه اعدادی بیاورد، ولی استفاده دقیق از اعداد به دست آمده برای بهتر پیش بردن بازی سبب پیروزی شما خواهد شد.
در این بازی کامپیوتر تخته نرد شما با شرط بندی بر روی زمین یا پول بازی می کنید و می توانید با بازی هوشمندانه تر سریعا پولدار شوید! در دانلود بازی تخته نرد همچنین قابلیت بازی آنلاین را داراست و شما به راحتی می توانید بر روی اینترنت و به صورت کاملا آنلاین با رقبای خود به رقابت بپردازید. لازم به ذکر است شما می توانید به عنوان رقیب یا مربی در بازی حضور داشته باشید. دانلود بازی تخته زیبا به صورت Portable بوده و نیازی به نصب ندارد و نسب به کیفیت طراحی از حجم بسیار مناسبی برخوردار است. هم اینک می توانید این بازی جالب و زیبا کامپیوتر را از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان گرفته و از دانلود آن لذت ببرید.

eXtreme Gammon 1.13 Portable Game - بازی تخته نرد کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز بازی تخته نرد

  • ویندوز ایکس پی، ویستا، 2000، 7
  • پردازنده ی 1 گیگاهرتز
  • رم 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی DirectX 9

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر تخته نرد (حجم : 15.6 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

محمد جواد بازدید : 177 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست میخواهیم یک بازی جدید ماجرایی بسیار زیبا و جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی زیبای Adventure Pinball: Forgotten Island همانطور که از نامش پیداست یک بازی ماجرایی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد. در این گیم شما با طلسمی از طرف یک شیطان مبارزه خواهید کرد و باید جزیره ی خود را نجات دهید. در این طلسم شما با اژدها ، آتشفشان های فعال ، کوسه های خون آشام اطراف جزیره و غیره مبارزه می کنید و در آخر می بایست طلسم را شکسته و بازی را به پایان ببرید.
در این بازی کامپیوتری دقت و به کار بردن هوش بسیار اهمیت دارد و هر عمل شما عکس العملی خواهد داشت که باید با تفکر همراه باشد. در بازی، شما رقابت هایی نیز با توپی نقره ای خواهید داشت که بقای شما در بازی به این رقابت ها بسته است پس سعی کنید بازی را هوشمندانه دنبال کنید. این بازی پین بال ماجراجویی از نظر گرافیک نیز بسیار خوب بوده و به صورت سه بعدی طراحی گشته است و عموما مورد علاقه و توجه کاربران بوده است. این Game که سایت نرم افزار دانلود رایگان آن را برای شما عزیزان مهیا نموده است به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نداشته و می توان گفت بر روی تمام pc ها قابل اجراست و برای تمام سنین مناسب می باشد.

Adventure Pinball: Forgotten Island - بازی پین بال ماجراجویی در جزیره دور افتاده

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی:

  • ویندوز: 95 / 98 / 2000 / Me
  • پردازنده: پنتیوم 2 800MHz یا معادل
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0
  • کارت گرافیک: 16 MB (سازگار با DirectX 8.0)

دانلوددانلود رایگان بازی پین بال ماجراجویی در جزیره دور افتاده (حجم : 59.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

محمد جواد بازدید : 255 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

ممکن است تا به حال کارتون باب اسفنجی (SpongeBob) و دوستان را دیده باشید. امروز می خواهیم ماجرای SpongeBob and The Clash of Triton را در شکل یک بازی جدید به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که می دانید این Game کارتونی بوده و به دلیل داشتن شخصیت هایی همانند باب اسفنجی و دوستانش از طنز و خنده نیز برخوردار است که شما را بسیار سرگرم خواهد کرد. در این داستان از باب اسفنجی تریتون، پادشاه و حکمران اصلی را زندانی کرده اند و دشمنان همه جا را در تسخیر دارند.
شما در این بازی کامپیوتری به عنوان باب اسفنجی با همراهی دوستانتان وظیفه دارید تا دشمنان را شکست داده و تریتون را آزاد کنید. با دانلود بازی مشاهده خواهید کرد که این بازی رایانه گرافیک مناسبی داشته و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت، لازم به ذکر است این PC Game محدودیت سنی نداشته و یک کودک 9 ساله تا یک پیر مرد 90 ساله را سرگرم و پشت کامپیوتر نگه خواهد داشت ! هم اینک می توانید این گیم زیبا و جالب را از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان، دریافت کنید. امیدواریم با دانلود بازی باب اسفنجی از آن نهایت لذت را ببرید.

SpongeBob and The Clash of Triton PC Game - بازی باب اسفنجی و دوستان

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی کامپیوتری :

  • ویندوز: XP/Vista
  • پردازنده: 1.0 گیگاهرتز
  • رم: 512 مگا بایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0 یا بالاتر

دانلوددانلود رایگان بازی باب اسفنجی (حجم : 74.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

محمد جواد بازدید : 138 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی A.R.E.S. Extinction Agenda اولین سری از بازی های اکشن و پیمایشی شرکت Origo Games می باشد که از لحاظ استراتژیک در سطح بالایی قرار دارد و سایت نرم افزار دانلود رایگان این افتخار را دارد تا دانلود بازی فوق العاده جذاب با سبک Platformer که در ماه های اخیر یکی از پرطرفدار ترین بازی های کنسول های خانگی و کامپیوتری شده است را به اشتراک عموم بگذارد.
در این بازی کامپیوتر زیبا جنگی ربات ها برای حفظ نسل انسانها به پا میخیزند و شما در نقش Ares اولین نوع Zytron ها هستید و از بالاترین تکنولوژی موجود بهره میگیرید تا در یک ایستگاه فضایی به مبارزه بپردازید.
شما در بازی نسل کشی دشمن از امکاناتی مانند سلاح لیزری و پرتاب آتش و سپر محافظ برخوردار هستید تا با توان بیشتر بر دشمنان خود پیروز شوید و یک ویژگی عجیب و منحصر به فرد بازی اینست که بعد از نابود کردن دشمنان ربات تکه های آنها را جمع آوری و سپس آنها را بازیافت و به محصولاتی مانند بسته های بهداشتی، مهمات، سلاح و... تبدیل میکند.

A.R.E.S. Extinction Agenda 1.1.11 PC Game - بازی فرمان انقراض نسل دشمن

ویژگیهای اصلی بازی کامپیوتر دستور نسل کشی دشمن

  • انجام بازی در چندین مرحله با گرافیک بالا و 3D
  • امکان ارتقا سلاح ها برای دستیابی به قویترین آنها
  • امکان طی کردن مراحل تمرینی برای آمادگی بیشتر در روبرو شدن سخت ترین مراحل
  • بازیافت قطعات نابود شده دشمنان تان به شکلی منحصر به فرد

حد اقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی

  • سیستم عامل: Windows XP,Vista,7
  • پردازنده: Intel Pentium 4 @ 1.5 GHz/AMD Athlon XP 1500 +
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce 6600GT/ATI Radeon x 1300 128 MB
  • رم: 1GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل A.R.E.S.Extinction-Agenda-v1.1.11-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی کامپیوتر نسل کشی دشمن (حجم : 190 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Extinction Agenda Extinction Agenda Extinction Agenda Extinction Agenda

 

محمد جواد بازدید : 192 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی رانندگی در جنگل یک بازی مسابقه ای است که از ماشین های غول پیکر تشکیل شده است. بازی ماشین در محیطی جذاب و زیبا در جنگل برگذار می شود که این بازی با حجم کم دارای گرافیک قابل قبولی می باشد. بازی مسابقه رانندگی دارای 3 سبک است و رانندگان باید سعی کنند دیگر مسابقه دهندگان را از دور خارج کنند تا خود برنده بازی باشند. یک گرافیک 64مگابایتی و 256مگابایت رم کافی است. یک سی پی یو 1000 مگاهرتزی هم برای اجرای بازی در ویندوز 7 , xp , 2000 و ویستا کافی است. امیدواریم از دانلود این بازی زیبا لذت ببرید.

Jungle Racers 1.1 PC Game - بازی مسابقه رانندگی در جنگل

دانلوددانلود رایگان Jungle Racers 1.1 (حجم : 64.58 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

 

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,849
  • بازدید ماه : 7,431
  • بازدید سال : 64,373
  • بازدید کلی : 789,602