loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 122 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64


دانلود فلش پلیر برای کلیه سیستم ها و مرورگر ها

Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64


Adobe Flash Player یکی از پرکاربرد ترین پلاگین هاست که باید روی هر سیستمی نصب باشد. فلش پلیر برای بسیاری از فعالیت های اینترنتی و غیر اینترنتی می تواند به شما کمک کند. از جمله مشاهده ویدئو های آنلاین در اینترنت ، بازی های فلش ، مشاهده بعضی از تبلیغات اینترنتی و غیره … همینک در این بخش فلش پلیر را برای انواع مرورگر های اینترنت (فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، کروم، اپرا، نت اسکیپ، سافاری و غیره) و انواع ویندوز ها از جمله ایکس پی و 7 آماده دانلود کرده ایم. می توانید نسخه به روز فلش پلیر را از سایت عصر دانلود دریافت کنید .

 

 

The Adobe Flash Player is freeware software for viewing multimedia, executing Rich Internet Applications, and streaming video and audio, content created on the Adobe Flash platform. Flash Player can run from a web browser (as a browser plug-in) or on supported mobile devices, but there also exist versions running directly on an operating system intended both for regular users and content developers, denoted with the Projector (or Standalone) and Debugger name suffixes, respectively. Flash Player runs SWF files that can be created by the Adobe Flash Professional authoring tool, by Adobe Flex or by a number of other Macromedia and third party tools. Flash Player was created by Macromedia and now developed and distributed by Adobe Systems after its acquisition.

Flash Player supports vector and raster graphics, 3D graphics, an embedded scripting language called ActionScript executed in ActionScript Virtual Machine, and streaming of video and audio. ActionScript is based on ECMAScript, and supports object-oriented code, and may be compared to JavaScript. Flash Player has a wide user base, with over 90% penetration on internet connected personal computers, and is a common format for games, animations, and GUIs embedded into web pages. Adobe Systems, the developer of Adobe Flash Player, states that more than 400 million of total more than 1 billion connected desktops update to the new version of Flash Player within six weeks of release.

down دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64دانلود فلش پلیر مخصوص مرورگر Internet Explorer سیستم 32 و 64 بیت / لینک کمکی

down دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64دانلود فلش پلیر مرورگر FireFox,Chrome,Safari,Opera سیستم 32 و 64 بیت / لینک کمکی

down دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64دانلود فلش پلیر ویندوز xp و 7 و 8 / لینک کمکی

down دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64دانلود فلش پلیر مکینتاش Mac OS / لینک کمکی

down دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64دانلود فلش پلیر سیستم لینوکس / لینک کمکی

 

رمزرمز : www.asrdownload.com

منبعمنبع : عصر دانلود

محمد جواد بازدید : 167 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار مدیریت پهنای باند اینترنت – NetBalancer Pro 6


نرم افزار کنترل و مدیریت پهنای باند مصرفی اینترنت

NetBalancer Pro 6.2


شاید یکی از دغدغه های شما هم به اتمام رسیدن پهنای باند اینترنت تان باشد یا بخواهید روی پهنای باند خود کنترل کاملی داشته باشید تا بتوانید هزینه های اینترنت خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزاری که امروز ما آماده دانلود کرده ایم می تونید براحتی کنترل کامل رو پهنای باند مصرفی اینترنتی خودتون داشته باشید.بعضی از برنامه های مخرب و ویروس ها ممکن است پهنای باند زیادی را از اینترنت شما بکاهند یا برخی از نرم افزار ها بصورت خودکار در حال آپدیت باشند و از پهنای باند شما استفاده کنند و شما اصلا متوجه این مسئله نشوید. ولی وقتی این نرم افزار را نصب کنید می توانید جلوی همه ی این استفاده های نا به جا را بگیرید. از دیگر ویژگی های مفید این نرم افزار ارائه نمودار و آمار استفاده از پهنای باند است. همینک می توانید این نرم افزار فوق العاده را از سایت عصر دانلود دریافت کنید.

 

 

نحوه کرک و فعال سازی »

پس از نصب کامل برنامه از برنامه خارج شوید و محتویات پچ را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. فایل پچ را بعنوان مدیر سیستم باز کنید و نرم افزار را پچ کنید. توجه کنید که آنتی ویروس خود را برای پچ غیر فعال کرده باشید.

 

حجمحجم : 2 مگابايت

دانلوددانلود : لينک مستقيم | لينک کمکي

رمزرمز : www.asrdownload.com

منبعمنبع : عصر دانلود

محمد جواد بازدید : 151 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مشاهده ماهواره ای دنیا با نرم افزار NASA World Wind 1.4.0


مشاهده ماهواره ای نقاط مختلف دنیا

NASA World Wind 1.4.0


NASA World Wind نرم افزاری حرفه ای است که با استفاده از آن می توانید اطراف کره زمین را مشاهده کنید. این نرم افزار را سازمان ملی هوانوردی و فضایی امریکا NASA  برای کسانی که علاقه دارند بدانند اطراف زمین چه سیاره ها و چه چیز های دیگری وجود دارد ساخته شده است . این برنامه با استفاده از ماهواره ای که خود ناسا به فضا پرتاپ کرده کار می کند  و محیطی 3 بعدی در اختیار شما می گذارد تا بهتر با فضای خارجی از زمین آشنا شوید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
-  نمایش تصاویر به صورت 3 بعدی
-  امکان نمایش سیارات
-  امکان نمایش اطلاعات دقیق نقاط مورد نظر
-  امکان زوم بر روی نقاط
-  دارا بودن موتور 3 بعدی قدرتمند
-  سازگاری با انواع ویندوزها
و …

 

 

 

فرمتفرمت : exe

حجمحجم : 16 مگابايت

دانلوددانلود : لينک مستقيم | لينک کمکي

رمزرمز : www.asrdownload.com

منبعمنبع : عصر دانلود

محمد جواد بازدید : 142 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار گوگل درایو – Google Drive v1.7


نرم افزار گوگل درایو

Google Drive v1.7


گوگل درایو یکی از سرویس های ارائه شده از شرکت گوگل است که به هر کاربر 5 گیگابایت بصورت کاملاً رایگان ارائه میکند که این فضا قابل افزایش است. این فضا با تکنولوژی میزبانی ابری به کاربران داده میشود. با استفاده از نرم افزاری که امروز برای کاربران عزیز سایت عصر دانلود آماده کرده ایم ، می توانید براحتی این فضا را مدیریت کنید و اطلاعات مورد نظر را روی این فضا بریزید و در هر جایی در دسترسی خود داشته باشید. از ویژگی های کلی این سرویس می توانیم به فضای زیاد رایگان آن ، امکان به اشتراک گذاری فایل ها با دوستان ، آپتایم بسیار بالای سرویس ، مشاهده انواع فرمت های فایل و غیره اشاره کرد. همینک می توانید ورژن جدید این نرم افزار کاربردی را از وب سایت عصر دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

فرمتفرمت : exe

حجمحجم : 16 مگابايت

دانلوددانلود : لينک مستقيم | لينک کمکي

رمزرمز : www.asrdownload.com

منبعمنبع : عصر دانلود

محمد جواد بازدید : 137 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

باب اسفنجی – SpongeBob SquarePants 3D Obstacle Odyssey

| دانلود بازی باب اسفنجی – SpongeBob SquarePants برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر |

 

باب اسفنجی   SpongeBob SquarePants 3D Obstacle Odyssey

 

توضیحات بازی: باب اسفنجی یا همان SpongeBob یکی از بازی های محبوب از سری بازی‌های کارتونی می‌باشد. این بازی دارای ۷۲ مرحله مختلف با سبکی سه بعدی و بسیار جذاب بوده که هدف اصلیتان پیدا کردن دوستان باب اسفنحی ( پاتریک و پالس ) از طریق راه های پر پیچ و خم است. البته رد شدن از این موانع کار ساده ای نخواهد بود زیرا این راه ها چیده شده از کاشی های متحرک و لغزنده بوده و هر لحظه امکان سقوط SpongeBob وجود دارد.

 

 

 

باب اسفنجی   SpongeBob SquarePants 3D Obstacle Odyssey

 

باب اسفنجی   SpongeBob SquarePants 3D Obstacle Odyssey

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۸ MB

 

  باب اسفنجی   SpongeBob SquarePants 3D Obstacle Odyssey

محمد جواد بازدید : 197 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

همسایه جهنمی – Neighbours From Hell Pc Game

| دانلود بازی همسایه جهنمی – Neighbours From Hell برای کامپیوتر با اینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر |

 

همسایه جهنمی   Neighbours From Hell

 

توضیحات بازی: بازی همسایه جهنمی بازی جدید و ناشناخته ای نیست و اکثر افرادی که به بازیهای کامپیوتری علاقمند هستند با نام این بازی آشنا هستند .این بازی بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سنی خاصی نبوده و نیست و تمامی افراد در سنین مختلف میتوانند از این بازی شاد . خنده دار و بسیار مفرح استفاده کنند . داستان بازی در این خلاصه میشود که شما در بازی در نقش همسایه مردم آزار ظاهر میشوید و باید هر چه در توان دارید به کار گیرید تا همسایه بدبختتان را اذیت کنید و عصبانیش کنید .

شما در طول بازی باید از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید و دور بمانید و هرگز در حوزه دید همسایه ظاهر نشوید در این صورت کتک مفصلی نوش جان خواهید کرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازی کنید . در این بازی شما باید تا میتونید خرابکاری کنید مثلا از جوهر پرینتر در نوشیدنی همسایه بریزید و یا روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و خیل از کارهای دیگر که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی کنید .

 

 

 

همسایه جهنمی   Neighbours From Hell

 

همسایه جهنمی   Neighbours From Hell

 

همسایه جهنمی   Neighbours From Hell

 

همسایه جهنمی   Neighbours From Hell

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۱۱۹ MB

 

  همسایه جهنمی   Neighbours From Hell

 

محمد جواد بازدید : 167 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

جنگ نیروی دریایی – Naval War Arctic Circle

| دانلود بازی جنگ نیروی دریایی – Naval War Arctic Circle برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر |

 

جنگ نیروی دریایی   Naval War Arctic Circle

 

توضیحات بازی: Naval War: Arctic Circle را می توان یک به عنوان یک بازی استراتژیک بسیار واقع گرایانه معرفی نمود که در آن بازیکن کنترل و هدایت تعدادی از قدرتمندترین ناو ها و نیروهای دریایی کشورها و متحدینی مانند ناتو، اتحادیه شمال اروپا، روسیه و ایالات متحده آمریکا را تجربه خواهد نمود. بازی در مناطق شمالی و مهلک ترین آب های جهان (در قطب شمال) به وقوع خواهد پیوست و شما با فرماندهی صحیح نیروهای خود و همچنین در اختیار داشتن بهترین سلاح ها و مخرب ترین بمب ها در نبردهای استراتژیک و تاکتیکی که در زیر و روی سطح آب اقیانوس به وقوع می پیوندند، شرکت خواهید داشت و باید تمام تلاش خود را برای دفع حملات هوایی و دریایی بکار بردید تا سطح اقیانوس را از نیروهای دشمن پاکسازی نمایید و قادر باشید بر این آب ها سلطنت داشته باشید.

 

 

 

جنگ نیروی دریایی   Naval War Arctic Circle

 

جنگ نیروی دریایی   Naval War Arctic Circle

 

جنگ نیروی دریایی   Naval War Arctic Circle

 

جنگ نیروی دریایی   Naval War Arctic Circle

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP/Vista/7
Processor: Pentium IV 2.4GHz
Memory: 1 GB (Windows XP) / 2GB (Windows Vista / 7)
Hard disk space: 400 MB
Audio device: compatible with DirectX
Graphics: ATI Radeon X1800 or NVIDIA GeForce 7800

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۳۳۰ MB

 

  جنگ نیروی دریایی   Naval War Arctic Circle

محمد جواد بازدید : 137 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود بهترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager 6.15 Final


دانلود نرم افزار پرسرعت و قوی مدیریت دانلود

Internet Download Manager 6.15 Final


Internet Download Manager را می توان نرم افزاری بسیار مناسب و حرفه ای جهت مدیریت دانلود دانست. این نرم افزار قوی می تواند سرعت دانلود شما را چندین برابر (حتی تا 5 برابر) افزایش دهد. این نرم افزار پشتیبانی قوی از انواع مرورگر ها دارد و می توانید با هر نوع سیستمی از این نرم افزار استفاده کنید. همچنین ویژگی قابل توجه این نرم افزار دانلود انواع فایل ها هنگام لود شدن در مرورگر می باشد که این فایل ها می توانند صوت یا تصویر باشند. کار اصلی نرم افزار های مدیریت دانلود ، امکان دسته بندی و زمان بندی دانلود ها و قابلیت resume کردن دانلود ها تا حد ممکن می باشد. این نرم افزار با زبان فارسی نیز هماهنگی مناسبی دارد و می توانید انواع فایل را با آن براحتی با سرعت هر چه بیشتر دانلود کنید . ورژن جدید این نرم افزار را همینک در سایت عصر دانلود برایتان آماده دانلود کرده ایم . از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

-  پشتیبانی از انواع مرورگر ها

-  قابلیت دسته بندی دانلود ها

-  امکان زمان بندی نرم افزار برای دانلود اتوماتیک فایل ها

-  امکان resume لینک های دانلود تا حد ممکن

-  پشتیبانی از زبان فارسی

-  پشتیبانی از انواع پروتکل ها

-  سازگاری حداکثری با مرورگر ها از جمله مرورگر های قدیمی و جدید

-  پشتیبانی از انواع فرمت ها

-  بیشترین سرعت دانلود ممکن برای دریافت هر چه سریعتر فایل

- و …

همینک می توانید این نرم افزار کاربردی و مفید را از سایت عصر دانلود دریافت و استفاده کنید .

 

 

 

فرمتفرمت : exe

حجمحجم : 5.5 مگابايت

دانلوددانلود : لينک مستقيم | لينک کمکي

رمزرمز : www.asrdownload.com

منبعمنبع : عصر دانلود

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,018
  • بازدید ماه : 7,600
  • بازدید سال : 64,542
  • بازدید کلی : 789,771