loading...
جاست دانلود
محمد جواد بازدید : 201 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از بازی های انحصاری سیستم عامل IOS می باشد که سرانجام برای اندروید منتشر شده است ! طراحی شده برای سنین ۲ تا ۲۲۲ سال ! هدف از این بازی کسب حداقل ۱۰۰ امتیاز بین محافل هر پازل در هر مرحله می باشد . این بازی با داشتن مراحل مختلف بدون شک شما را به چالش خواهد کشید ! بازی دارای ۱۰۰ مرحله فوق العاده زیبا و گرافیک بالا می باشد . برای دانلود این بازی آندروید زیبا و تصاویر بیشتر از محیط  بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید !

 

Hundreds-v1.2.2

محمد جواد بازدید : 424 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت پردازش ها در CPU : چند سالی است که شرکت های سازنده پردازنده ها، نظیر Intel و AMD نسلی جدید از پردازنده ها را عرضه نموده اند که به Multi Core یا چند هسته ای موسوم هستند. این CPU ها که قدرت پردازشی فوق العاده بالایی نیز دارند و البته امروزه  به تعداد هسته های آن ها هم اضافه می شود به طوری که تا با امروز پردازنده های ۶ تا ۸ هسته ای هم ساخته شده است. سیستم عامل ویندوز نمی تواند به طور کامل یک پردازنده چند هسته ای یا به عبارت دیگر چند پردازنده مجتمع در یک CPU را مدیریت نماید و به این ترتیب نمی توان بهترین کارآیی را از پردازنده چند هسته ای گرفت. Ashampoo Core Tuner نام نرم افزاری است که قدرت واقعی یک پردازنده چند هسته ای را به نمایش در خواهد آورد. این نرم افزار بهینه ساز که محیط کاربری بسیار ساده و البته جذابی نیز دارد قادر است تا با مدیریت کامل برروی هسته ها، نهایت سرعت، قدرت و کارآیی را از یک پردازنده چند هسته ای گرفته و به کاربران ارائه دهد. کارکردن با این محصول Ashampoo بسیار آسان بوده و تنها برای انجام هر بخش از عملکرد به یک کلیک ساده نیاز است، با استفاده از این ابزار می توان به راحتی میزان فضایی که از هریک از هسته های پردازنده اشغال شده است را مشاهده نمود و با مدیریتی کامل ، طوری عمل کرد که همه هسته ها به یک اندازه مشغول باشند.Ashampoo Core Tuner می تواند نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده و در حال اجرا هستند را طوری بهینه سازی کند که نهایت سرعت هم در سیستم عامل و هم در پردازنده به وجود آید، ضمن آن که با این عمل خود نرم افزار کاربردی هم تا حدود زیادی با افزایش سرعت مواجه خواهد شد. حتی در بخشی از نرم افزار می توان به سادگی با انتخاب Auto-Opimize ، ابزار را طوری تنظیم کرد که به صورت اتوماتیک سیستم را بهینه نماید. از جمله دیگر قابلیت های Ashampoo Core Tuner  می توان به افزایش کارآیی نرم افزارهای گرافیکی در هنگام اجرا اشاره نمود. این ابزار قدرت این را دارد که هسته ها را طوری بهینه کند که در زمان اجرای بازی ها و یا نرم افزارهای گرافیکی سنگین هیچ گونه فشاری به سیستم وارد نشده و بلکه در سرعت و افزایش کارآیی هم تغییرات چشم گیری به وجود آید. این نرم افزار برای کاربرانی که پردازنده های چند هسته ای دارند بسیار مناسب است ، زیرا می تواند برخلاف آنچه کاربران از یک پردازنده تصور دارند عمل کرده و سرعت و قدرتی متفاوت از یک CPU را به نمایش گذارد.

 

0d30b66abb1cef0e82377c4f7ec

 

محمد جواد بازدید : 157 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

پوسته ی جذاب Product RED برای ویندوز ۷ و ۸ : از زمان عرضه نسخه های آزمایشی ویندوز ۷  کاربران زیادی به سمت این ویندوز زیبا کشیده شدند. ویندوزی که علاوه بر قابلیت های جدیدتر زیبایی خاصی نیز داشته است. محیط کاربری بسیار زیبا یکی از دلایل استفاده کاربران از این ویندوز بوده است و البته کارآیی فوق العاده آن نست به ویندوز های قبلی. پوسته ای بسیار زیبا با نام Theme Windows 7 Red می تواند بر زیبایی ویندوز ۷ و ۸ بیفزاید. اما فلسفه این پوسته و نام آن این است که چندین شرکت بسیار معتبر از جمله Microsoft و DELL و … در اقدامی انسان دوستانه بخشی از فروش محصولات خود را به درمان بیماران لاعلاج اختصاص داده اند. این چندین شرکت مجموعه ای را گرد آورده اند که RED نام گرفته است. برای مثال شرکت DELL لپ تاپی را عرضه کرده است که رنگ آن قرمز بوده و ویندوز آن هم محصولی از مایکروسافت  است.  پوسته این ویندوز هم قرمز رنگ بوده که زیبایی خاصی را با کنارهم قرار گرفتن محصول DELL ایجاد می کند. حالا شما کاربران آسان دانلود می توانید از پوسته را دانلود نموده و بر روی ویندوز ۷ و ۸ خود اجرا نمایید تا زیبایی دو چندانی را در ویندوز خود تجربه کنید.

Product-RED

 

محمد جواد بازدید : 157 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

*** قسمت هفدهم در ادامه مطلب قرار گرفت ***

نام سریال: خروس
سال انتشار: ۱۳۹۲
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۲۵ مگابایت
کیفیت: TVRip
بازیگران سریال : حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش
خلاصه داستان: این سریال ایرانی مضمونی طنز دارد و روایت زندگی پدری است که دچار مشکل غیرمنتظره‌‌ای می‌شود، این مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه‌ها مغز متفکر یک خروس است و …

 

دانلود سریال تلویزیونی خروس

 

محمد جواد بازدید : 177 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

: والپیپر ها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید. جهت دانلود والپیپر ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

cityscapes-HD-wallpaper

 

محمد جواد بازدید : 407 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Sweet Dreams را آماده کرده ایم که از نوازندگان مختلف جمع آوری شده است . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. جهت دانلود آهنگ های آلبوم موسیقی بی کلام  به ادامه مطلب دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

url

محمد جواد بازدید : 143 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی آندروید به سمت خروج Run To The Exit v.1.0 این بازی بسیار خنده دار است شما باید این دو دونده را کنترل کنید ودر هر زمانی که شما بخواهید شروع به بازی می کنند و این دو دونده به حرکت شما واکنش نشان می دهند و آنها را از مسیرهای مختلفی خارج کنید این بازی داری سطوح های مختلف و سختی می باشد و این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.

 

Run-To-The-Exit

محمد جواد بازدید : 169 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

**  قسمت نوزدهم به پست اضافه شد  **

نام انیمیشن : Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین
مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه
حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت
کیفیت:WebRip 720p
سال انتشار: ۲۰۱۳

خلاصه داستان انیمیشن پرندگان خشمگین : زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

angry-birds-toons

تعداد صفحات : 63

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 497
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 2,665
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,941
  • بازدید ماه : 7,523
  • بازدید سال : 64,465
  • بازدید کلی : 789,694